Aihe: Stone Sour - Audio Secrecy
1 2
arsu
18.09.2010 13:03:45
M4ss3 m/: Kannattaa pari kertaa kuunnella. Itsekin arvostelin albumin ihan paskaksi ensimmäisen pikakuuntelun jälkeen, mutta nyt tuo on noussut omaksi suosikkialbumiksi Stone Sourilta.

Tämä nyt pätee ihan jok'ikiseen levyyn. Jessus että ärsyttää kun joku jaksaa haukkua albumin ilman, että on antanut sille edes yhtään aikaa avautua. Ei kaikki levyt tietenkään avaudu koskaan, mut ei pitäis olla mitään sanottavaa ennenkuin on perehtynyt asiaan.
Hannu H.
18.09.2010 17:37:15

arsu: Tämä nyt pätee ihan jok'ikiseen levyyn. Jessus että ärsyttää kun joku jaksaa haukkua albumin ilman, että on antanut sille edes yhtään aikaa avautua. Ei kaikki levyt tietenkään avaudu koskaan, mut ei pitäis olla mitään sanottavaa ennenkuin on perehtynyt asiaan.

Mä en taas ymmärrä sitä meininkiä et kuunnellaan ja kuunnellaan jotain levyä niin kauan että se "avautuu" tai siis että sieltä saa väkisin kaivettua jotain diggailemisen arvosta kun "on pakko kun se on hyvä levy ihan varmasti".

Jos ei levy sytytä ekalla kierroksella niin en näe itse mitään järkeä kuunnella sitä toiseen kertaan.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Sinfactor:MySpace Youtube
HXY
18.09.2010 22:28:01

Hannu H.: Mä en taas ymmärrä sitä meininkiä et kuunnellaan ja kuunnellaan jotain levyä niin kauan että se "avautuu" tai siis että sieltä saa väkisin kaivettua jotain diggailemisen arvosta kun "on pakko kun se on hyvä levy ihan varmasti".

Jos ei levy sytytä ekalla kierroksella niin en näe itse mitään järkeä kuunnella sitä toiseen kertaan.

Monesti juuri ne parhaat levyt vaativat muutaman kuuntelun auetakseen. Kyse ei ole todellakaan siitä, että pakkokuunnellaan levyä etsien jotain positiivista, vaan esimerkiksi levy saattaa tarvita oikeanlaisen mielentilan kuulostaakseen hyvältä. En ainakaan pysty kuuntelemaan Pink Floydin levyjä vihaisena, mutta väsyneenä jumittaessa toimivat kuin junan vessa, näin esimerkkinä.
Hannu H.
19.09.2010 16:23:11

arsu: Ei tarvitse varmaan mitään kovin progea musaa edes yrittää kuunnella. Jää kyllä aika moni hieno juttu väliin jos näin levynsä kuuntelee. Mut ihan sama tuo mulle, kukin taaplaa tavallaan.

Kyl mä kuuntelen vaikka mitä ja vaikka kuinka progea. Mutta mä en vaan näe mielekkääksi kuunnella levyä uudestaan ja uudestaan jos siinä ei ole _YHTÄÄN MITÄÄN_ mielenkiintoista ekalla kerralla.

Ja jos sitten jää jotain hienoa kuulematta niin eipä ole multa pois. Ehdin löytämään sitä hienoa kuunneltavaa jostain muualta kun en jää jahnaamaan huonoja levyjä uudestaan ja uudestaan siinä toivossa että sieltä jotain jännää löytyisi..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Sinfactor:MySpace Youtube
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)