Bändin nimi: WK Kappaleen nimi: Thorns Of Life URL: http://www.japo.fi/~vikniivi/music/tol.mp3 (Mp3) Noniin. Meikäläinen nyt sitte kokeili ite lauleskella yhen koneella väsäämän biisin. Biisi on jotain progerockia... kai. mp3-filun bitrate on huono johtuen tilanpuutteesta tuolla serverillä. Kaipaisin jotain vinkkejä tohon laulamiseen, koska nyt se on tommosta saatanan honotusta :D Eli kaikki oikeasti rakentavat vinkit o tervetulleita! |
Timo JM 19.03.2004 14:39:48 | |
---|
Tässä oli päälimmäisenä sellainen rytmillinen epämääräisyys, varsinkin introssa. Intro oli myös aivan liian pitkä ja samaa voisi sanoa oikeastaan koko biisistä. En mä tiedä, valitettavasti tässä on aika paljon sellaista mistä en oikein pidä, enkä nyt jaksa ryhtyä ruotimaan jokaista aluetta erikseen. Sori. "Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa." |
Wk 19.03.2004 14:56:49 | |
---|
Intro oli myös aivan liian pitkä ja samaa voisi sanoa oikeastaan koko biisistä. Jep, ei oo kovin easy-listening mitta. Rytmillinen epämääräisyys? hmmm... Wk |
NORTON 19.03.2004 19:43:42 | |
---|
Mitenkäs olisi terssikitara alussa? Voisi kuullostaa hyvältä. Ovelan laulusoundin olet saanut tehtyä. Hyvän kuuloisia kaikki nuo kohdat jossa äänet kuuluvat jostain kauempaa. Mutta liian pitkä, sille ei mahda mitään. Anteeksi! |
NHR 20.03.2004 11:02:51 | |
---|
Tiivistämisen paikkoja tässä olisi runsaasti, esim. kaikkialla, missä sama fraasi tulee kahdesti peräkkäin, ehkä soolo-osassa myös. Sooloista minä nyt en osaa juuri mitään sanoa, mutta se soolon tausta kuulosti kyllä hyvältä. Laulu taas kuulosti hiukan voimattomalta, mutta enpä osaa sanoa miten sitä voisi parantaa, muuta kuin tietysti laulamalla lujempaa. Ihan OK tämä sävellyksenä tuntuisi olevan, kunhan tiivistäisit sen pituuden vaikka sinne viiden minuutin kieppeille, mikä pitäisi onnistua helposti. ...onhan ne nätit naiset usein kauniita oli ne sitten alasti tai ei. - PJS |
Wk 21.03.2004 15:02:26 | |
---|
Tiivistämisen paikkoja tässä olisi runsaasti, esim. kaikkialla, missä sama fraasi tulee kahdesti peräkkäin, ehkä soolo-osassa myös. Sooloista minä nyt en osaa juuri mitään sanoa, mutta se soolon tausta kuulosti kyllä hyvältä. Laulu taas kuulosti hiukan voimattomalta, mutta enpä osaa sanoa miten sitä voisi parantaa, muuta kuin tietysti laulamalla lujempaa. Ihan OK tämä sävellyksenä tuntuisi olevan, kunhan tiivistäisit sen pituuden vaikka sinne viiden minuutin kieppeille, mikä pitäisi onnistua helposti. Kiitos kritiikistä! Tein tämän biisin osissa, eli aina kun jaksoin niin tein sitä eteenpäin. Sen takia siitä ehkä helposti tulikin tommonen mammuttimainen kipale... Olen nyt kuunnellut tätä oikein itsekin ja kyllä se kaipais lyhennystä, ainakin lopun clean-hiplailu sais jäähä ja rummuissa sais tulla jotain fillejä joihinkin väleihin. Laulu on omasta mielestä suhteellisen perseestä, mutta ku ei niitä muusikkoja taho löytyä niin pitää tehä ite kaikki, prkl! Wk |
Kivivuori 21.03.2004 20:09:10 | |
---|
Tein tämän biisin osissa... Kannattas yrittää säilyttää se biisin hallinta vaikka sitä osissa tekeekin (Mulla välillä sama ongelma). Itse en kappaleesta tykännyt. Ehkä kyseessä oli kaverin lauluääni ja se jo mainittu biisin pituus. Soolon jälkeen tullut särö riffi ei kyllä ollut ihan paska, mutta ei se yksi riffi tätkään biisiä parantanut. Pelko On Elinvoima, Siinä Me Kylvemme |
Yokozuna 13.04.2004 20:35:48 | |
---|
Hieman liian pitkä, ehkäpä... Kyllähän tämä jollain tasolla on ihan ok. Vaikea sanoa, kun ei itsellä ole erityisesti kokemusta kyseisestä aiheesta. :) |