Sam Hotman 14.05.2009 18:26:14 | |
---|
-Lassi-: Mulla on munassa tatuoituna 'tallican logo. Viilsin kynsisaksilla esinahkaani Slayerin logon. Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski |
-Lassi- 14.05.2009 20:10:31 | |
---|
Sam Hotman: Viilsin kynsisaksilla esinahkaani Slayerin logon. Nyt oot räs. diibadaaba |
ydinjumala 15.05.2009 16:34:27 | |
---|
-Lassi-: Mulla on munassa tatuoituna 'tallican logo. Vanhan vai uuden? Oikean vai väärän? |
Stalkah 16.05.2009 15:44:36 | |
---|
nuclear-g0d: Vanhan vai uuden? Oikean vai väärän? FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- |
howlinwolf 16.05.2009 21:13:38 | |
---|
virokkari: Flanellipaita, repaleiset pillifarkut ja tennarit. sehän on kuin minä,suuri trashin inhoaja ja hendrix:in rakastaja |
howlinwolf 16.05.2009 21:25:19 | |
---|
Sälski: Haista sinä mursu paska! No ei vaiskaa, mutta voitko tosissasi väittää että tyylikkäämpiä kenkiä löytyy kuin varsilenkkarit? No? löytyy,nimittäin vähän terävä kärkiset bootsit |
ydinjumala 16.05.2009 22:18:18 | |
---|
iron_man_90: FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- Olen seurannut metallica-ketjuja o/ |
Benkao 13.06.2009 20:02:00 (muokattu 13.06.2009 20:05:28) | |
---|
sticky fingers: Tekis mieli sanoa, että tunge se "aitous" nyt hanuriis ja arvosta muita ihmisiä. Älä arvostele! Jos Slayer/Hammerfall on rakas, niin miksei niitä patcheja voi pitää? Voisitko samantien listata sellaiset bändit, joiden patchit ovat sallittuja "oikeassa" "rässiliivissä"? Haloo!?! Ylipäätään olen yllättättynyt näinkin suuresta määrästä kommentteja, "bay area thrashaajia" ja "rässiliivin" käyttäjiä, kun noita liivejä ei ole katukuvassa juuri vuotta pidempään näkynyt. Voisikin kysyä, mihin Oikea thrashaaja pukeutui puolitoista vuotta sitten? ;) -sf Rauha. Älä nyt suutu. Tietysti saat pitää vaikka Jari Sillanpään patchia. Kuitenkin näyttää huvittavalta jos kaikilla on liiveissään samat merkit. Ainakin mun mielestä liivien täytyy näyttää persoonallisilta ollakseen hienot ja sitä ne eivät ole, jos niissä on kiinni kaikkien pakollisten bändien patchit, jotka löytyvät myös 666:lta muulta hevarilta 100 neliömetrin säteellä. Lisäksi olen sitä mieltä, että rässiliiveihin tulisi pistää nimensäkin mukaisesti rässibändien patcheja. Toisaalta jos jaksaisin itse liivit kasata en olisi yhtään parempi, todennäköisesti puolet rätin pinta-alasta veisivät rock/punk bändien patchit. hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaset |
ka8i 25.07.2009 12:44:52 | |
---|
|
Mä en tän ketjun perusteella ole räs kun ei mulla oo valkosia varsilenkkareita. Tämä ketju on siis väärässä. Miksi kutsutaan tyyppiä, joka hengailee muusikkojen kanssa?
-Rumpaliksi. |
Kersu 18.09.2010 01:06:14 | |
---|
JIRPPI: Mä en tän ketjun perusteella ole räs kun ei mulla oo valkosia varsilenkkareita. Tämä ketju on siis väärässä. Olet paska ihminen, koska et omista valkoisia varsilenkkareita. Jos haluat olla räs, pillifarkkujen ja farkkuliivin jälkeen tärkein elementti pukeutumisessa on juurikin valkoiset varrelliset lenkkitossut. Tämä ketju ei ole väärässä, sinä olet. "Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä |
JOPPA 18.09.2010 19:09:57 | |
---|
JIRPPI: Mä en tän ketjun perusteella ole räs kun ei mulla oo valkosia varsilenkkareita. Tämä ketju on siis väärässä. Mutta eihän sulla oo flanellipaitaakaan taikka "rässiliiviäkään"? |
JIRPPI 18.09.2010 23:33:26 (muokattu 18.09.2010 23:36:37) | |
---|
JOPPA: Mutta eihän sulla oo flanellipaitaakaan taikka "rässiliiviäkään"? No ei ole. Mun mielestä flanellipaita ei sitäpaitsi ede oles hirveän räs. Rässiliivi olis helvetin hieno, mut sen tekemiseen menis aikaa ja rahaa kun pitäis ensin ostaa farkkutakki, leikata siitä hihat pois, mahdollisesti valkaista se jotenkin (ei välttämätöntä) ja ostaa patchejä ja ommella ne kiinni. Täytyy kattoo jos joskus jaksaisi tommosenkin projektin alottaa. Mutta kyllä mä nytkin oon thrash koska kuuntelen trashia!!!
Ja mulla on pitkät hiukset, pillifarkut ja bändipaitoja... Miksi kutsutaan tyyppiä, joka hengailee muusikkojen kanssa?
-Rumpaliksi. |
Påskägg 19.09.2010 14:22:56 | |
---|
JIRPPI: Ja mulla on pitkät hiukset, pillifarkut ja bändipaitoja... Eli normi hevaaja. "Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä" |
TheMurno 19.09.2010 14:48:32 | |
---|
H8machine: Eli normi hevaaja. Eikös normi hevaajat käytä löysiä maastopöksyjä? Tai mikä on normi hevaaja? :D |
Wespa 19.09.2010 14:53:10 | |
---|
TheMurno: Eikös normi hevaajat käytä löysiä maastopöksyjä? Öö not, nyt taitaa mennä hevi ja pomppumetalli sekasin ilosesti. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
TheMurno 19.09.2010 15:08:34 | |
---|
Wespa: Öö not, nyt taitaa mennä hevi ja pomppumetalli sekasin ilosesti. Näin tais käydä. Oletin "normi hevaajan" kuvaavan ironisesti just näitä pomppijoita. |
Påskägg 19.09.2010 15:14:52 | |
---|
Mut jossei oo rässiliivei tai varslenkkareita nii ei oo thräsh!1 Sillonhan tuntomerkkien perusteella on aika perus hevi. "Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä" |
JIRPPI 20.09.2010 22:05:52 | |
---|
H8machine: Mut jossei oo rässiliivei tai varslenkkareita nii ei oo thräsh!1 Sillonhan tuntomerkkien perusteella on aika perus hevi. Mut jos paidassa lukee Testament tai Sepultura tai muun rässibändin nimi niin enkö mä sitte oo thrash. Ja aion muuten tehdä lähiaikoina rässiliivin. Höhö. Näin kirpputorilla farkkutakin hintaan 3,70 ja se on mun milestä aika vähän.Vois ehkä ostaa sen. Hoho. Miksi kutsutaan tyyppiä, joka hengailee muusikkojen kanssa?
-Rumpaliksi. |
Kersu 21.09.2010 18:55:55 | |
---|
"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä |