Jucciz 17.03.2004 23:05:14 | |
---|
Heipsansaa. Tapahtui hassu yhteensattuma, jouduin ostamaan sekä digitaalikameran että yhden kitaran lisää. Kokeilin molempien vempeleiden hienoja multimediaominaisuuksia ja muutaman minuutin räpeltelyn tuloksena syntyi pari pätkää. Pahoittelen surkeaa kuvan- ja äänenlaatua jo etukäteen, mutta kokeilkaa huviksenne. Olisin erityisen kiinnostunut kuulemaan useilta eri tahoilta, KEITÄ tunnettuja soittajia soitossani kuulette. Muutenkin kaikenlaiset kommentit ja kysymykset ovat erittäin tervetulleita. Pätkät löytyvät täältä: http://peavey.mine.nu/video/ Kamera on Canon Powershot G1. Ei mikään uudenkarhea enää, mutta sain sen verran huokealla, että pakkohan se oli pelastaa. Ensimmäiselle biisin tunnistajalle respektiä. :) Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
paleliu 18.03.2004 19:45:31 | |
---|
Voih kun osaisin soittaa tollai. Oliko välissä ukkonoaa? buaaaa |
Snowblind 18.03.2004 19:55:46 | |
---|
Katsoin ekaksi että: "Mitä helv!" kun sekoili ihmeellisesti, kuin olisi pikakelauksena vetänyt, sormet meni ätysillä ja kuului vain piipitystä. No nyt näkyy kunnolla, ihan jees. Yllekirjoitus
Keskellekirjoitus
Allekirjoitus |
Joees 18.03.2004 20:07:09 | |
---|
En minä tiedä, mutta hieman Metheny vaikutteita oli jossain? Itse en niin kauheasti ole Methenyä kuunnellut, mutta jotenkin löytyi jotain samaa? Groooove is in heart! |
blastoff 18.03.2004 20:23:27 (muokattu 18.03.2004 20:31:10) | |
---|
Ensimmäiselle biisin tunnistajalle respektiä. :) All Blues. Soitosta tuli ensimmäisenä mieleen Robben Ford ja Larry Carlton. I forgot my mantra |
Jucciz 19.03.2004 01:13:35 | |
---|
Kiitoksia palautteesta. Halusitte tai ette, tein muutaman pikkupätkän lisää. Yhteen niistä (better.avi) otin äänen suoraan pöydästä -> parempi laatu. Jälleen saa kommentoida. Voih kun osaisin soittaa tollai. Oliko välissä ukkonoaa? Ööö.. tietoisesti en sellaista soittanut, mutta soittaja poimii tiedostamattaan vaikutteita kaikista hyvistä biiseistä, kai. Nooa oli myöskin kova jätkä. :) En minä tiedä, mutta hieman Metheny vaikutteita oli jossain? Itse en niin kauheasti ole Methenyä kuunnellut, mutta jotenkin löytyi jotain samaa? Minä olen, ja paljon. Tästä kommentista en olekaan erityisen yllättynyt. Tavallaan olen imarreltu, kiitos. All Blues. Soitosta tuli ensimmäisenä mieleen Robben Ford ja Larry Carlton. Oikea vastaus. Jälleen kaksi suosikkia. Etenkin herra 335 on hyvin suuri suosikkini, innosti minut ostamaan itsekin 335-kepukan. Testatkaahan nuo uudetkin pätkät, niin eivät jää turhaksi. Kiitos. :) Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Sun pitäs ehkä tiluttaa sillee enemmä kato, tossa ei ollu sellasta ynkkää riittävästi!11 tiätsä? Ei vaan, hienon kuuloista soittoa. |
mikko1 19.03.2004 16:16:30 | |
---|
liikaa jazzia liian vähän bluussia. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
Aerodactev 20.03.2004 01:16:02 | |
---|
Jees(us?), taidan myydä kitarani.
If it's good, it must be progressive!
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
|
Bilharzia 20.03.2004 01:33:16 | |
---|
Pehmeä tyyli.. hyvä. On se aika jazzia, mutta ei paskempaa. www.LifeofDebauchery.Com |