Aihe: Albron blues bulevardi : Myös mua satuttaa
1 2
Capu
16.03.2004 15:28:18
Taattua tavaraa, kuten aina. En tunne alkuperäistä versiota, mutta olihan tämä mukavaa kuunneltavaa. Katsellaan lauantaina, miten homma toimii livenä.

Tuli vain mieleeni, että sähän et laula siinä Blue Moonin mainitsemalla demolla?

Juu en laula. Siinä laulaa bändin kitaristi. Mä hyppäsin kehiin tossa jokusen aikaa sitten.
Blue Moon
17.03.2004 01:28:42

Jaa, no kyllä se ihan meikäläinen on. Enkä ole sukuakaan Patelle ;)

Mä ainakin ottasin nuo Pate-vertailut kehuna. Paten esikuvat laulajana ei välttämättä oo ollenkaan niin kaukana bluesista, kuin ensin saattas tuntua.

Jää tosiaan turhan paljon bändin alle sun laulusi tuossa mutta laita ihmeessä lisää näytteitä tänne, niin arviodaan tarkemmin. ;-)
- It's been a long time coming -
kid ego
17.03.2004 01:50:54
Mä teen sulle Captain palveluksen ja linkitän sen teidän toisenkin biisin tähän:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=17&t=53604&o=0&co=120
Capu
17.03.2004 13:16:02
Mä ainakin ottasin nuo Pate-vertailut kehuna. Paten esikuvat laulajana ei välttämättä oo ollenkaan niin kaukana bluesista, kuin ensin saattas tuntua.

Jää tosiaan turhan paljon bändin alle sun laulusi tuossa mutta laita ihmeessä lisää näytteitä tänne, niin arviodaan tarkemmin. ;-)

Juu tuo nauhotus on hieman heikko, mutta ottaa musakamoista vähän bassoa pois ni kuuluu laulukin jo paremmin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt