balzary 18.03.2004 09:38:27 | |
---|
terve, huomasin eilen Anttilan alennusmyynneissä myytävän 11 eurolla 10 cd:n bokseja mm. Armstrong, Sinatra, John Lee Hooker sekä n. 4-5 muulta vanhemmalta artistilta. käykääpä ostamassa pois, hyvänkuulosta matskua ja halvalla lähtee. eipä oo kovinkaan paljon ko. artisteja ennen tullu kuunneltua, nyt riittää levyjä :) |
weelie 18.03.2004 10:09:42 | |
---|
Joo noistahan oli mainoksessa. Sinatran matsku lienee sitä vanhaa kauraa mitä muutenkin on tyrkyllä halvalla. Hookerin kohdalla samoin. Billie Holiday-boksi lienee liikaa uutta matskua (siis 40-50-luvun levytyksiä). Armstrong kiinnostaisi tietysti, mitäköhän matskua se on, 20-30-luvun vaihteen tuotantoa? Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
balzary 18.03.2004 10:14:25 (muokattu 18.03.2004 10:17:15) | |
---|
Joo noistahan oli mainoksessa. Sinatran matsku lienee sitä vanhaa kauraa mitä muutenkin on tyrkyllä halvalla. Hookerin kohdalla samoin. Billie Holiday-boksi lienee liikaa uutta matskua (siis 40-50-luvun levytyksiä). Armstrong kiinnostaisi tietysti, mitäköhän matskua se on, 20-30-luvun vaihteen tuotantoa? mä voin käskee vaimokkeen kattoa kotona, ostin mm. sen armstrongin. yleensähän noi on per cd jopa kolme €, nyt ei oo ku euron tsipale ja kirja päälle :) edit: mä mitään käske, pyydän ku oon tossun alla. |
balzary 18.03.2004 10:54:30 | |
---|
Joo noistahan oli mainoksessa. Sinatran matsku lienee sitä vanhaa kauraa mitä muutenkin on tyrkyllä halvalla. Hookerin kohdalla samoin. Billie Holiday-boksi lienee liikaa uutta matskua (siis 40-50-luvun levytyksiä). Armstrong kiinnostaisi tietysti, mitäköhän matskua se on, 20-30-luvun vaihteen tuotantoa? siinä kirjasessa ilmeisesti kerrotaan vaan yleistä horinaa joidenkin biisien levytyksestä, ajallisesti 1925-1953 boksin biisit kuulemma. |
weelie 18.03.2004 12:44:02 | |
---|
Jees, tänks. Niin ja hyvä vinkki ja tarjous. Onkelma tietty kohdallani on että mulla on jo noiden artistien tuotantoa suhtkoht tarpeeksi. Mutta peukkua anttilalle! Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
balzary 18.03.2004 13:24:34 | |
---|
Jees, tänks. Niin ja hyvä vinkki ja tarjous. Onkelma tietty kohdallani on että mulla on jo noiden artistien tuotantoa suhtkoht tarpeeksi. Mutta peukkua anttilalle! joo, välillä sieltä löytyy kyllä hyvin halvalla hyviä levyjä. ite en oo paljoo ko. artisteja kuunnellu, mut nyt ei ainakaan oo rahasta kiinni tutustuminen :) |
Jaristoteles 18.03.2004 14:33:26 | |
---|
Tässä on vuoden paras keskustelun otsikko. Jumalauta miettikää "Anttilasta halvalla ensikosketus jatsiin" Lausukaa se ääneen, maistuu kivalta. Naama ei mahdu päähän! |
Socialite 18.03.2004 15:08:38 | |
---|
Joo ja eikös sieltä saa myös jollain 5 eurolla sellainen birth of jazz ja early jazz 3cd boxi? Meitin ostavani mutta aina jännittää noissa, että mitenköhän laadukasta matskua nuo pitää sisällään? I'm looking at the sky and it's getting me high... |
balzary 18.03.2004 15:13:06 | |
---|
Joo ja eikös sieltä saa myös jollain 5 eurolla sellainen birth of jazz ja early jazz 3cd boxi? Meitin ostavani mutta aina jännittää noissa, että mitenköhän laadukasta matskua nuo pitää sisällään? en nähny pikaseen muita.. ainakin ostamani ella fitzgerald oli sen verran hyvä että pitää tänään hakea joitain muitakin pois. |
mr_b 18.03.2004 17:21:01 (muokattu 18.03.2004 17:21:08) | |
---|
Tässä on vuoden paras keskustelun otsikko. Jumalauta miettikää "Anttilasta halvalla ensikosketus jatsiin" Lausukaa se ääneen, maistuu kivalta. Ohimennen, minusta tähän asti paras keskustelun otsikko on ollut "Kitara, tuo sähköfalloksemme". Damn right it's better that yours! |
1960-1980 18.03.2004 20:17:48 | |
---|
Kannattaa niitä Anttilan Charlyjakin väijyä. Itse olen korjannut talteen Benny Goodmanin tuplakokiksen, Birth of Bebop tuplan ja Jazzactuel triplan. Yhteishintaa 16 euroa. |
Raipe 18.03.2004 20:21:12 | |
---|
Ei kai nuo ole niitä helvetin kokoelmia, joissa ei ole mitään mainintaa muista soittajista? "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Ohimennen, minusta tähän asti paras keskustelun otsikko on ollut "Kitara, tuo sähköfalloksemme". Mulle se olis: Väännä itsellesi känkkä nimi. Toi kielenkäyttö tuntuu olevan tavallista hauskempaa täällä m.netissä ku muualla. www.LifeofDebauchery.Com |
Mimi 19.03.2004 18:18:52 | |
---|
Anttilasta löytää yleensäkin halvalla kaikkee.. Paljon myydään näitä jazz/blues levyjä ja bokseja, ja klassista irtoo kans usein suht halvalla.. just ostin yhden Dvorakin levyn, jolta löyty mm. 9. sinfonia ja 8. sinfonia (hinta 1,5E).. Halvalla lähtee.. Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |
kyänäino 20.03.2004 21:01:54 | |
---|
Ei kai nuo ole niitä helvetin kokoelmia, joissa ei ole mitään mainintaa muista soittajista? Ainakin Birth of Bebop -boksissa oli, yllättävää kyllä, tiedot soittajista ja äänitysajankohdista. Joskus näinkin... |
Kitarajeesus 21.03.2004 18:31:11 | |
---|
Anttilasta löytää yleensäkin halvalla kaikkee.. Paljon myydään näitä jazz/blues levyjä ja bokseja, ja klassista irtoo kans usein suht halvalla.. just ostin yhden Dvorakin levyn, jolta löyty mm. 9. sinfonia ja 8. sinfonia (hinta 1,5E).. Halvalla lähtee.. Anttilasta on tullut monesti kuskattua isojakin kasoja klasarilevyjä hintaan 1€.Pari viikkoa sitten kävin ostamassa Duke Ellingtonin ja Miles Davisin 5cd:n boksit ja hinta oli about 7€.Halvat hinnat saivat minutkin kiinnostumaan klassisesta ja jazzista muutamia vuosia sitten.Nyt noita levyjä alkaa olla jo aika runsaasti. Musiikki on elämä. |
MattiAuer 21.03.2004 19:20:10 | |
---|
just ostin yhden Dvorakin levyn, jolta löyty mm. 9. sinfonia ja 8. sinfonia (hinta 1,5E).. Halvalla lähtee.. Aaah. Se 9. on kyllä musiikkia. Löysin sen joskus nuorena vahingossa ennen kuin tiesin kuka tällainen Dvorak edes oli. Jostain halpalaarista, paras hinta / musiikkinautinto -suhde sitten ikinä. Ja kyllä näissä Anttilan paketeissa tulevissa kirjoissa on muutakin kuin jotain horinaa biisien äänityksestä. Mm. Satchmon (vähänkö oon kähee ku käytän kylymän viileesti tota lempinimeä enkä sano Armstrong) paketissa käydään ensin läpi New Orleansin syntyhistoria ja kirjavan kulttuuritaustan kehitys. Ja tietysti pääpiirteittäin itse miehen elämä ja teot. Sitä tarvitsevalle oiva oppitunti, siitä jo kannattaa maksaa 11€. "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |
balzary 22.03.2004 09:25:43 | |
---|
Ei kai nuo ole niitä helvetin kokoelmia, joissa ei ole mitään mainintaa muista soittajista? kyl näissä paketeissa ainakin on soittajat listattu biisikohtaisesti. |
joet 23.03.2004 12:11:28 | |
---|
Django Reinhardt -boksi oli pakko ostaa noista. |
balzary 23.03.2004 12:17:08 | |
---|
Django Reinhardt -boksi oli pakko ostaa noista. pelkele, oliko sellanenkin? ei näkyny siinä anttilassa missä kävin... |