Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 575 76 77 78 79112 113 114 115 116
Lucky 7
07.09.2010 02:59:36 (muokattu 07.09.2010 03:05:07)
Mutta se symboliikka, onks kellään hajua?

Minkä takia yakuza sedät jättää hakkaamatta rintalihaksien välin, ja miksi venäjänmafian suurinta valtaa edustaa tähdet molempien solisluiden uloimmissa pääissä (ne voi näkemäni dokumentin mukaan olla ainoastaan yhdellä henkilöllä), ja miksi koko sellän luostaritatuointi merkkaa omistautumista rikolliselle toiminnalle (samasta dokkarista), miksi maorit tatuoivat innokkaasti naamaa? Perinteisempi suomalainen pumminkolmio, miksi se tehdään vasempaan peukalon hankaan? Kuka ne on tienannut??
TÄ?
Jeszse
07.09.2010 08:57:18
Teistä ei ole mihinkään, jos siihenkään. -Kapt. Leinonen, PsPionK 2007.
Åryts
07.09.2010 12:46:01

Lucky 7: Mutta se symboliikka, onks kellään hajua?

Minkä takia yakuza sedät jättää hakkaamatta rintalihaksien välin, ja miksi venäjänmafian suurinta valtaa edustaa tähdet molempien solisluiden uloimmissa pääissä (ne voi näkemäni dokumentin mukaan olla ainoastaan yhdellä henkilöllä), ja miksi koko sellän luostaritatuointi merkkaa omistautumista rikolliselle toiminnalle (samasta dokkarista), miksi maorit tatuoivat innokkaasti naamaa? Perinteisempi suomalainen pumminkolmio, miksi se tehdään vasempaan peukalon hankaan? Kuka ne on tienannut??

Lue Juho Juntusen Tatuointu-kirja, siitä vastaukset useimpiin näihin kysymyksiin. Hyvä kirja muutenkin.
Billy Mays here with another fantastic product!
Nuvola
08.09.2010 15:17:02
Lucky 7: Mutta se symboliikka, onks kellään hajua?

Mikä dokkari?
Lucky 7
09.09.2010 13:12:41
Nuvola: Mikä dokkari?

Venäjän elinkautisvangeista se kerto. Tuli yleltä joitain vuosia sitten, nimeä en muista.
TÄ?
Valdemar
14.09.2010 14:21:20
Lucky 7: Venäjän elinkautisvangeista se kerto. Tuli yleltä joitain vuosia sitten, nimeä en muista.

http://www.imdb.com/title/tt0288114/

Oisko tuo?
Come my fanatics...
Thet
14.09.2010 21:13:06
Vähän OT:tä. Näin unta, että mun toisessa kädessä oli kyynärpäästä alaspäin tatuoitu värikkäitä Koi-kaloja ja jotain lintuja, näytti unessa erittäin hienolta ku väreinä oli oranssia ja sinistä sun muuta siitä väliltä.

Outoa sinänsä ku en oo mitenkään koskaan mitään kaloja tai lintuja tatuoinniksi suunnitellu, tosin jotain värikästä haluaisin.
"A lie is just a great story that somebody ruined with the truth "
Trio Punk
14.09.2010 21:14:21
Kersu
14.09.2010 22:08:11

Trio Punk: http://irc-galleria.net/user/Trio_Punk_/picture/121776531 Semmonen löytyy mun olkapäästä

Nyt tulee kyllä offtopikkia, mutta pakko mainita noista sun koirista:D Parhaimpia. Voisin vielä sanoa ihan aiheeseen liittyen, että tatuointi-ideaa oon hautonu mielessäni jo toista vuotta, ja pitäs jossain välissä mennä käsittelyyn. Saa vaan nähä, mihin tatuointiin sitä lopulta päätyy.
"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä
teukka
14.09.2010 22:34:40
Mä olen kanssa pähkinyt vuoden pari mitä otan seuraavaksi.
Tänään se viimein iski. Oikeaa kinttua aletaan hakkaamaan tukkoon vähitellen teemalla musta/harmaa.Tulee kalloa ja päälle pari henkkoht jutskaa jotka yhdessä muodostavat kokonaisuuden ja merkitsevät mulle jotain. Mulla kuvassa pitää aina olla joku merkitys.
Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa.
ubik
30.09.2010 13:09:51
nii tohon symboliikkaan:
On 'normi' symboliikkaa ja on tatuointi symboliikkaa ja on henk. koht. symboliikkaa. ja kaikkiin pätee ns. nykyaika filtteri esim. hämähäkin seitti kyynärpäässä tuskin kellekkään enää symboloi murhaajaa taikka kyyhkyset entistä vankia taikka hakaristi aurinkoa?
Kulkunen
30.09.2010 17:47:29
ubik: nii tohon symboliikkaan:
On 'normi' symboliikkaa ja on tatuointi symboliikkaa ja on henk. koht. symboliikkaa. ja kaikkiin pätee ns. nykyaika filtteri esim. hämähäkin seitti kyynärpäässä tuskin kellekkään enää symboloi murhaajaa taikka kyyhkyset entistä vankia taikka hakaristi aurinkoa?

Hakaristi natsien symbolina tarvinnee olla oikeassa asennossa ja hakaset tiettyyn suuntaan yms, mutta selittelepä sitä sitten kaikille jälkeenpäin.
The downward spiral never ends. | Revulsion
Kitaravirtuaali
05.10.2010 18:06:32

Pääkaupunkiseudulta edukkaahko tatuointipaikka haussa, vähän nihkeää kahlata tätä ketjua sivu sivulta tai arvailla keltaisilta sivuilta hyviä paikkoja. Selvärajainen, geometrinen n. 5x5cm kuva tulossa kyynärvarren keskipaikkeille, sisäpintaan. Kuka tekee suoraa viivaa ja tasaista pintaa?

Ei millään jaksa odottaa, että on rahaa toiseen käteen tulevaan isompaan kuvaan (suunnitteilla ollut jo neljättä vuotta, mutta aina tyssää rahaan), mutta pienempään voisi budjetti mukavasti venyä ja olisi sitten se ensimmäinenkin.
... ja nimenselvennys.
Migo
06.10.2010 10:52:05
Kitaravirtuaali: Pääkaupunkiseudulta edukkaahko tatuointipaikka haussa, vähän nihkeää kahlata tätä ketjua sivu sivulta tai arvailla keltaisilta sivuilta hyviä paikkoja. Selvärajainen, geometrinen n. 5x5cm kuva tulossa kyynärvarren keskipaikkeille, sisäpintaan. Kuka tekee suoraa viivaa ja tasaista pintaa?

Ei millään jaksa odottaa, että on rahaa toiseen käteen tulevaan isompaan kuvaan (suunnitteilla ollut jo neljättä vuotta, mutta aina tyssää rahaan), mutta pienempään voisi budjetti mukavasti venyä ja olisi sitten se ensimmäinenkin.

Mä suosittelen lämpimästi tota Hidden Bonesia, joka sijaitsee Töölössä.
Hinnat kohdillaan ja työnjälki erinomaista. Itse kävin ottamassa siellä kuvan rintaan ja nyt maanantaina vielä jatkamaan homma loppuun. Olen erittäin tyytyväinen paikan meininkiin.
www.hiddenbones.fi ei muutakö Teemulta vaan kyselemään.
Mäkin haluisin pursotella majoneesiani johonkin, mutta sopiva systeemi puuttuu. -Antti1
Mirrinsane
06.10.2010 20:11:22 (muokattu 06.10.2010 20:12:36)

Kitaravirtuaali: Pääkaupunkiseudulta edukkaahko tatuointipaikka haussa, vähän nihkeää kahlata tätä ketjua sivu sivulta tai arvailla keltaisilta sivuilta hyviä paikkoja. Selvärajainen, geometrinen n. 5x5cm kuva tulossa kyynärvarren keskipaikkeille, sisäpintaan. Kuka tekee suoraa viivaa ja tasaista pintaa?

liskogalleriassa ja zombie tattoossa on molemmissa eteviä harjottelijoita,
liskon hannesta itsellä kokemusta kahdella kuvalla, osaava tyttö.
selvärajainen + geometrinen vaikuttaa siltä, ettei tarvii osata valokuvatarkkoja muotkuvia osata tehdä?

http://www.liskogalleria.fi/
http://www.zombietattoo.fi/
kalamies#52 >-)))> Nälkänen kissa on kiukkunen. Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu
GH Player
06.10.2010 20:21:23
Itse olen 15 ja olen haaveillut todella kauan tatuoinnista/eista. Kaikki on tainnut lähteä siitä, kun tutustuin heviin ja se on vienyt mukanaan. Joten kysymys kuuluu: Minkä ikäisinä suosittelette tatuointia ja mielessäni on ollut kyynärpäähän hämähäkinverkko?
Mirrinsane
06.10.2010 20:57:57

GH Player: Itse olen 15 ja olen haaveillut todella kauan tatuoinnista/eista. Kaikki on tainnut lähteä siitä, kun tutustuin heviin ja se on vienyt mukanaan. Joten kysymys kuuluu: Minkä ikäisinä suosittelette tatuointia ja mielessäni on ollut kyynärpäähän hämähäkinverkko?

jos nyt täysi-ikäistyt ensin.
kalamies#52 >-)))> Nälkänen kissa on kiukkunen. Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu
Jeszse
07.10.2010 11:54:53
GH Player: mielessäni on ollut kyynärpäähän hämähäkinverkko?

Höhö. Kunnon valtavirtatatuointi toki heti. Kakkosena suomileijona ja sit joku tribali? Eiks toi seittitattari oo joku skinheadjuttuki ollu?
Teistä ei ole mihinkään, jos siihenkään. -Kapt. Leinonen, PsPionK 2007.
ubik
07.10.2010 13:12:26
ei missää nimessä enää yhtään hämähäkin seittiä kyynärpäähään, eikä kyyhkysiä, eikä lintuja solisluihin, taikka mitään kaulaan.
sehän ei oo mikään "laki" et alle 18-vuotiaille ei tehä vaa just sen takia et immeine kerkeis ees vähän kasvaa ja hahmottamaan sitä omaa itteään, ku valitettava totuus on et teininä sitä hakee itteään semmosten median kehittämien stereotyyppien kautta.

jos siihe kyynärpäähä pitää jotain heviä saada ni mieluummi sitte vaika pentagrammi ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)