Aihe: Euroviisuehdokkaat 2011
1 2 3 4 5 6
Lennu
01.09.2010 14:58:13

Joo, piti osallistua, mutta tuli kaikennäköstä ei niin kivaa.
My life is like an Opel-highway.
Muovinen
01.09.2010 19:48:27

No, ei täälläkään oo sellanen fiilis, että mennään torvia töräytellen TV-finaaliin :D Vaikka biisi onkin tietysti ihan suattanan kowa!
baron
01.09.2010 23:54:21

ukko idänmies: Olen kerran lähettänyt karsintoihin biisini. Ei aiheuttanut jatkotoimenpiteitä.

Tänä vuonna piti taas laittaa, mutta jäi tekemättä, syystä jos toisestakin. En muuten tiennyt että hakuaikaa oli pidennetty. Nyt voi taas viikon raapia hiuksia että pitäiskö vai eikö pitäis, pitäiskö vaiko eikö pitäis?

Mä osallistuin skabaan vuonna 1961. Jostain syystä (?) ei menestystä tullut. Sääli että oon hukannut piisini, se oli mun eka ja petyin niin raskaasti että lopetin piisien tekemisen.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
maelstorm
02.09.2010 00:55:02
voitas lähettää bb-henna, johanna tukiainen ja glam-with-m-maria sinne, ilman biisiä. yle vois sponssaa niille miljoonan per näkö ihan vaan ihkun ja mageen julkkiselämän elämiseen ja sitte ne vois vaikka kakata kippoon siellä lavalla?
Siivet.
jra
02.09.2010 03:08:47
maelstorm: voitas lähettää bb-henna, johanna tukiainen ja glam-with-m-maria sinne, ilman biisiä.

Jos tästä kuitenkin glam-triolle biisi:
http://www.youtube.com/watch?v=TgRA2DdH0Oc&feature=related

Tuksun laulutaidot tiedetään joten solistin paikka on hänen, nuoremmat sitten hytkymään ja huokailemaan. Turhaan ei kannattaisi sovitusta tai ylöspanoa päivittää, vaan samalla muotilla menoksi. Kotisohvalla saattaisi pukata kylmää hikeä, mutta mitä ei menestyksen eteen tehtäisi.

Saataisiin vielä kohua ja kierrätysskandaali aikaiseksi kun voittajasävellys paljastuisikin unohdetuksi pienimuotoiseksi klassikoksi.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Nefegoth
02.09.2010 16:17:42
Tietenkin Barathrum, Teräsbetonin esitys ei ollut tarpeeks erikoinen mutta Lordin oli ehkä tälläinen esitys toimisi?

http://www.youtube.com/watch?v=Cxqr8LKfU28
maelstorm
04.09.2010 17:28:54
jra: Jos tästä kuitenkin glam-triolle biisi:
http://www.youtube.com/watch?v=TgRA2DdH0Oc&feature=related

Tuksun laulutaidot tiedetään joten solistin paikka on hänen, nuoremmat sitten hytkymään ja huokailemaan. Turhaan ei kannattaisi sovitusta tai ylöspanoa päivittää, vaan samalla muotilla menoksi. Kotisohvalla saattaisi pukata kylmää hikeä, mutta mitä ei menestyksen eteen tehtäisi.

Saataisiin vielä kohua ja kierrätysskandaali aikaiseksi kun voittajasävellys paljastuisikin unohdetuksi pienimuotoiseksi klassikoksi.

tässä alkaa olla voiton ainekset.

vielä kun saadaan Katran basisti tänne kertomaan, kuinka hienot bileet on kyseessä. kyllä se siitä urkenee vielä.
Siivet.
Ihminen?
05.09.2010 15:24:31 (muokattu 05.09.2010 15:25:35)
Suomalaisella (ja ulkomailla tunnetulla) metallibändillä vois tulla menestystä. Tän tyyppisitä tulee mieleen esim. Children of Bodom, tosin kaikki ei varmaan tätä mielipidettä hyväksy. Stam1na vois mennä kans. Mitäs muita miellä onkaan sinne viedä? Ulkomaiset metallibändit melko paljon tutumpia mulle...
Prophet
05.09.2010 20:08:15
Duo Timo TA Mikkonen & Mervi Hiltunen.
ville viaton
06.09.2010 09:19:10
Minun mielestäni sinne pitäisi lähettää erikoiskokoonpano: Aavikko feat. Viktor Klimenko.
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta.
Kerpele
07.09.2010 23:50:40 (muokattu 07.09.2010 23:50:57)
Ensimmäisessä vastauksessa on kaikki tarvittava: Martti Servo.
Kaikki rumpalit on ihan hirveitä hinaajia. -Moderaattori
Rotuvaari
13.09.2010 13:13:51
Vuosi 1980, Haag --- olin Vesa-Matti Loirin huilu.

Vuosi 2010, vettä sataa ja Euroviisut vituttaa. Lavalle M.A.:n laulamaan saksaksi. Esa Pakarisen haamu huutaa YLEn filmikellarissa ja käskee unohtamaan.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
nirzin
15.09.2010 09:11:15
Oho, näin kauan kesti ennen kuin Matti Nykänen otettiin esille. Näissä tällaisissa keskusteluissa Nykästä on yleensä esitetty viimeistään noin kolmannessa viestissä.
Atomic Cafe
16.09.2010 02:15:22 (muokattu 16.09.2010 02:27:39)
Matti ja Tuksu esittävät laulun ehkä voitan, ehkä en taustaorkesterina on Fifty-Fifty Band.
Lennu
16.09.2010 10:53:37

Atomic Cafe: taustaorkesterina on Fifty-Fifty Band.

Ei vaan Baseballs.
My life is like an Opel-highway.
SSilver
16.09.2010 14:54:32
Oho, kuulemma vajaa 300 kappaletta oli osallistunut alkukarsintaan. Voisin lopettaa itseruskettavan käytön tähän, ei meidän biisi kuitenkaan pääse jatkoon.
Esko Piirimäki
22.09.2010 23:02:56
Rytmihäiriö, koska SAATANA
Mohla
25.09.2010 00:17:16

Ultrasonido: Uusi tuttavuus tuo Turisas, kun on tuo Viikingiheviskene aika vieras ;-) Kyllähän tuota vois monet äänestää. Tuollainen nostalgiahevi olisi kenties kovaa kamaa Suomen lisäksi esim. Venäjällä ja Espanjassa. Ja larppaajat varmaan ympäri Eurooppaa diggaa. Tosin se Teräsbetoni käyttää vähän samanlaista tematiikkaa, eikä ne nyt niin kauheen hyvin pärjänneet.

Eihän tuo 'viikinkihevi' oo mitään nostalgiajuttua, vaan aika kovassa nosteessa pitkin eurooppaa tällä hetkellä. Suomessa se on vaan aika pinnan alla edelleen. Mutta euroopassa ja amerikoissakin esim.Korpiklaani, turisas, Crimfall yms. on aika kovassa huudossa. Ainakin Korpiklaani keikkailee ihan jatkuvasti ympäri palloa. Eli periaatteessa joku ton henkinen vois hyvinkin mennä läpi euroviisuissa!

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
Thevisa
26.09.2010 21:47:03
Kunnon acapella voisi olla aika kova. Onhan siellä jotain jäätävän vesitettyjä yrityksiä ollut kai pari 2000-luvulla, mutta Suomessa laadukasta acapellaa pursuaa joka tuutista. Joku Rajaton tai Club For Five Euroviisuihin, niin Suomi voittaa ja meitsi saa orgasmin.

http://www.youtube.com/watch?v=kbITLaOJY6A
http://www.youtube.com/watch?v=EdOfQJ3Yh5U
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)