Vanalkar 14.09.2010 16:23:21 | |
---|
Muutun merkkiuskolliseksi sitten kun alan saamaan sponsorirahoja. Eli en ole. |
McNulty 14.09.2010 16:31:14 | |
---|
elsewhere: Olisi kyllä joskus kiva kokeilla jonkun toisen valmistajan Jazzmasteria tai Jaguaria... Pulliaisen Esalla taitaa olla Finlandia Instrumentsin tekemä "Jazzmasteri". Veikkaisin ihan asialliseksi peliksi. Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha. |
Kivijalka 14.09.2010 16:42:27 | |
---|
Kaikille merkeille olen uskollinen, yhtäkään en syrji! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Sensonic 14.09.2010 17:00:07 | |
---|
En ole. Kaikki, mikä soundaa ja tuntuu hyvältä kelpaa hintaan, valmistusmaahan ja merkkiin katsomatta. Tietty kaikista vanhimmilla kitaroillani (Ibanez x2, Charvel) soittaessani on mukana "tunnelatausta", mutta eipä niillä tule juuri soitettua paremmin kuin esim. Schecterillä tai Radixilla. Marsun kaapeista olen aina tykännyt, mutta periaatteessa ihan mikä vaan suht hyväsoundinen 4x12" kaappi käy. Yngwie Malmsteen: "Some people say 'less is more'. That's bullshit. Less is less and more is more." |
Ihmissyöjä 14.09.2010 17:14:56 | |
---|
En sinänsä ole vaikka olenkin erityisesti mieltynyt USA-Jacksoneihin. Neljäs jenkki lähti aamulla tilaukseen. Vahvistinpuolella ENGL on vielä se ykkössuosikki. Katsotaan kuinka käy kunhan pääsen sinuiksi tuon Mesa Mark V:n kanssa. |
jyrkalt 14.09.2010 17:34:17 | |
---|
Vahvistimen merkillä ei sinänsä ole väliä kunhan se on Marshall. Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
novo 14.09.2010 17:36:01 | |
---|
Kitarapuolelta kaks Gibsonia, GrassRoots, Ltd ja Squier. Bassoissa sitten kaks Fenderiä. Kitaranuppeina Laney ja H&K, bassohommissa Peavey-combo. Jokseenkin laajalla skaalalla noita on tullu hankittua ja ainoastaan se on varmaa, että SG:n tulee Gibson =) voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Kunnallisjäte 14.09.2010 17:39:58 (muokattu 14.09.2010 17:40:16) | |
---|
guitaristiman: Oletko sitä mieltä että "vain gibson tekee kitaroita" tai että "marsua en vaihda"?
Mä oon just tätä mieltä. "When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
Karvamammutti 14.09.2010 17:50:30 | |
---|
En voi väittää olevani. Oon ennemminkin hyvin tarkasti merkkisyrjivä. Ei tuu yhtäkään valmistajaa jonka nimi koostuu kolmesta kirjaimesta, jonka tuotteista oisin tykänny. Kaikkiahan en toki oo testannutkaan. God Bless Our Troops And God Bless America!!! |
hevi-ipa 14.09.2010 19:42:39 | |
---|
kyllä ainakin oon merkkiuskollinen mutta avoin muillekkin merkeille viimeksi yllätyin VGS kitaroista että hinta laatu kohdillaan jos vaikka semmosen arsenaaliin hankkisi... HELLYEAH!!! |
rheinone 14.09.2010 21:09:01 | |
---|
guitaristiman: Oletko sitä mieltä että "vain gibson tekee kitaroita" Olen. Gretsch tekee myös. tai että "marsua en vaihda"? Olen. Vai käykö merkki kuim merkki kunhan ääntä lähtee? Käy. |
RamoQ 14.09.2010 21:17:29 | |
---|
Ei ole kyllä yhtään mitään merkitystä.. Jos tatsit ja soundit nappaa niin ei sillä tekstillä lavan päässä ole mitään merkitystä. Eikä myöskään sillä mitä vahvistimessa lukee. "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
niemepet 14.09.2010 22:16:38 | |
---|
Kyllä olen: Gretsch, Fender, Gibson ja Rickenbacker. Pari hairahdusta on tullut tehtyä. Vahvistimista vain Vox on tarpeeksi hyvää. |
Periaatteessa mikä tahansa käy merkistä riippumatta, jos se on tarpeeksi hyvä. Tiettyihin merkkeihin tosin on tullut jostain syystä ikävä inhoreaktio, joka johtuu siitä, etten vielä vakuuttavaan yksilöön ole tutustunut. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Moimies 14.09.2010 22:22:40 | |
---|
Enpä oikeastaan ole niinkään merkkiuskollinen, pikemminkin malliuskollinen bodyn suhteen. V pitää olla! |
rheinone 14.09.2010 22:23:53 | |
---|
niemepet: Kyllä olen: Gretsch, Fender, Gibson ja Rickenbacker. Pari hairahdusta on tullut tehtyä. Respektit siitä että Iso-G on listattuna ennen muita. Vahvistimista vain Vox on tarpeeksi hyvää. Aissaakeli onhan mullakin pikku-Vox. Ja se ON hyvä. |
Sakmongkol 14.09.2010 23:03:53 | |
---|
Minulla ei ole oikein rahaa olla merkkiuskollinen, mutta saatan olla tavallaan design-uskollinen. Fender sai kaiken niin kohilleen stratoa suunnitellessaan että siitä ei kannata poiketa. Tosin oma näkemykseni stratosta saattaa hieman venyä, pakolliset asiat ovat kuitenkin rungon oikea muoto ja aerodynaamisuus, pleksi ja kolme mikkiä (saa olla humbuckereita) sekä virittimet oikealla puolella lapaa (vastakohtana väärälle, ei vasemmalle). Ei tarvitse olla Fender. En omista itse Fenderiä. Straton lisäksi ainoa malli jolla saattaisin kuvitella soittavani voisi olla SG. En omista kunnollista vahvistinta joten niistä en sano mitään. Olisi kuitenkin ilahduttavaa jos vahvistin olisi väriltään punainen. Jos olisi varaa hankkia joku punainen Dr. Z -kombo niin varmaan olisin sille uskollinen. |
baba o riley 15.09.2010 07:06:16 | |
---|
olen soundi ja laatuuskollinen mikä rajaa aika suuren osan markkinoilla olevista kamoista pois. |
zuppermuhle 15.09.2010 09:20:28 | |
---|
Hankala sanoa kun en ole eläessäni Gibsonilla soittanut. Tai kerran kokeilin liikkeessä jotain vanhaa mattamustaksi maalattua studiota. "Itse aloin harjoittaa heti kävelyikään päästyäni
muinaista kungfu-tekniikkaa, jossa luustoa vahvistetaan vahingoittamalla, ja iskinkin toistuvasti päätäni
erinäisiin koviin esineisiin ensimmäisten elinvuosieni aikana." |
Rämppy 15.09.2010 10:55:31 (muokattu 15.09.2010 10:56:13) | |
---|
Periaatteessa en ole, käytännössä olen merkkiuskollinen. Keikkakäytössä mulla on Fenderin kitarat ja bassot lähes yksinomaa. F-kopioita ei ole ollut tarvetta hankkia. Kuitenkin tykkään soitella myös muun tyyppisillä kitaroilla, tällä hetkellä taloudessa on gibson 335 ja parit danelectrot. PRS oli myös viime talven yli, ostin ihan uteliaisuuttani että olisiko mulle loistopeli. Kaikesta täydellisyydestään huolimatta meni vaihtoon, ei ehkä kuitenkaan ollut mulle sitä oikeaa fiilistä. En sitten malttanut olla sanomatta. |