Aihe: ENGL Screamer temppuilee
1 2
panterillo
14.09.2010 15:41:09
Antti1: Aika kalliilta vaikuttaa, mutta kai tuohon saa tarvittaessa tunteja kulumaan.

Tunteja laskutettiin 2kpl...
"It looks easy but it´s not difficult"
Antti1
14.09.2010 15:42:04
panterillo: Tunteja laskutettiin 2kpl...

Tuntiliksa oli siis 100€? Ihan hyvin, vois vaihtaa alaa. :D
PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
Wespa
14.09.2010 15:43:03
panterillo: Onko kokemusta kyseisestä modauksesta Screamerissä?
Ja puolituskytkin oli vain n.15€...

Ei Screamerissa, mutta kaikissa muissa missä sitä on tullut testattua ei kyllä hyödytä mitään, mökää on silti ns. tarpeeksi, soundi vain hieman muuttuu, ja yleensä huonompaan suuntaan. Ihmetyttää sit kyllä mikä siinä maksoi jos tuo oli noin pieni osuus koko hoidosta..
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
panterillo
14.09.2010 15:43:28
Köyhät kyykkyyn...
SirElwood
14.09.2010 15:51:33
Antti1: Tuntiliksa oli siis 100€? Ihan hyvin, vois vaihtaa alaa. :D

Suosittelen. Ite tilasin juuri toisen ferrarini. Pääsee sitte kesällä taas ajelemaan uuden karhealla menopelillä. M.net miitti vaan jää nyt välistä kun eivät suostuneet pöksälle asfalttitietä tekemään perille asti. Minä kun en hiekkateillä ajele.
jniska
14.09.2010 16:23:30
Pahasti offtopic, mutta päätin avautua hiukan:

Onko nää kitaristit kaikki noin persaukisia. Aina itketään hinnoista, jos ei omalle kohdalle sattuneista, niin sitten muitten maksamista hinnoista täällä palstalla.

Ketju kun ketju, aihe kun aihe, aina sama virsi. Maksoit liikaa, olipa kallis, täältä halvemmalla, kimppatilaamalla säästät, ulkomailta tullin ohi halvemmalla, xvirus.com myy halvimmalla jne.

Jos joku on saanut vahvarinsa kuntoon ja on tyytyväinen työn laatuun ja vahvistimen sointiin ja ylistää sitä täällä niin eikös löydy heti porukkaa jotka sanoo että maksoit liikaa, kaveri ois tehny keissipalkalla. Sitten toisaalla ketjuissa valitetaan huonosta palvelusta ja siitä että liikkeet katoaa ja konkurssilaput on ovilla.

HALOO sanon minä. Jos soittaminen on NIIN kallis harrastus, niin harrastus vaihtoon. Esim virsikirjan luku on edullista. Ei meikäläiselläkään ole ylimääräistä rahaa jaettavaksi asti, mutta hyvästä työstä ja laadusta olen valmis maksamaan.
Laiha Lissu oli paras.
P-man
14.09.2010 16:28:43
jniska: Pahasti offtopic, mutta päätin avautua hiukan:

Onko nää kitaristit kaikki noin persaukisia. Aina itketään hinnoista, jos ei omalle kohdalle sattuneista, niin sitten muitten maksamista hinnoista täällä palstalla.

Ketju kun ketju, aihe kun aihe, aina sama virsi. Maksoit liikaa, olipa kallis, täältä halvemmalla, kimppatilaamalla säästät, ulkomailta tullin ohi halvemmalla, xvirus.com myy halvimmalla jne.

Jos joku on saanut vahvarinsa kuntoon ja on tyytyväinen työn laatuun ja vahvistimen sointiin ja ylistää sitä täällä niin eikös löydy heti porukkaa jotka sanoo että maksoit liikaa, kaveri ois tehny keissipalkalla. Sitten toisaalla ketjuissa valitetaan huonosta palvelusta ja siitä että liikkeet katoaa ja konkurssilaput on ovilla.

HALOO sanon minä. Jos soittaminen on NIIN kallis harrastus, niin harrastus vaihtoon. Esim virsikirjan luku on edullista. Ei meikäläiselläkään ole ylimääräistä rahaa jaettavaksi asti, mutta hyvästä työstä ja laadusta olen valmis maksamaan.

Plussaa annoin.. aina se halvin ei kannata, ja kitaransoitto on oikeesti halpaharrastus. Vaikka ois minkalaiset vehkeet.

Jos se Screamer muuten miellyttaa, niin ei 290e ole paha uusista putkista, huollosta ja modauksesta.
ReBeat
14.09.2010 20:03:08

Oli kyllä kallista. Hyh.
jussimus
14.09.2010 20:15:09
Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa.
pekurides
14.09.2010 23:03:22

hyvin pitkälti näkökulimista kiinni, yhden mielestä kannattava laittaa 300€ kiinni että saa scriimeristään paremman pörinän,
ja jonkun toisen mielestä taas sen 300€ olisi voinut käyttää välirahana ja vaihtaa vehke samantien vaikka Blackmoreen,fireballiin tai jopa ehkä powerballiin....

Toisaalta, jälleenmyyntiarvoa nuo modaukset eivät juurikaan nosta että sinänsä kannattamaton liike, ei pidä ikinä myydä vaan pitää itellä:=)

mutta jos itte tykkää nii se on tärkeintä!
They see me rollin, they hatin.
panterillo
15.09.2010 08:27:29
Minua ei harmita yhtään jos menin, jonkun mielestä, maksamaan liikaa remontista.
Minä maksan mielelläni ammattilaiselle 60€/tunti jos saan vastineeksi laadukasta työtä. En tosiaankaan anna vahvistintani kellekkään toppahousulle kaljapalkalla laitettavaksi.

Ja jos joskus myyn Screamerini pois, niin en myöskään usko että ostaja säikähtää tätä "modausta" koska se on siististi tehty ja on toimii moitteettomasti.

Mutta, joka tapauksessa sain mahtava saundisen vahvistimen!
Ja olen enemmän kuin tyytyväinen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)