Alpha 13.09.2010 14:39:35 | |
---|
Ja Subject tökkii taas jälleen pahemman kerran. Ihmettelen miten ne ei ole saanu tuota palstaa toimimaan kunnolla, vaikka kuormitus on ollut odotettavissa. |
Sik 13.09.2010 17:47:24 | |
---|
Nyt meni kyllä sympatiat peppitossun puolelle. Asiaahan se puhui, joskin turhan painokkaasti. Habib on ihan turha. Ja joo, oon sit vissiin rasisti. |
tukse 14.09.2010 10:59:06 | |
---|
Peppitossu rules! Sanoo asiat suoraan. Habib on kyllä niin turha että huh huh. |
aivokuolio 14.09.2010 15:42:39 | |
---|
tukse: Peppitossu rules! Sanoo asiat suoraan. Habib on kyllä niin turha että huh huh. Sanoo asiat vain humalassa ja teinityyliin paisuttelemalla. "Painu vittuun mun elämästä", jeah... En ihmettele yhtää ettei "Haba" ees viittiny katella silmiin. |
gasser 14.09.2010 15:59:33 | |
---|
aivokuolio: Sanoo asiat vain humalassa ja teinityyliin paisuttelemalla. "Painu vittuun mun elämästä", jeah... En ihmettele yhtää ettei "Haba" ees viittiny katella silmiin. Näinpä. Just tuolla lailla ottaa kierroksia, että on ihan sama mitä sille sanoo takaisin tai ei sano, niin silti vastapuoli on ihan paska ja väärässä. Mistä se sille Hannullekin hikeenty aiemmin? Hannu tulee toimeen kaikkien kanssa, niin siitäkö otti pulttia? Ihme bööna. -?- |
aivokuolio: Sanoo asiat vain humalassa ja teinityyliin paisuttelemalla. "Painu vittuun mun elämästä", jeah... En ihmettele yhtää ettei "Haba" ees viittiny katella silmiin.
Jep! Olematta riidassa kummankaan osapuolen puolella, niin ei kyllä oikein vakuuttanut tytön angsti ja rähjääminen. Tollaselle raivopäälle on ihan turha edes yrittää sanoa mitään. "Painu viTTuuun mun elämäsTä!!1 Sääh!" Minä olen minä. |
Kimmo72 14.09.2010 19:20:31 | |
---|
En kyl enää tota peppitossuu jaksa fanittaa. Aika daiju :S Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Alpha 14.09.2010 19:20:42 | |
---|
Tämä Nikon ja Ninon välinen herjanheitto ja "vittuilu" on ihan parasta. Kohdistuu myös hyvällä tavalla muihin asukkaisiin ja saavat porukan mukaan...:o) Herjaa heitetään oikein porukalla. Ja tuo Ninon "Peppitossu...:o) |
Alpha 14.09.2010 20:01:52 | |
---|
Dream_eater: En kyl enää tota peppitossuu jaksa fanittaa. Aika daiju :S Peppitossu on Peppitossu. Aloituksessa aioin kannattaa ensimmäistä taloon saapuvaa punatukkaa ja niin myös tein. Viimeisenä taloon tuli ihana Marika ja Elisabet on jäänyt toiseksi. Ihana, mahtava ja suurella sydämmellä varustettu Marika...:o) |
Kimmo72 14.09.2010 20:15:13 | |
---|
Mulla oli silleen, että tuol subin puolella päätettiin ennen ku asukkaat meni taloon, että ketä kannattaa. Sanoin kannattavani kolmosta ja sehä olkiin mukavasti Peppitossu. No en nyt sit enää tiije kuinka mukavasti osukaan :P Meillä meni muuten kuva kaapelista. Ollu jo kohta 10 minsaa ärkeles. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Alpha 14.09.2010 20:38:45 | |
---|
Meillä meni muuten kuva kaapelista. Ollu jo kohta 10 minsaa ärkeles. BBviewerillä kattelen, ja nyt näkyy vain BB-silmä ruudussa. Heti tätä kirjoittaessani rupesi 24/7 toimimaan. Jees... |
Kimmo72 14.09.2010 20:40:03 | |
---|
Juu alko toimimaan. Meinas jo hiki tulla :P Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
Alpha 14.09.2010 21:06:32 | |
---|
Missähän vaiheessa Elisa kilahtaa taas? |
masterhat 14.09.2010 21:12:48 | |
---|
ok, jäbät painii ihan eri levelil täs bb:n seuraamises, arvostan ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Alpha 14.09.2010 21:15:39 | |
---|
masterhat: ok, jäbät painii ihan eri levelil täs bb:n seuraamises, arvostan Enemmän tai vähemman tulee seurattua BB:tä netti-tv:n kautta 24/7. |
Kimmo72 14.09.2010 21:25:48 | |
---|
Onpas synttäripileet. Tyypit istuu vaa tossa sen näkösenä että tulis nyt sitä alkoo. No eipä kai siin muutakaa voi :P Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
masterhat 14.09.2010 22:06:02 (muokattu 14.09.2010 22:09:25) | |
---|
vittu toi satu on pien mörkö, toi xenya on ihan vitun paniikis ku päällikkö vähän tiuskii matalla äänellä, parhautta! E: toi xenyahan on ihan liekeis, ässää ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Linnunlaulupuu 14.09.2010 22:19:24 | |
---|
Nerokasta! Ksenian laulaminen ja ne sanoitukset on silkkaa PMMP:tä! "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Kitaranraiskaaja 16.09.2010 11:50:39 | |
---|
Puhuva linnun pönttö on paras Bebe-hahmo ikinä, ja maailman parhaat ihmiset top5:ssä. :3 |
Alpha 16.09.2010 12:59:41 | |
---|
Kitaranraiskaaja: Puhuva linnun pönttö on paras Bebe-hahmo ikinä, ja maailman parhaat ihmiset top5:ssä. :3 Ei tuosta pöntöstäkään voi olla pitämättä. Tarjosi Hannulle ryypyn rommia...:o) |