Bronks 17.01.2008 20:56:07 | |
---|
onko 600 € paha hinta käytetystä korg tr 61:sestä ? Ei, jos kunto on hyvä. |
ManuMäkinen 30.01.2008 16:01:24 | |
---|
Uusi kysymys TRstä: Nauhoitin biisin seqvensserissä ja tallensin sen median kautta muistikortille. Nyt kun avasin sen uudestaan, oli ensimäisen raidan efektit kadonneet, mitkä siihen pystyy pistämään. Joten onko mitään tapaa pistää samat efektit tähän ensimmäiseen raitaan kuin sen alkuperäisessä prog-soundissa on? |
Elintarvike 31.01.2008 18:28:51 | |
---|
onko 600 € paha hinta käytetystä korg tr 61:sestä ? Enpä ite ainakaan muista halvempaa nähneeni. |
Mismatch error 02.02.2008 22:10:26 | |
---|
Uusi kysymys TRstä: Nauhoitin biisin seqvensserissä ja tallensin sen median kautta muistikortille. Nyt kun avasin sen uudestaan, oli ensimäisen raidan efektit kadonneet, mitkä siihen pystyy pistämään. Joten onko mitään tapaa pistää samat efektit tähän ensimmäiseen raitaan kuin sen alkuperäisessä prog-soundissa on? Siellä on se copy from program-juttu vai mikäseoli. Efektipuolelle ja siitä mistä ne saundit tallennetaan. "All aboard the Honky Tonk Train!" |
Icy-Sun 06.02.2008 20:49:31 | |
---|
Tuollaista olen kans itse kohta ostamassa. Seuraavaa kysyn: Uusia soundeja kun tekee niin nehän täytyy laittaa vanhojen päälle, joten jos ostan tuon synan käytettynä niin tallentaako kukaan niitä tehdassaundeja juuri jälleenmyynnin takia? Olishan se ihan jees jos alkuperäiset on tallella jos en pidä niiden päälle nauhotetuista. Ja mikä on yleensäkkin yläraja mitä noista kannattaa käytettynä maksaa uusi on tonnen molemmin puolin pienillä hypyillä niin joku 700e? There ain't noway out tonight |
mack the knife 06.02.2008 23:08:12 | |
---|
Tuollaista olen kans itse kohta ostamassa. Seuraavaa kysyn: Uusia soundeja kun tekee niin nehän täytyy laittaa vanhojen päälle, joten jos ostan tuon synan käytettynä niin tallentaako kukaan niitä tehdassaundeja juuri jälleenmyynnin takia? Siellä on factory reset, jolla saat tehdassoundit takaisin vaikka olis miten mulkattu. COVS n:o 1. |
villi-hirvi 12.09.2010 19:03:14 | |
---|
En millään jaksa perustaa uutta ketjua luultavasti uskomattoman yksinkertaisesta kysymyksestä.. Korg vähän aikaa käytössä, ei ohjekirjaa, eikä suurta synatuntemusta. Tyhmä, mutta vaikea kysymys (ainakin minulle). Miten tuossa vehkeessä saa säädettyä haluamansa rumpukompin taakse?? vähän aikaa pähkäillyt, enkä vaan tajua. Eli esim combi tai prog valikosta valittuna tietty soitin tai piano minkä ääni miellyttää, mutta sinne olisi kiva saada joku eri rumpukomppi taakse kuin mitä arp-nappi antaa oletusarvoisesti. Miten? Kiitos. |
villi-hirvi: Miten tuossa vehkeessä saa säädettyä haluamansa rumpukompin taakse?? vähän aikaa pähkäillyt, enkä vaan tajua. Eli esim combi tai prog valikosta valittuna tietty soitin tai piano minkä ääni miellyttää, mutta sinne olisi kiva saada joku eri rumpukomppi taakse kuin mitä arp-nappi antaa oletusarvoisesti. Miten? Kiitos. Mikään komppikonehan tuo ei ole, mutta mutta.. Jos haluaa matalasta kohtaa aitaa päästä niin etsi combista hyvä komppi ja vaihda siihen soitinääneksi sellainen mikä nyt sattuu miellyttämään. Arp-valikosta löytyy toki valmiitakin kuvioita, ainakin combi-puolella sinne saa pyöriteltyä vaihtoehtoja ihan kätevästi. Tietty komppeja voi tehdä itsekin, ohjekirja esiin ja lukemaan sivulta 109 eteenpäin. Niin tosiaan, annetaan nyt vielä valmis linkki ohjekirjaan: http://www.korg.com/uploads/Support … R_OpGuide_E2_633659970976170000.pdf "Koska kahvia ei voi nauttia rajattomasti täytyy luoda illuusio sen jatkuvasta juomisesta." -Kerkko Koskinen |
villi-hirvi 19.09.2010 10:45:05 | |
---|
Kiitos avusta! |