Aihe: Parasta Youtubesta part II
1 2 3 4 550 51 52 53 54300 301 302 303 304
Tankero
12.09.2010 04:33:46
pekkajau: Mihinkähän asti tämä mies olisi päässyt...
http://www.youtube.com/watch?v=-0MrrRlZnb0&feature=related

Kui? Hänhän oli veljensä vanhempi veli. Mukava heppu kyllä.
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
EP
12.09.2010 07:06:16 (muokattu 12.09.2010 08:19:12)
isojussi: Soon nääs meitin helppo9 hymyillä, kun liksa on kohillaan eikä tartte päntikavereittein tiisseleitä maksella..

Mutta Teemu Harjukarilla on myös hyvä oikea orkesteri takana.
Empä usko että se pelkkä hyvä liksa riittää, tekemisen iloa pitää olla myös.

E: ja kyllä ne diiselitkin on maksettava ..mutta tasapuolisesti.
KoskPaavo
12.09.2010 10:41:24
isojussi: Soon nääs meitin helppo9 hymyillä, kun liksa on kohillaan eikä tartte päntikavereittein tiisseleitä maksella

Ette siis tosiaan tiä, mitä kuningas tossa todellisuudessa nauraa?

Vihje: Ei naura taustalaulajaa, niinku hölmömpi vois luulla....

Veikkaan että päästi suolikaasua, ns "mykän hiipimään".
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
isojussi
12.09.2010 10:43:50 (muokattu 12.09.2010 10:44:17)
EP: Mutta Teemu Harjukarilla on myös hyvä oikea orkesteri takana.

So?

Empä usko että se pelkkä hyvä liksa riittää, tekemisen iloa pitää olla myös.

Ja sitäkö esim Teemulla tai mulla ei oo? Sitäpaitti sehän on just sitä muun muassa WW:n toitottamaa amatoorimäisyyttä.

E: ja kyllä ne diiselitkin on maksettava ..mutta tasapuolisesti.

Ei - kyllä ne tessin mukaan kuuluu maksaa palkan päälle.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
12.09.2010 10:46:43
KoskPaavo: Veikkaan että päästi suolikaasua, ns "mykän hiipimään".

HOHO - no ei. Vihje löytyy siitä, mitä Elvis laulaa.

Suolikaasusta tuli mieleen, että omb-hommissa voi kesken biisin kaikessa rauhassa helpotella niitä paineita. Kukaan ei oo heti vieressä haistelemassa.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
EP
12.09.2010 11:29:30
humppahanuristi
12.09.2010 20:30:32 (muokattu 12.09.2010 20:40:13)

artope: Laita esille vaan! Älä pidä huluja jännityksessä!!!

5kk meni ja pari hassua minuuttia sitä tavaraa meidän osalta oli tallessa. No siinä sitä nyt on:
http://www.youtube.com/watch?v=z7CDZF33yrI
24.4.2010 rautalankakokoelman julkkarit kyseessä. Viimeinen soittovuoro oli meillä ja sen takia nauhakin oli jo loppu.

EDIT: väärässä ketjussahan tämä on, kun otsikko on parasta youtubesta....
Humpasta rautalankaan...
jon lord
12.09.2010 20:37:58
KoskPaavo: Veikkaan että päästi suolikaasua, ns "mykän hiipimään".

Elvishän naureskeli usein keikoilla, milloin mistäkin syystä. Kai sitä alkoi naurattamaan myös noi naiset, joiden palvonta meni hieman yli. Ainakin ne "suutelukierrokset" joita se teki Vegasin aikoihin, en nyt muista minkä biisin aikana, tuntuivat naurattavan sitä kovastikin. Kun noita tallenteita katsoo tuntuu siltä että Elvis oli loppujen lopuksi aika ujo mies. Sillä oli sellainen jatkuva hymy päällä koko ajan.
COVS jäsen N.o 3
pekkajau
12.09.2010 23:54:33 (muokattu 12.09.2010 23:58:05)
isojussi
13.09.2010 00:08:20
Tohon jos olis lisänny "Slaikkarin" tahi munaleikkurin, olis hieno saundi pilalla.

http://www.youtube.com/watch?v=pMINR-wQh1M
pekkajau
13.09.2010 00:11:56
isojussi: Tohon jos olis lisänny "Slaikkarin" tahi munaleikkurin, olis hieno saundi pilalla.

http://www.youtube.com/watch?v=pMINR-wQh1M

Kyllä kyllä! Tuossa soitetaan "sovitusti" ja kuulostaapa hyvältä.
isojussi
13.09.2010 00:19:29
pekkajau: Kyllä kyllä! Tuossa soitetaan "sovitusti" ja kuulostaapa hyvältä.

Siinä on kaks puhaltajaa, jotka arvostan todella korkeelle. Ja hienot, ei niin yleiset instrumentit.
WanhaWetäjä
13.09.2010 01:43:10 (muokattu 13.09.2010 01:44:59)

isojussi: HOHO - no ei. Vihje löytyy siitä, mitä Elvis laulaa.
Paskaa?

Suolikaasusta tuli mieleen, että omb-hommissa voi kesken biisin kaikessa rauhassa helpotella niitä paineita. Kukaan ei oo heti vieressä haistelemassa.
No sopii kuin solttoni suonsilmään siinä mielessä että molemmat tulevat perseestä, niin omb kuin suolikaasukin, tätähän sä hait?

Ei vaan ja leikki sikseen, tämä toimii !
http://www.youtube.com/watch?v=l2xOw-VXe_g
isojussi
13.09.2010 03:53:57
Lues WW keskustelun säännöt välillä.
EP
13.09.2010 05:37:46
isojussi: Lues WW keskustelun säännöt välillä.

Kukahan ne unohtaa useimmin?
isojussi
13.09.2010 09:28:34 (muokattu 13.09.2010 09:28:56)
EP: Kukahan ne unohtaa useimmin?

Kyllä se on EP niin,että mun kohdalla (katso sinäkin peiliin) varsinkin pykälää 10 on rikottu koko ajan. Niin kauan,kun täällä on tullu pyörittyä. Mä vaan kun en vastaan pistämättä niele kaikkea paskaa.
WanhaWetäjä
13.09.2010 12:42:17

isojussi: Lues WW keskustelun säännöt välillä.

Lueppas omia kommenttejasi joskus, sä käytät huomattavasti enemmän voimasanoja kuin mä, mä en kiroile juuri koskaan, sä lähes aina.
Jos Elvis laulaa tuossa clipissa ja mun mielestä tuubaa niin miksi en niin sanoisi?

Nuo omb kommentit nyt oli pikkasen provo vitsi joka pitää kuitenkin joissain tapauksissa paikkansa, tarkoitin tällä lähinnä JOITAKIN handsfree-kädettömiä ja korvattomia ketron-kuskeja jotka eivät itse soita nuottiakaan ja joita olen ihan livena kuullut ja nähnyt.

Laittamani linkki oikeasta omb:sta ja kommentti ennen sitä selvensivät tätä asiaa.
Tämä ei ollut siis hyökkäys sinua vastaan.

Tästä vähän wanhaa hyväntuulista musaa syksyn sateeseen http://www.youtube.com/watch?v=UTFD1C4tVIg
KoskPaavo
13.09.2010 18:30:14
WanhaWetäjä: Lueppas omia kommenttejasi joskus, sä käytät huomattavasti enemmän voimasanoja kuin mä, mä en kiroile juuri koskaan, sä lähes aina.
Jos Elvis laulaa tuossa clipissa ja mun mielestä tuubaa niin miksi en niin sanoisi?

Nuo omb kommentit nyt oli pikkasen provo vitsi joka pitää kuitenkin joissain tapauksissa paikkansa, tarkoitin tällä lähinnä JOITAKIN handsfree-kädettömiä ja korvattomia ketron-kuskeja jotka eivät itse soita nuottiakaan ja joita olen ihan livena kuullut ja nähnyt.

Laittamani linkki oikeasta omb:sta ja kommentti ennen sitä selvensivät tätä asiaa.

Tästä vähän wanhaa hyväntuulista musaa syksyn sateeseen http://www.youtube.com/watch?v=UTFD1C4tVIg

No huh, minäkin pääsin läpi.Tuollaiselle ketronkeikalle en kyllä todellakaan koskaan tule lähtemään etten nuottiakaan pilpauttais. Midifileetkin tökkivät, joitakin taustoja oon tehnyt kun itte haitaria vedän päälle.
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
isojussi
13.09.2010 22:31:15 (muokattu 13.09.2010 22:32:19)
WanhaWetäjä: Lueppas omia kommenttejasi joskus, sä käytät huomattavasti enemmän voimasanoja kuin mä, mä en kiroile juuri koskaan, sä lähes aina.

Heh - on tässä "veljekset": Toinen kiroilee kun toinen vittuilee:

Andöstän... hjuu - eipä kai tässä lopunperin siitä ookkan kymysys, etteikö me kunnioitettas toistemme tekemisiä, kuhan ollaan kovapäisiä pääkköjä molemmat...

Ohan noita tehosekotinpellejä toki joka lähtöön ja se tulee mulla kentälläkin jatkuvasti vastaan. Mukava tietysti, että jäljestäpäin ihmetellään ja ylistetään, mutta vaikka isompien päntien joukossa on yhtä lailla paskoja, ei niiden kohdalla oo samanlaisia ennakkoasenteita.

No, enhän mää oikee omb toisaalta ookkan, vaan taustanauhojen kanssa keikkaileva pystö. Se on tietoinen valinta, mistä on tullu pelkkää positiivista palautetta.

Tsikkaako toimii aina
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)