Kimmo72 10.09.2010 21:32:55 | |
---|
Alpha: Nojoo...eikös Iso D ole jo varattu täällä? Taitaa olla juu. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
geeza 10.09.2010 21:35:45 | |
---|
eissss tolle marille vois opettaa vähä tapoja nyrkkikyllikki heh juum |
Alpha 10.09.2010 21:42:56 | |
---|
geeza: eissss tolle marille vois opettaa vähä tapoja nyrkkikyllikki heh juum Mari lähtee sunnuntaina kotiin aika mukavien miinusten kera. Hiukan käy Maria sääliksi, mutta peliähän tää on. |
geeza 10.09.2010 21:44:58 (muokattu 10.09.2010 22:32:26) | |
---|
Alpha: Mari lähtee sunnuntaina kotiin aika mukavien miinusten kera. Hiukan käy Maria sääliksi, mutta peliähän tää on. ei käy yhtään sääliksi, tyhmä sluti kun on E: ahahaha in yo face klonkku! |
Alpha 10.09.2010 22:45:12 | |
---|
geeza: ei käy yhtään sääliksi, tyhmä sluti kun on E: ahahaha in yo face klonkku! Kuka on klonkku? |
geeza 10.09.2010 22:51:27 | |
---|
Alpha: Kuka on klonkku? miiiiiiialeseb |
Alpha 10.09.2010 22:54:52 | |
---|
geeza: miiiiiiialeseb Mia putoaa hyvin nopeaa Marin jälkeen, ellei korjaa asennettaan... |
geeza 10.09.2010 22:56:54 | |
---|
Alpha: Mia putoaa hyvin nopeaa Marin jälkeen, ellei korjaa asennettaan... kyl, vitu femakkolezze |
Alpha 10.09.2010 22:59:15 | |
---|
geeza: kyl, vitu femakkolezze Kerro toki lisää... |
Kitaranraiskaaja 11.09.2010 00:06:19 | |
---|
_Petri_: Nino on paras Bebe-kilpailija ikinä, ja maailman parhaat ihmiset top5:ssä. :3 Samaa mieltä. :3 |
masterhat 11.09.2010 08:51:46 | |
---|
Kitaranraiskaaja: Samaa mieltä. :3 sama kans tääl ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
carnation 11.09.2010 12:45:25 | |
---|
ten: http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml?1184905 Semmosta taas! Saadaankohan tänä vuonna aikaan uusi ennätys siinä kuinka monta ihmistä talossa kauden aikana yhteensä asustaa! Voi vittu taas näitä "huikeita" ja "ennennäkemättömiä" käänteitä. Varsinainen aivoriihi käynnissä, kun keksitään "yllätyksiä"... "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Sik 11.09.2010 13:23:54 (muokattu 11.09.2010 13:24:19) | |
---|
carnation: Voi vittu taas näitä "huikeita" ja "ennennäkemättömiä" käänteitä. Varsinainen aivoriihi käynnissä, kun keksitään "yllätyksiä"... Tuo asukasralli ja jatkuva ovien paukkuminen ei tuo todellakaan mitään lisäarvoa tuohon ohjelmaan. Kyllä hyvällä maulla toteutettu uusien asukkaiden lisääminen on hyvä juttu, mutta eihän noista ihmisistä kerkiä saada mitään tolkkua, kun kokoajan on 15 henkeä talossa ja puolet porukasta vaihtuu viikon välein. Lämmellä muistelen paria ensimmäistä kautta, jolloin homma oli hillitympää. |
gasser 11.09.2010 18:34:34 | |
---|
Alpha: Mia putoaa hyvin nopeaa Marin jälkeen, ellei korjaa asennettaan... Mulle tuli siitä Mian hajoamisesta semmonen "vittu että on paskaa teatteria" - fiilis. Muutenkaan tuo muija ei vaikuta mitenkään vilpittömältä tai aidolta mun silmissä. Elinan osakkeet on myös tipahtanu. Sillä on ehkä vähän liikaa niitä päänsisäisiä mörköjä vielä, jotka vaikuttaa käytökseen. Mutta Marika. Ihan paras höpsö ilopilleri ja asenne kohdallaan. Sillä vilisee päässä silleen hyvällä tavalla. -?- |
slipkorn 11.09.2010 18:57:57 | |
---|
gasser: Mutta Marika. Ihan paras höpsö ilopilleri ja asenne kohdallaan. Sillä vilisee päässä silleen hyvällä tavalla. Tästä on, jännä kyllä, tullut melkein mun suosikki, vaikka vitutti aluksi aika runsaasti. Siedettävin naisista ainakin. I see you using an old style, I wondered where you had learned it from |
TKT 12.09.2010 12:32:50 | |
---|
gasser: Mulle tuli siitä Mian hajoamisesta semmonen "vittu että on paskaa teatteria" - fiilis. Ajattelin ihan samaa. Mutta sitten näki, että ei helvetti tuohan on ihan tosissaan. Ihmettelen vaan, miten itseään viisaaksi sanova voi hajota, kun joutuu muutaman päivän ulkosalla nukkumaan. Tällä hetkellä Marin ohella inhokki talossa. Ei ole kyllä tähän asti ketään selkeää suosikkia joukosta löytynyt. Niko ja Hannu potentiaalisia, ja Ville vaikuttaa ihan järkevältä myöskin. Satusta toivottavasti kuoriutuu Manta2 jossain vaiheessa... See, you can win the rat race but your still nothing but a fucking rat. |
DJKaaos 12.09.2010 13:07:50 | |
---|
TKT: Ei ole kyllä tähän asti ketään selkeää suosikkia joukosta löytynyt. Niko ja Hannu potentiaalisia, ja Ville vaikuttaa ihan järkevältä myöskin. Kavereina nuo olisi varmaan niitä potentiaalisimpia, mutta eihän noita jaksa tuolla talossa kauheasti katella. Viihdearvo on aika lähellä harmaan villasukan tasoa. Habibin voi myös lisätä tuohon porukkaan. Nino ja Marika ovat oikeastaan ainoat ihmiset tuolla, jotka tarjoavat jotain viihdettä. Marika häröilyineen ja Nino hermostuessaan. Ärsykkilistalla jyräävät Mari, Mia ja Elisabet. Vittu tuo Elisabetti ja se huulikoru. Väsynein juttu ikinä ja sitten sitä alahuulta pitää vielä pullistella kuin joku rupikonna. Minä olen minä. |
Rattata 12.09.2010 13:33:01 | |
---|
Aika vähän oon kattonut, mutta tuntuu et tänä vuonna tuolla on tavallista enemmän tuommosta harmaata porukkaa, joiden kanssa normielämässä tulis varmaan hyvin toimeen, mutta joilla ei ole viihteellistä arvoa nimeksikään. |
masterhat 12.09.2010 15:16:55 (muokattu 12.09.2010 15:17:42) | |
---|
odd: Aika vähän oon kattonut, mutta tuntuu et tänä vuonna tuolla on tavallista enemmän tuommosta harmaata porukkaa, joiden kanssa normielämässä tulis varmaan hyvin toimeen, mutta joilla ei ole viihteellistä arvoa nimeksikään. joo, niin kovasti kun ne adreakset ja rööki-muijat seläntakaa paskan puhumisineen vituttaa, niin ne on just tän homman pointti kunnolla vaan kuonaa ja sekoilua, siks todellakin vituttaa ettei se Niko S tonne päässy, Niko N "liian hyvä ja ez" tyyppi, tosin saaaa vamaan noi mimmit kehräilee kännis, mut ei taida muuta hyötyy olla tost jannust tuol E: ja mikäs siin kädes nyt o sil yhel? ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
E: ja mikäs siin kädes nyt o sil yhel? Kaatui/liukastui kylppärissä ja johonki terävään löi ranteensa. Kävi sairaalassa tikattavana... |