Aihe: Minne keikalle seuraavaksi Toinen säkeistö:
1 2 3 4 527 28 29 30 31175 176 177 178 179
isojussi
12.09.2010 04:34:16
laulaja: Jussi! Sä oot ite kuitenkin sen koneen takana ja soitat jotain sekaan, vaikka osa tulis valmiina.

Äääähhhh - emmää läjhes joka biisissä sohlaa soittimien kanssa. Laulaminen kumminkin on pääasia.

Mä "joudun" meneen cd-soittimen kanssa ja räpeltään ite sen soittimenkin laittamiset, mihin en oo tottunut. Kuulijoissa on kuitenkin "tärkeitäkin" ihmisiä, niin olisin mieluummin laulanut jonkun kanssa, joka olis soittanut siellä taustalla.

Sulla on ystävä hyvä sevverta laulupotentiaalia, että toi taustanauhahomma kantsis laittaa kuntoon. Muiksta, että paasia on se, mitä asiakkaasi kokee - turha naivius pois.

Ja vasitenkin tällä palstalla poraavien muutaman puritaanipellen jeesustelut kannattaa jättää täysin huomiotta. Keskityt vaan myymään niille, jotka haluaa ostaa SUT. Ne on valmiita maksamaankin kunnon liksan ja arvostaa sun duunias.

Sitä paitsi Jussi! Mä laulan pari laulua luultavasti, joihin sä oot tehny mulle pohjat ;)
Kiitos niiden, että voin laulaa jotain edes sellasta, josta tykkään!

Kiitos kiitos... Semmosia sitte nääs vaan lisää ja laitteiden käyttö hanskaan, niin hommastakin voi sit vaan nauttia.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
EP
12.09.2010 07:57:32
laulaja: .. Mä "joudun" meneen cd-soittimen kanssa ja räpeltään ite sen soittimenkin laittamiset, mihin en oo tottunut. Kuulijoissa on kuitenkin "tärkeitäkin" ihmisiä, niin olisin mieluummin laulanut jonkun kanssa, joka olis soittanut siellä taustalla..

Ilman muuta joo ainakin se yksi oikea soitin säestämään, mieleen tulee vaikka Anneli Saariston esiintyminen joskus haitarin säestyksellä (Jani Uhlenius).
Olipa upeaa kuunneltavaa, sellaiseen vuorovaikutukseen ei minkään taustanauhan kanssa ylletä ja sen kyllä kaikki kuulijat huomaavat.
isojussi
12.09.2010 10:56:13
EP: Ilman muuta joo ainakin se yksi oikea soitin säestämään, mieleen tulee vaikka Anneli Saariston esiintyminen joskus haitarin säestyksellä (Jani Uhlenius).
Olipa upeaa kuunneltavaa, sellaiseen vuorovaikutukseen ei minkään taustanauhan kanssa ylletä ja sen kyllä kaikki kuulijat huomaavat.

Vittu, mitä tekopyhää paskaa. Mee sääkin kerran eläessäs perkele muulle keikalle, kun polkeen kerran viiteen vuoteen hintoja ketronitriolla ja lopeta toi jatkuva ammattilaisten TYÖN mitäänymmärtämätön rääpiminen. Helvetin pilvilinnainsinööri.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
EP
12.09.2010 11:40:20
isojussi: Vittu, mitä tekopyhää paskaa. Mee sääkin kerran eläessäs perkele muulle keikalle, kun polkeen kerran viiteen vuoteen hintoja ketronitriolla ja lopeta toi jatkuva ammattilaisten TYÖN mitäänymmärtämätön rääpiminen. Helvetin pilvilinnainsinööri.

Esitin vaan oman mielipiteeni, miks siitä pitää hermostua ja alkaa haukkumaan?
kuunsirppi
12.09.2010 12:36:09
isojussi: Äääähhhh - emmää läjhes joka biisissä sohlaa soittimien kanssa. Laulaminen kumminkin on pääasia.

Sulla on ystävä hyvä sevverta laulupotentiaalia, että toi taustanauhahomma kantsis laittaa kuntoon. Muiksta, että paasia on se, mitä asiakkaasi kokee - turha naivius pois.

Ja vasitenkin tällä palstalla poraavien muutaman puritaanipellen jeesustelut kannattaa jättää täysin huomiotta. Keskityt vaan myymään niille, jotka haluaa ostaa SUT. Ne on valmiita maksamaankin kunnon liksan ja arvostaa sun duunias.

Kiitos kiitos... Semmosia sitte nääs vaan lisää ja laitteiden käyttö hanskaan, niin hommastakin voi sit vaan nauttia.

No, homma hoitui ihan mallikkaasti. Suotta pelkäsin ja jännitin. Siellä olikin ihminen, joka hoiti tuon levyjen soittamisen ja mä sain siis keskittyä laulamiseen, joka meni ihan hyvin.
Kolme laulua lauloin + juhlan loppupuolella tulivat vielä pyytämään yhden laulun lisää. Monet tulivat kädestäpitäen kiittämään ja pyysivät käyntikortteja, kyselivät keikkahintaa ja sain käsi- ja poskisuudelmia kehujen kanssa miehiltä :))

Joten ei kait se sitte ihan huonosti mennyt ;)
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
isojussi
12.09.2010 13:21:51
EP: Esitin vaan oman mielipiteeni...

... joka oli just sitä itteensä.
half
12.09.2010 13:36:56
isojussi: ... joka oli just sitä itteensä.

Sun mielestäsi.
Meikäläisen MySpace-profiili
isojussi
12.09.2010 16:41:58
half: Sun mielestäsi.

Itse asiassan rikkoo keskustelupalstan sääntöä #10
kuunsirppi
12.09.2010 18:02:49
isojussi: HYVÄ HYVÄ!!!

Kokemuksesta voin kertoo, että kun ton homman hoitaa hyvin, niin tohon saa tottua.

Kuten jo sanoin, ne haluut SUT keikalle. Niijja yleeensähän jos joku hoitaa kerran äänentoiston yms, niin mielellään se ton tausta-cd:nkin hoitelee.

Kehuista puheenollen ... usko vaan, että usein tulee jopa käymään, niin kun mulle (taas kerran) eilen: Ei tullu kehuja, vaan ylistystä. Sitähän vaan kaiken maailman esiintymiskyvyttömien jeesustelijoiden on mahdoton hyväksyä. Jotenkin kai tommosessa tilanteessa, kun sä oot ihan yksin siinä se, että bändi nousee tai kaatuu solistinsa mukana kasvaa potenssiin ihan perkeleen paljon. Ja sulla kun luonnostaan lähtee sisältä kyky ottaa ihmisiin positiivinen kontakti, niin enää ei tarvi kun olla mukana OMANA ITSENÄÄN 110%:lla ja tehdä joka biisistä joka kerta se uran paras tulkinta (tai ainakin yrittää - eihan aina onnistu, vaikka kuinka koittas), niin se on siinä.

Jussi!

Jos mä nyt oon ihan rehellinen, niin kyllä se eilinen kuulosti ylistykseltä. Mä vaan oon vähän vielä huono ottaan noita vastaan, tai siis osaan ottaa vastaan, mutta sitten kertomaan siitä eteenpäin. Tuli siellä muutama bravo-huutokin, kun olin valinnut yhden biisin, jossa sain käyttää koko äänialaani. Joku vanha rouva tuli sanomaan, että miten kauniisti ääni soi rekisteristä toiseen ääni. Meni ne laulut omastakin mielestä hyvin ja nykyään saan olla onnellinen, että laulu tulee helposti ja äänen kanssa ei oo ollu yli vuoteen mitään vaikeutta, kun on saanut olla terveenä.

Tänään kauppareissulla näin erään miehen, joka oli mulla yhdessä biisissä avustajana (=näyttelijänä). Hän sanoi, että sain tosi paljon kiitosta ja kehuja ympäriinsä sieltä niiltä juhlijoilta. Tämä mies oli järjestäjä-porukkaa. Hän sanoi, että hän oli mua sinne "kaupannut", kun on nähnyt mun esiintyvän mun joulukonsertissa joskus ja sanoi, että "kyllä sulla on ammattimainen ote hommaan". No kait sitä nyt jo pitää jotenkin ollakin, muuten olis näitä tehny oppimatta mitään.
Kyllä siellä moni sanoi, että: "hei sähän osaat laulaa ihan oikeesti" :/ So :/

No, anyway. Hyvä fiilis jäi :)
isojussi
12.09.2010 18:34:04 (muokattu 12.09.2010 18:34:44)
laulaja: Jos mä nyt oon ihan rehellinen, niin kyllä se eilinen kuulosti ylistykseltä...

mot

Helvetin hieno juttu. Eíkun uutta putkeen ja jos tarviit apuja tai neuvoja noiden taustanauha-asioiden kanssa, niin sulla on mun yhteystiedot. "Jonkin verran" olis asiasta kokemusta.

Mutta kaiken kaikkiaan jees homma - olen iloinen puolestasi.
kuunsirppi
12.09.2010 19:05:22
isojussi: mot

Helvetin hieno juttu. Eíkun uutta putkeen ja jos tarviit apuja tai neuvoja noiden taustanauha-asioiden kanssa, niin sulla on mun yhteystiedot. "Jonkin verran" olis asiasta kokemusta.

Mutta kaiken kaikkiaan jees homma - olen iloinen puolestasi.

Kiitos Jussi :) Oon mä live-esiintymisissä noita kokenut, mutta tää oli eka kerta ton taustan kanssa
isojussi
12.09.2010 19:21:00
laulaja: Kiitos Jussi :) Oon mä live-esiintymisissä noita kokenut, mutta tää oli eka kerta ton taustan kanssa

Tyttö, sinä olet tähti!
kuunsirppi
12.09.2010 19:50:06
isojussi: Tyttö, sinä olet tähti!

Tähtipä hyvinkin ja nimenomaan tyttö :) Jussi sä oot ihana :)
rintapek
12.09.2010 22:33:18

laulaja: Tähtipä hyvinkin ja nimenomaan tyttö :) Jussi sä oot ihana :)

Offtopikiksi menee ja pahasti, mut kaksi adjektiivia ei kuulu joukkoon.

Nimim "laulaja":a en mistään hinnasta tytöttelisi.
Nimim "Isojussi":a en erehtyisi kutsumaan ihanaksi.
Kummankaan laulutaitoa minust ei o kiistämään, asiassa ei o neuvotteluvaraa.
Mut laulaja on yhtä vähän "tyttö", kuin karvainen partainen iso äijä "ihana".
Kyl joku tolkku nois adjektiiveissa on säilytettävä.
One kind of music only - the good kind
isojussi
12.09.2010 22:57:43
Noi arvot tuleekin Rintapek meiltä sisältäpäin.
walttoni
12.09.2010 23:09:27
Hesa,Ikaalinen, Tampere, Patela muutama tunturi ja jotain muuta sälää.
COVS2.
rintapek
12.09.2010 23:15:02

isojussi: Noi arvot tuleekin meiltä sisältäpäin.

Ei tartte kertoa. Kyl mä ton arvasin, kunhan kirjoitin. Mut en mä sinua ihanaksi kutsuisi, vaikka kuinka tahtoisit. Enkä ikipäivänä tytöttelisi laulajaa. Rajansa ne on minunkin käytöstavoillani.
One kind of music only - the good kind
Musiikkia korville
13.09.2010 09:29:31

Tiistaina Tsadiin, lauantaina Kalajoelle
By: MK
half
13.09.2010 10:32:19
La Turkuun Toweriin.
Meikäläisen MySpace-profiili
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)