Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soundatan verkkokaupasta kokemuksia
1 2 3 4 5
ViK
03.09.2010 19:18:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo että minkälaisia kokemuksia muilla on kyseisestä verkkokaupasta esimerkiksi liittyen sähköposteihin vastailusta. Mulle eivät ole vastanneet kun olen kysynyt tilauksestani että milloin lasku tulee. Kolme kertaa olen sähköpostia lähettänyt sinne samasta aiheesta eikä kertaakaan olla vastattu ja olen kysynyt täysin asiallisesti.
 
TTV
03.09.2010 19:25:56 (muokattu 03.09.2010 19:29:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ViK: Joo että minkälaisia kokemuksia muilla on kyseisestä verkkokaupasta esimerkiksi liittyen sähköposteihin vastailusta. Mulle eivät ole vastanneet kun olen kysynyt tilauksestani että milloin lasku tulee. Kolme kertaa olen sähköpostia lähettänyt sinne samasta aiheesta eikä kertaakaan olla vastattu ja olen kysynyt täysin asiallisesti.
 
Kyseisellä firmalla on tällä hetkellä velkasaneeraus meneillään, eli eivät kerkeä ihan kaikkeen reagoimaan. Itse huomasin saman meileihin vastaamattomuuden ja kun soitin perään, sain kuulla tuosta tilanteesta. Eivät tilaa kuulemma mitään toimittajilta ennen kuin tilanteeseen tulee selvyys suuntaan tai toiseen. Kannattaa soittaa.
 
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.)
Twinkle
03.09.2010 19:35:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ViK: Joo että minkälaisia kokemuksia muilla on kyseisestä verkkokaupasta esimerkiksi liittyen sähköposteihin vastailusta. Mulle eivät ole vastanneet kun olen kysynyt tilauksestani että milloin lasku tulee. Kolme kertaa olen sähköpostia lähettänyt sinne samasta aiheesta eikä kertaakaan olla vastattu ja olen kysynyt täysin asiallisesti.
 
Pari päivää sitten jossakin lehdessä informoitiin, jotta konkurssiin olisi mennyt, niin ei välttämättä hirveän intensiivisesti tee duunia tällä hetkellä.
 
Ukkovaari
03.09.2010 20:44:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos yritys on velkasaneerauksessa / konkurssi juttuja ym. niin homma voi seisoa jonkin aikaa ja kaikkea ei varmaan pysty tekemään, koska selvitystilanteessa tuollainen aiheuttaa toimintaan rajoituksia mitä saa tehdä, tämä tietysti on hankalaa siinäkin suhteessa, ettei asiakkaalle pysty tarkkaan kertomaan milloin ja mitä voidaan tehdä, koskenee myös laskua, mitä ehkä ei voi tällä hetkellä lähettää/toimittaa asiakkaalle, samaten itse kauppatavaran suhteen.
 
Toisaalta oishan se kiva saada vastausta kysymykseensä.
 
Itse olen Soundatasta ostanu jotain musavehkeitä ja aina on palvelu ollut hyvää ja asiallista ja kohtelukin mukavaa eli itsellä ei valittamista ole ollut. Ole myös näistä ostoistani keskustellut sähköpostilla sekä puhelimella ja hyvin on tämäkin puoli pelittänyt.
 
Toivotaan että tilanne lutviutuu heillä ja asiakaspalvelukin pelaisi, ei ole varmaan edes kauhian kivaa olla nyt juuri siellä töissä jos tulevaisuus on epävarmaa.
 
koponen
03.09.2010 20:46:04 (muokattu 03.09.2010 20:46:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Twinkle: Pari päivää sitten jossakin lehdessä informoitiin, jotta konkurssiin olisi mennyt, niin ei välttämättä hirveän intensiivisesti tee duunia tällä hetkellä.
 
Mikähän lehti ja milloin? Patentti- ja rekisterihallituksen mukaan edelleen yrityssaneerauksessa.
 
I'm endorsed by Marshall
Twinkle
03.09.2010 20:57:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

koponen: Mikähän lehti ja milloin? Patentti- ja rekisterihallituksen mukaan edelleen yrityssaneerauksessa.
 
En tiiä, hemmo (m.netin hemmo siis) tuossa siitä toisessa dadassa puhui. Että joo, emmie ite ole varma mistään, oletin että hemmo on.
 
aristoteles666
03.09.2010 21:37:44 (muokattu 03.09.2010 21:40:01)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

koponen: Mikähän lehti ja milloin? Patentti- ja rekisterihallituksen mukaan edelleen yrityssaneerauksessa.
sääli sekin, ihan mukava kauppa ollut aina.
oikeastaan oma vika itsessänikin, koska käyn niin harvoin ostamassa mitään,
käyn kyllä aina liikkeestä ostamassa, en tilaile mistään, mutta niin harvoin.
 
Grugi
03.09.2010 21:44:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei varmaan johdu tilanne pelkästään siitä että joku on jättänyt sieltä jonkun kikkulan ostamatta, on niillä sitä muuta toimintaa myös ja jos siellä ei homma kulje niin ei se pulju kyllä pystyssä pysy pelkällä soitin myynnillä.
 
SDMF
trih
03.09.2010 22:36:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Ei varmaan johdu tilanne pelkästään siitä että joku on jättänyt sieltä jonkun kikkulan ostamatta, on niillä sitä muuta toimintaa myös ja jos siellä ei homma kulje niin ei se pulju kyllä pystyssä pysy pelkällä soitin myynnillä.
 
Joo kyllä se on monialayritys. Viimeks ku kävin nii oli eri mukava palvelu ja oli kiva heittää läpyskää. Ei tyrkytetty mitään mutta ku suun sai auki niin sanailu piristi muuten ankeaa päivää. Tietty täytyy olla vähän supliikk itekii että näistä triviaaleista tilanteista mitään jää käteen.
 
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
blaekie
03.09.2010 23:07:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ViK: Joo että minkälaisia kokemuksia muilla on kyseisestä verkkokaupasta esimerkiksi liittyen sähköposteihin vastailusta. Mulle eivät ole vastanneet kun olen kysynyt tilauksestani että milloin lasku tulee. Kolme kertaa olen sähköpostia lähettänyt sinne samasta aiheesta eikä kertaakaan olla vastattu ja olen kysynyt täysin asiallisesti.
 
Siis oletko sinä tavaran saannut jo kun laskua odottelet ? Kyllä se pesä sen perii sitten joskus, jos eivät älyä muuten periä.
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
ViK
04.09.2010 16:33:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blaekie: Siis oletko sinä tavaran saannut jo kun laskua odottelet ? Kyllä se pesä sen perii sitten joskus, jos eivät älyä muuten periä.
 
En ole saanut tavaraa vielä (eihän sillä laskulla muuten olis mitään kiirettä :D) kun tilasin kitaranupin ennakkolaskulla että maksan ensin ja paketti lähtee kun maksu on saapunu niille. Kun tilasin niin nupin varasto tilanteessa oli että sitä on vain rajoitetusti mutta se on muuttunu nyt että sitä ei ole varastossa.
 
McNulty
04.09.2010 16:59:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ViK: En ole saanut tavaraa vielä (eihän sillä laskulla muuten olis mitään kiirettä :D) kun tilasin kitaranupin ennakkolaskulla että maksan ensin ja paketti lähtee kun maksu on saapunu niille. Kun tilasin niin nupin varasto tilanteessa oli että sitä on vain rajoitetusti mutta se on muuttunu nyt että sitä ei ole varastossa.
 
Veikkaanpa ettet tavaraa saakaan, vaikka laskun maksaisitkin. Soundata Oy on tosiaan "selvitystilassa" ja monella heidän edustamallaan merkillä on saataviaan rästissä ko. firmalta. Eivät tietysti toimitakaan tavaraa mikäli tukku ei ole maksukykyinen...
 
Eli velkasaneerauksessa onpi ja konkurssin partaalla Soundata.
 
PS. Asioiden hoitaminen pelkällä sähköpostilla on edelleen nykypäivän Suomessa ihan persiistä. SOITA ja mikäli henkilöstöstä vielä löytyy Laura-niminen konttorineito niin hän varmasti avustaa laskuihin ja muihin liittyvissä jutuissa.
 
Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha.
Shredator
04.09.2010 17:34:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerrassaan harmillista. Soundata on yksi lempparikaupoista pääkaupunkiseudulla. Tavaraa on hyvin varastossa, testata saa kaikessa rauhassa ja palvelu on ollut todella ystävällistä.
 
Nomen est omen.
Ziggy Bubba
04.09.2010 23:04:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shredator: Kerrassaan harmillista. Soundata on yksi lempparikaupoista pääkaupunkiseudulla. Tavaraa on hyvin varastossa, testata saa kaikessa rauhassa ja palvelu on ollut todella ystävällistä.
 
Näin on. Just pari viikkoa sitten menin kysymään Adamin subeja, kun niitä s-postilla halvalla tarjosivat. Oli kyllä taas kerran todella joviaalia palvelua ja kanssakäymistä yleisesti. Kaiken kukkuraksi sain subbarin pirun hyvään hintaan, mikä tietty tossa tilanteessa oli odotettavaa...
 
Toivotaan, että firmalla ois joku sauma päästä jaloilleen, sen verran asiallista menoa tuolla on ollut jo Arabian ajoilta lähtien.
 
Tuoretta mainiota musiikkia: Burweed
Sammo
10.09.2010 15:52:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sikki-six: Toivotaan, että firmalla ois joku sauma päästä jaloilleen, sen verran asiallista menoa tuolla on ollut jo Arabian ajoilta lähtien.
 
Ei ilmeisesti ollut -- tänään oli lappu luukulla ja konkurssipesän tyhjennysmyynti alkaa maanantaina. Todella valitettavaa.
 
"I don't believe in a lot of things, but I do believe in duct tape."
McNulty
10.09.2010 17:27:35 (muokattu 10.09.2010 17:28:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sammo: Ei ilmeisesti ollut -- tänään oli lappu luukulla ja konkurssipesän tyhjennysmyynti alkaa maanantaina. Todella valitettavaa.
 
Pitää paikkansa.
Soundata Oy on haettu konkurssiin viime viikon perjantaina (3.9.2010) ja tämän viikon torstai eli eilinen (9.9.2010) oli monella "soundatalaisella" viimeinen työpäivä.
 
Sen verran tiedän, että osa Soundatan tuotemerkeistä (siis valmistajista) hakeepi uusia maahantuojia. Itse olen henk.koht. ollut yhteyksissä TC|Groupin porukkaan kun meillä olis muutama asiakas jolle TC:n tuotteita pitäisi saada.
 
Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha.
Jakkeko
10.09.2010 20:50:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmi juttu kyllä. Itse en ole asioinut Soundatassa kun pari kertaa... Ja kokemuksetkin hieman vaihtelevia, tosin aina tilanteet on kääntynyt parempaan suuntaan. Toisaalta tämä ei ihan hirveä yllätys ole, sillä olen jo useamman vuoden aikana kuullut juttuja että ko. liikkeellä on ollut eriasteisia talousvaikeuksia. Mutta jättäkäämme huhut omaan arvoonsa.
 
Yleisesti lienee jälleen kerran paikalla todeta vanha totuus. Käsi ylös kaikki jotka harrastavat "testataan paikallisessa, tilataan T-kaupasta" -järjestelmää. Myönnän itsekkin aikoinani tuohon syyllistyneen pari kertaa, mutta jos asiaa ajattelee edes hieman niin tuohan on paikallisen kauppiaan hyväksikäyttöä pahimmillaan. Hän joutuu ostamaan tuotteen varastoon, hän joutuu laittamaan rahaa kiinni jotta me voimme käydä testaamassa jonka jälkeen siirrämme rahat siististi visa-kortilta ulkomaisille tileille. Kohta ei muuten ole niitä kauppoja jossa näitä laitteita pääsee testaamaan!
 
Soundatan kohdalla jää todella iso aukko juurikin tuolle maahantuonti puolelle. Toivottavasti SDn tuomat lukuisat merkit löytävät uuden maahantuojan mahdollisimman pian.
 
rokrokpoprok
aristoteles666
10.09.2010 20:58:46 (muokattu 10.09.2010 20:59:56)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jakkeko: Yleisesti lienee jälleen kerran paikalla todeta vanha totuus. Käsi ylös kaikki jotka harrastavat "testataan paikallisessa, tilataan T-kaupasta" -järjestelmää..
 
en ikinä. enkä tule tekemänkään.
 
tarkemmin vielä, en edes osta sieltä tai muualta mitään vaan ainoastaan kaupoista.
 
rheinone
10.09.2010 21:55:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aristoteles666: en ikinä. enkä tule tekemänkään.
 
tarkemmin vielä, en edes osta sieltä tai muualta mitään vaan ainoastaan kaupoista.

 
"Testataan soundatassa, neuvotellaan hinnoista ja ostetaan soundatasta". Ainakin meikän kohdalla kaupat on tullu kuluttajan kannalta kilpailukyisillä hinnoilla. T-kauppa on jääny kakkoseks.
 
Grugi
10.09.2010 21:56:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno periaate toi että ostetaan paikallisesta kivijalkaliikkeestä mutta edelleenkään en usko tässä tapauksessa olevan kyseen siitä. Firmalla oli paljon muutakin toimintaa kuin vain tuo soitin bisnes ja uskon että syy konkurssiin löytyy sieltä eikä siitä että ihmiset olisi jättänyt ostamatta soittimensa/muut kyseisesta liikkeestä.
 
SDMF
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «