WanhaWetäjä 09.09.2010 22:30:13 | |
---|
isojussi: ??? Mitäs toi sitte meinaa????No ihan noitten tuubin livevetojen perusteella kovasti yksioikoisen oloista tuuttaamistahan tuo on. Rumpalina saatat tuntea termin "lyö kuin kärmettä päähän"? Ilmeisesti oon niin puukorva, etten käsitää, mikä tossa Francine soitossa ei toimi?Puukorvaksi olet jopa itse itseäsi sanonut aiemminkin, joten uskomme sen, ei tuossa soitossa teknisesti mitään ihmeitä ole mikä ei toimisi, kokonaisuus toimii varmasti tarkoituksessaan eli umpihumalaisten bailausmusana jollain kälysellä klubilla. Käytkö itse usein joraamassa ko musan tahdissa, vai ihanko himassa diggailet moista kun vedät kalsarikännejä? Tietty jos arvostelee musaa genren eikä soiton perusteella, niin sitte ei muuta kun tervemenoa yläasteelaisten porukkaan, mutta mulle musiíkilla on muitakin arvoja, kun että voiko sitä soittaa hississä taustamusana.Oi sinä munanleikkurien ja homohevisoolojen ja apurahakitaroinnin suunnaton ystävä ja asiantuntija ja jopa soiton opettaja, annahan tulla ne arvot sitten. Anna kun mä arvaan ; mahottoman kova meininki ja show? Mutta mites se musa? Melko tasapaksua sekamelskaa jostain rockin ja rockabillyn väliltä. Mun mielestä. Tämäkin on toki makuasia. Muutaman Francinen keikan nähneenä ja kuulleena voi kertoo, että oikeesti yks toimivimpia bilbändejä tässä maassa. Genrestä riippumati.Jos se on tuota alusta loppuun niin eiköhän yks tunnin setti riitä tuota lajia mainiosti? http://www.youtube.com/watch?v=hgJudyJfXQA&feature=related Tää menis varmaan hississäkin, sellasta sivistynyttä runttaamista ;-) |
isojussi 09.09.2010 23:38:18 | |
---|
WW: - Olet umpipaatunut genrerasisti - Kaikkien keikat ei oo samasta muotista, kun sun "ylistämät" humppakeikkasi. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
WanhaWetäjä 10.09.2010 02:04:25 | |
---|
isojussi: WW: - Olet umpipaatunut genrerasisti - Kaikkien keikat ei oo samasta muotista, kun sun "ylistämät" humppakeikkasi. Hoho, tää on nyt aika paha, mitenkähän tähän nyt pitäisi suhtautua? Vai että vielä genrerasisti? Kenenkä perseitä sä nyt koetat nuolla, TÄH? Ei helv.... Mitähän keleen rasismia se on jos mä tai KUKA VAAN ei diggaa eli ei jaksa kuunnella jotain tiettyä juttua mikä ei vaan kolahda? Voi ristus... Etkö sä parempaan pysty, mä sentään yritin perustella sanomiseni, niinkun yleensä. Mitä ylistämistä on humppakeikoissa? Kokeile joskus tehä jokunen, mä olin viime viikonloppuna tuuraamassa, pisto n. 300 km, helvetin kylmä, lähdin himasta n klo 13, palasin himaan n klo 05.30 aamulla. Ei ole helppoa, ei. Kyllä mä ylistän ja ymmärrän heitä jotka jaksaa noita tehdä työkseen, Suomea ristiin rastiin, mä olen tuohon hommaan jo liian wanha. Tää on ihan sulle, sähän harrastat genrerasismia mm hissimusaa kohtaan http://www.youtube.com/watch?v=UUu0DNPlv5Y&feature=related |
baron 10.09.2010 09:55:06 | |
---|
WanhaWetäjä: Kokeile joskus tehä jokunen, mä olin viime viikonloppuna tuuraamassa, pisto n. 300 km, helvetin kylmä, lähdin himasta n klo 13, palasin himaan n klo 05.30 aamulla. Mä lasken (oikein tai väärin) duuniajaksi sen ajan kun oon himasta pois. Siihen nähden mun silmissäni tuntuu aika omituiselta kinata onko soitto 3, 4 tai 5 settiä, se on kuitenkin se duunin kiva osuus, jonka takia tätä harrastuksekseen tekee. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 10.09.2010 10:36:53 | |
---|
WanhaWetäjä: Hoho, tää on nyt aika paha, mitenkähän tähän nyt pitäisi suhtautua? Vai että vielä genrerasisti? Kenenkä perseitä sä nyt koetat nuolla, TÄH? Ei helv.... Niinpä tietysti: heti on perseennuolenta menossa, kun on sun kanssa eri mieltä. Etkö sä parempaan pysty, mä sentään yritin perustella sanomiseni, niinkun yleensä. Kyllä ne sun "persustelut" usein peilaa sun äärimmäisen kapeeta musiikkimakuas. Mutta jos ny siihen palataan, niin se hölmöintähän oli hämmästellä, ettei pojat vedät varmaan montaa settiä. Meepä kerran eläessäs käymään oikeella rokkikeikalla, niin huomaat, ettei vedäkään. Yhen tai max kaks settiä. Ja hitaita biisejä kaipasit? Ei niitä parane rokkikeikalla montaa vetää. Ei mennä pappa kappalepareittain.... Mitä ylistämistä on humppakeikoissa? Sitä minäkin ihmettelen. Sulle netuntuu olevan kuitenkin se musiikin ääri,mmäinen extremesuoritus, jonka jälkeen vasta voi varovasti, pieneen ääneen kutsua itseään muusikoksi - vaikka (jälleen sun puheitten mukaan) tehdään vain paskaa päin vittua. Kokeile joskus tehä jokunen, Muutaman olen tehny, että toki tiän mistä puhutaan ja sen, kuinka paljon homman troimiminen on omasta asenteesta työtä ja työkavereita kohtaan kiinni. mä olin viime viikonloppuna tuuraamassa, pisto n. 300 km, helvetin kylmä, lähdin himasta n klo 13, palasin himaan n klo 05.30 aamulla. Ei ole helppoa, ei. Ei kuulosta pahalta. Ja kylmäänhän auttaa ymmärtääkseni vaatteet? Mun normi keikkapäivä: - Liikkeelle 11 ja 15 välillä. - Paluu 02 - 05 - Ajomatkaa 20 - 150 km siivu - Roudaukset pa:t, valot, soittimet mennen tullen yksin - Muutama tunti varallaoloo, taustamusan soittoo cd:ltä, juontamista, säestämistä, asiakkaiden kanssa seurustelua jne - 3-6 settiä tanssi ja bilemusaa. Kyllä mä ylistän ja ymmärrän heitä jotka jaksaa noita tehdä työkseen, Suomea ristiin rastiin, Arvostettavaa ja toki se työstä käy - muttei oo ainoo autuaakstekevä ja ylivertanen musaduuni. mä olen tuohon hommaan jo liian wanha. Niin - asennehan sulla muuten niitä hommia kohtaan onkin kohdillaan.... Tää on ihan sulle, sähän harrastat genrerasismia mm hissimusaa kohtaan http://www.youtube.com/watch?v=UUu0DNPlv5Y&feature=related Mitäs hissimusaa toi ny sitte muka on? Hieno soulklassikkobiisi ja hyviä soittajia. Kitaristi ei oikein varsinkaan soolonsa ja soolosaundinsa kanssa istunu porukkaan. Mitä tulee genrerasismiin, niin mä luulen, että helvetin harva tällä foorumilla kuuntelee ja tekee musaa niin laidasta laitaan kun mä. Muutama voi olla, muttei montaa. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Tää on parasta Youtubesta, siirtykää aromaan! |
isojussi 10.09.2010 11:05:19 | |
---|
EP: Tää on parasta Youtubesta, siirtykää aromaan! Siirry sinä vaikka stna ... sanonko? Pitäähän näistä tänne postatuista pätkistä keskustella ja taittaa peistä. Foorumin sääntöjenkin mukaan lista- ja galluppiketjut on kiellettyjä. Ei perkele keskutelufoorumilla oo mitään virkaa, jos yks kehuu ja loput on samaa mieltä. Saatika ettei kelleen sais sanoo poikkipuolista sanaa. Sähän voit nääs vaikka perustaa semmosen fooruminn ihan ite: www.seesteinen.net Munatonta, hampaatonta ja vaaleanpunaista. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
EP 10.09.2010 11:11:04 | |
---|
isojussi: Siirry sinä vaikka stna ... sanonko? Pitäähän näistä tänne postatuista pätkistä keskustella ja taittaa peistä. Foorumin sääntöjenkin mukaan lista- ja galluppiketjut on kiellettyjä. Ei perkele keskutelufoorumilla oo mitään virkaa, jos yks kehuu ja loput on samaa mieltä. Saatika ettei kelleen sais sanoo poikkipuolista sanaa. Sähän voit nääs vaikka perustaa semmosen fooruminn ihan ite: www.seesteinen.net Munatonta, hampaatonta ja vaaleanpunaista. Tähän mallin(ko)? http://www.youtube.com/watch?v=6IknMLoPtMU Kivat sullekin : ) |
isojussi 10.09.2010 11:13:06 (muokattu 10.09.2010 11:13:28) | |
---|
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Tankero 10.09.2010 11:32:54 (muokattu 10.09.2010 11:33:12) | |
---|
isojussi: Siirry sinä vaikka stna ... sanonko? Pitäähän näistä tänne postatuista pätkistä keskustella ja taittaa peistä. Foorumin sääntöjenkin mukaan lista- ja galluppiketjut on kiellettyjä. Ei perkele keskutelufoorumilla oo mitään virkaa, jos yks kehuu ja loput on samaa mieltä. Saatika ettei kelleen sais sanoo poikkipuolista sanaa. Sähän voit nääs vaikka perustaa semmosen fooruminn ihan ite: www.seesteinen.net Munatonta, hampaatonta ja vaaleanpunaista. HOHO Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
isojussi 10.09.2010 11:53:57 | |
---|
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
WanhaWetäjä 10.09.2010 19:58:58 | |
---|
isojussi: Mitä tulee genrerasismiin, niin mä luulen, että helvetin harva tällä foorumilla kuuntelee ja tekee musaa niin laidasta laitaan kun mä. Muutama voi olla, muttei montaa.Tähän on hyvä lopettaa tämä aihe ja itsensä kehuminen, me kaikki uskomme että näin on. Tässä on sun musamakusi ehdottomia helmiä http://www.youtube.com/watch?v=Zmwr-aCvfXw |
EP 10.09.2010 21:19:32 | |
---|
|
Prophet 10.09.2010 21:25:33 | |
---|
|
pekkajau 10.09.2010 22:57:42 | |
---|
|
pekkajau 10.09.2010 23:06:37 | |
---|
|
Epämuusikko 11.09.2010 23:07:22 | |
---|
isojussi: WW: - Olet umpipaatunut genrerasisti Mikä sinä sitten: vaaterasisti? lol. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
baron 11.09.2010 23:17:03 (muokattu 11.09.2010 23:17:19) | |
---|
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
WanhaWetäjä 12.09.2010 03:46:54 | |
---|
EP: Niin inhimillistä, joskus vaan on se huonokin ilta ..mut piristyyhän se tuossa lopussa huomattavasti : ) Joo, ja toteutuuhan tuossa se mm IsoJiin ja vaikkapa Teemu Harjukarin johtoajatus eli ""lavalle ei mennä murjottamaan". Hauskaahan Elvarilla näytti olevan, yleisöstä en ole ihan varma. Tää on mun ehdoton Elvis suosikki: http://www.youtube.com/watch?v=N5oEb-yAh4A ,,jaksaa aina naurattaa :DTaitaa olla väärät lääkkeet kyseessä tässäkin taikka douppinkia on nautittu yliannos. Mutta...se on ameriikkaa ja rokenrollia kuin myös tämä http://www.youtube.com/watch?v=5ewsHwVOyyE |
isojussi 12.09.2010 04:07:55 | |
---|
WanhaWetäjä: Joo, ja toteutuuhan tuossa se mm IsoJiin ja vaikkapa Teemu Harjukarin johtoajatus eli ""lavalle ei mennä murjottamaan". Soon nääs meitin helppo9 hymyillä, kun liksa on kohillaan eikä tartte päntikavereittein tiisseleitä maksella Taitaa olla väärät lääkkeet kyseessä tässäkin taikka douppinkia on nautittu yliannos. Ette siis tosiaan tiä, mitä kuningas tossa todellisuudessa nauraa? Vihje: Ei naura taustalaulajaa, niinku hölmömpi vois luulla.... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |