jniska 09.09.2010 18:14:56 | |
---|
Laiha Lissu oli paras. |
Metal God 09.09.2010 18:43:06 | |
---|
Ibanez Blubber wahi. Ei oo tullut vastaan toista moista missään. Mister Universe |
Fat Masterson 09.09.2010 19:10:33 | |
---|
Tuo "omissa kuvissani" esiintyvä Jerrylele luultavasti täyttää keskeisimmät outoudelle asetettavat vaatimukset. Taisin muuten saada idean tuosta ketjussa aikaisemmin esiintyneestä jerrykannukitarasta. Ensi talvena olisi tarkoitus äheltää siihen jonkinlainen mikki. |
darrell 09.09.2010 19:15:18 | |
---|
Fat Masterson: Tuo "omissa kuvissani" esiintyvä Jerrylele luultavasti täyttää keskeisimmät outoudelle asetettavat vaatimukset. Taisin muuten saada idean tuosta ketjussa aikaisemmin esiintyneestä jerrykannukitarasta. Ensi talvena olisi tarkoitus äheltää siihen jonkinlainen mikki. Vahvistitko J-kannun rakennetta mitenkään esim kaulakiinnityksen osalta? Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Vahooo 09.09.2010 19:22:06 | |
---|
Mitä helvettiä sää siinä täriset? |
Progorava 09.09.2010 19:27:33 | |
---|
bd-808. Eli resun boss bd-2:n kuoriin naitettu DIY tube screamer. True Bypass-kytkimen asentaminen polkimen ja pedaalin väliin oli aika näperrystä... juuri kun luulit olevasi pohjalla, se olikin vain välipohja.. |
|
fox 09.09.2010 22:21:11 | |
---|
Vladi: Voi pojat, onpas upeita kepukoita! Osaatko yhtään kuvailla tuon pleksikitaran soundia? Kuulostaako täysin persoonalliselta vai onko tuollakin kuitenkin lespaul-henkinen soundi? Ensittäin se on ylettömän painava, soundi on kyllä sustainia pullollaan, mutta kuitenkin ohuehko. Eli ei juurikaan oo sitä oikeen LP:n tummaa ja "puista" sointia, ei vaikka tekis mitä. Noille mikeille on molemmille duunattu se niin-kovin-suosimani tri-sound modaus, tallamikille on myös vaiheenkääntö. Tuo runko ja kaula on Saksasta, alkujaan Taurus-merkkisestä kitarasta, orkkismikit on aikaa olleet jo "verkonpainoina". Eli loppulausuntona sanoisin tuon soundia persoonalliseksi, kyllä. Mutta ihan hyväksi, on sitä useampikin mnettiläinen testannut. ;) |
fox 09.09.2010 22:25:35 | |
---|
ThrashRocket: Aria Les Paulia ei ole kyllä tullut vastaan. Ainakaan täysin samanlaista. http://muusikoiden.net/dyn/users/77567.jpg Kyllä noita nähty on, vaan taitaa olla osa "kantaa" suurimman punk-kauden aikoihin pirstottu.. :( Arian "lawsuit-kopiot" rupee olemaan jo suuressa maailmassa jonkinmoisissa hinnoissa, ja mikäs, hyviä kitaroitahan ne on. Aria Pro II LS-600 -kitara löytyy, mutta sepä ei olekaan enää "ihan" LP.. Vanhemmat LeoPardit sen sijaan olivat, tuo teksti lavassa oli samaa fonttia kuin Les Paul-teksti.. ;) |
Krice 09.09.2010 22:29:54 | |
---|
No ehkä Godin Redline 1 Graphite (omakuvan kitarakuvassa keskimmäinen) on varmaankin sellainen vähemmän käytetty kitara noin yleisellä tasolla. Graphite-malli oli ensimmäinen "prototyyppi", jota ei varmaan edes tehty kovin paljon. 20 vuoden kuluttua se on kovaa kamaa vintage-markkinoilla! |
rheinone 10.09.2010 10:27:51 (muokattu 10.09.2010 10:30:14) | |
---|
|
elektra 10.09.2010 10:42:10 | |
---|
http://muusikoiden.net/dyn/users/77589.jpgTuo se on seurannut mukana useamman vuoden, keikoillekin, ja eipä ole tarvinnut pitkään pidellä niin johan jo joku kyselee mikä helvetti se tuo on: Monvel Tigre, ranskalaista käsityötä, aivan oikea soitin. |
s8na 10.09.2010 14:57:45 | |
---|
elektra: http://muusikoiden.net/dyn/users/77589.jpg Tuo se on seurannut mukana useamman vuoden, keikoillekin, ja eipä ole tarvinnut pitkään pidellä niin johan jo joku kyselee mikä helvetti se tuo on: Monvel Tigre, ranskalaista käsityötä, aivan oikea soitin. Palapelin puuttuva pala. www.mikseri.net/peppiyhtye/ |
Sensonic 10.09.2010 16:01:38 | |
---|
Yngwie Malmsteen: "Some people say 'less is more'. That's bullshit. Less is less and more is more." |
Valtton 10.09.2010 16:03:29 | |
---|
Miun ehdoton outolintu on Yamaha T-100 nuppi joka on tehty T-100 Combosta, rakennettu aikanaan jonkun sakemannin toimesta omatekoiseen puukoteloon ja maalattu Orangen oranssiksi :D Legendan mukaan herra Soldano on suunnitellut alkuperäisen T-100 vahvarin ja tämä outolintu on nyt siis Yamaha mikä kuulostaa kovasti choke filter modauksen ansiosta Soldanon SLO100:ta ja matsaa vielä väriltään Orangen kaappien kanssa....... First Class In The WhiteTrash |
horseface 10.09.2010 16:24:22 | |
---|
Metal God: Ibanez Blubber wahi. Ei oo tullut vastaan toista moista missään. Itselläni oli tuollainen. Löysin sen hylättynä mutta ehjänä ollessani intissä kultaisella 80-luvulla Hyrylässä varuskunnan soittokämpän romu-/roskislaatikosta. Sitten se valitettavsti pöllittiin ennen keikan alkua lavan reunalta. Onko hyvä peli? Omat muistikuvani alkavat olla aika ohuet. Oli miten oli, näin on! |
Terry Pantheras 10.09.2010 16:30:14 (muokattu 10.09.2010 17:08:36) | |
---|
No ainakin kolme itse rakentamaani kitaraa: Les Paul stankku, '56 Stratocaster kopio ja semmonen oudohko kiinteätallainen Straton ja Les Paulin hybridi jossa muoto on Stratoa ja elektroniikka Gibsonin tyyliä; reunalistoitettu hopeahileinen body; iso reverse lapa, joka sekin hopeinen; peilipleksistä tehdyt otelautamerkit, kaularaudan peitelevy, switchin aluslevy ja muut kannet; muotoiltu otelaudan pää ym. pientä. Kitara kulkee nimellä "Saturnday Night Special". Sit tietenkin '96 Guild S-100, joka on Guildin näkemys SG:stä. Soundi on lienee pääosin erikoisen tallan takia sekoitus Telecasteria ja SG:tä: nopea atakki ja hyvä twangi, sekä kova akustinen soundi ("good body sound" - kuten Nevis asian ilmaisee). Tietenkin parempi kuin Gibson! ;) Mun paras kitara. Lasken myös Soldano SLO100:n oudoksi linnuksi näillä leveysasteilla... Myös Orangen 4x12-kaappi, jonka olen täyttänyt Celestion Classic Lead 80:llä, Celestion G12-65:lla, Eminencen Tonkerilla ja V12A:lla, on melkoinen Frankenstein... MUOX: ainii!! Jim Dunlop Big Stubby 3 mm!!! |
jyrkalt 11.09.2010 04:54:35 | |
---|
Omissa kuvissa on nuo mun tokain sinkkumikit. Vasurina noita ei kovin montaa suomessa ole vielä ;) Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
Space_Ace 11.09.2010 10:20:54 | |
---|
Mulla on tossa omakuvassa mun vuoden 1982 Washburn A-15V jossa on asiaankuuluvasti Disney-haavateippiä, pleksi maalattu jeesusteipin avulla ja ainoolla maalilla mitä löyty ja se ei sovi muuhun kitaraan ollenkaan. Ainoo huono kitarassa on EMG:n tallamikki joka ei sovi sitten yhtään Screamerin kanssa. Kuvassa on mun toinen outolintu, toisinsanoen mä. "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -Matti Nykänen |
palomaeki 12.09.2010 05:03:42 | |
---|
jyrkalt: Omissa kuvissa on nuo mun tokain sinkkumikit. Vasurina noita ei kovin montaa suomessa ole vielä ;) Kuka noita mikkejä tekee? Kuulin tästä uudesta "innovaatiosta" ja kiinnostais kuulla lisää. Jos noissa siis on kaks kelaa, kolme kieltä per kela = _kunnon_ sinkkusoundi ilman hurinoita? kitara on kiva. |