PoLFus 11.03.2004 21:39:03 | |
---|
Staraokessa oli tuommoinen, eli syntikka ja näppäimistö samas kompaktissa askissa. Mikä on laitteeen nimi ja merkki? ~ 7ender $tratocaster ~ |
M.i.k.key 11.03.2004 23:48:16 | |
---|
My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Closure 13.03.2004 21:24:36 | |
---|
Staraokessa oli tuommoinen, eli syntikka ja näppäimistö samas kompaktissa askissa. Mikä on laitteeen nimi ja merkki? Hahahaha äijä kattonnu staraokee! "Elämä edessä ja tukka takana" Seppo "sepi" kynttilänpätkä |
PoLFus 14.03.2004 16:21:16 | |
---|
Hahahaha äijä kattonnu staraokee! Ja sä et oo? ~ 7ender $tratocaster ~ |
m6mm 14.03.2004 20:18:05 | |
---|
Minkä hintanen tuo on? Olis kiva soittaa vaikka beeneljää ku lukee m.nettiä. "Five to one baby, one in five,no one here gets out alive..." |
Closure 14.03.2004 21:37:58 | |
---|
Ja sä et oo? en. johtuen tuon juontajan ärsyttävyys-tasosta. Liity sinäkin TOUKOKUU-klubiin. Ihannoimme sähkölamppuja, joiden kupoliin on survottu pieniä metallirinkuloita, ja jotka on maalailtu pesukarhuiksi. Kaupan päälle 40w hehkulamppu ja sille erinomainen pidike! |
M.i.k.key 15.03.2004 15:05:27 | |
---|
en. johtuen tuon juontajan ärsyttävyys-tasosta. Kuunnelkaapa joskus sunnuntaisin kanala-ohjelmaa YleX-kanavalla. Kova krapula on suositeltava, viddy se on rajua kamaa! My name is Baron, M.i.k.key Baron |
niko 17.03.2004 17:30:52 | |
---|
Mutta jottei nyt ihan taas menisi off-topikkiin tämä, niin: Onko kellään käytännön kokemusta tuosta prodikeyssistä? Näyttäisi ihan näppärältä hässäkältä, mutta koskettimiston pieni koko (siis ei kosketinten määrä, vaan niiden fyysinen koko) arveluttaa. Nakkisormi kun olen. Lisäksi webistä ei löydy juurikaan musiikin tekekijöiden/harrastajien kommentteja (paitse ne prodikeys.com:ssa olevat yllättäen ylistävät kommentit). Enemmän vaikuttaisi "ostanpas lapselle casion sijaan tämmöisen kun on paljon halvempikin" tyylistä läppää. Hinta (86e) Suomessa ei ole tavattoman paha, jos tuo toimisi edes auttavasti. Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |
m6mm 17.03.2004 22:20:40 | |
---|
Mutta jottei nyt ihan taas menisi off-topikkiin tämä, niin: Onko kellään käytännön kokemusta tuosta prodikeyssistä? Näyttäisi ihan näppärältä hässäkältä, mutta koskettimiston pieni koko (siis ei kosketinten määrä, vaan niiden fyysinen koko) arveluttaa. Nakkisormi kun olen. Lisäksi webistä ei löydy juurikaan musiikin tekekijöiden/harrastajien kommentteja (paitse ne prodikeys.com:ssa olevat yllättäen ylistävät kommentit). Enemmän vaikuttaisi "ostanpas lapselle casion sijaan tämmöisen kun on paljon halvempikin" tyylistä läppää. Hinta (86e) Suomessa ei ole tavattoman paha, jos tuo toimisi edes auttavasti. Todellakin saattaa olla koskettimet liian pienet, vaikkei minulla niin kovin isot sormet olekkaan. "Five to one baby, one in five,no one here gets out alive..." |
Niko: Hinta (86e) Suomessa ei ole tavattoman paha, jos tuo toimisi edes auttavasti. Eniten mua houkutteli tuossa se kohta, missä kehoitettiin fiilistelemään joraamalla näppis kaulassa. Mainio analogia nykyajan musiikinteosta. :-) Ei niitä tarvi pilkata, ne tekee sen itse... |
niko 19.03.2004 09:30:10 | |
---|
Eniten mua houkutteli tuossa se kohta, missä kehoitettiin fiilistelemään joraamalla näppis kaulassa. Ei tarvitse keskeyttää mnettiin jaarittamista edes kiipparisoolon aikana. Tätä minä kutsun nykyajaksi. Ei kun sekvensseriin olisi kiva syöttää lisää ja editoida oikealla koskettimistolla, mutta nyt joudun kiertymään 180 astetta yltääkseni tietokoneelta soittimelle, koska 88 koskettimen keyboard on niin suuri, ettei sitä saa mitenkään sijoitettua ergonomisemmin. Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku. |
hörhö 19.03.2004 13:59:48 | |
---|
www.prodikeys.com ja sitten sieltä ne demovideot. Meinasin kuolla nauruun, kun se esittelijä näyttää olevan oikeasti innoissaan octave shift-nappulasta ja kosketusherkkyydestä. Ja se rumpupätkä...ei herrajumala, mikä groove ja filli. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
superfly 19.03.2004 14:26:33 (muokattu 19.03.2004 14:28:30) | |
---|
EDIT: sori, lukihäiriö... Harppu on alaston piano |
Closure 19.03.2004 16:48:08 | |
---|
www.prodikeys.com ja sitten sieltä ne demovideot. Meinasin kuolla nauruun, kun se esittelijä näyttää olevan oikeasti innoissaan octave shift-nappulasta ja kosketusherkkyydestä. Ja se rumpupätkä...ei herrajumala, mikä groove ja filli. Ahhahah.... Tää on pistettävä tonne vitsipalstalle... Mahtava tuo kun se rummuttaa... AND NOW YOU READY TO ROCK AND ROLL!!!!!!!! Liity sinäkin TOUKOKUU-klubiin. Ihannoimme sähkölamppuja, joiden kupoliin on survottu pieniä metallirinkuloita, ja jotka on maalailtu pesukarhuiksi. Kaupan päälle 40w hehkulamppu ja sille erinomainen pidike! |