pirttari__ 09.09.2010 12:16:37 | |
---|
Ainoa positiivinen muutos tuntuu olevan se, että asukkaat alkavat vittuuntua toisiinsa. Ainakin saadaan vihdoin jotain viihdearvoa tähänkin kauteen. Vielä kun joku lyttäisi Marin ja Miian maton alle, niin olisin tyytyväinen. Elisabettikin saisi jonnekin mennä tosin. Ärsyttää se sönkötys ja kyseisen neidin tylsämielisyys. |
lapio 09.09.2010 12:49:46 | |
---|
Jormaz: Tästäkin aiheesta olis voinu kehitellä vaikka mitä. Ilmeisesti se on taas tuotannon mielestä todella henkeäsalpaavaa kun asukkaat istuu nuotion ympärillä ja keskustelee. Siitä henkevästä keskustelusta sitten leikataan upeita koosteita. Vittu. Tuollaista inttityylistä tyhjäntoimitusta. Hyvinhän noista osa alkaa kilahtelemaan. |
carnation 09.09.2010 15:03:03 | |
---|
lapio: Tuollaista inttityylistä tyhjäntoimitusta. Hyvinhän noista osa alkaa kilahtelemaan. BB näköjään tietää mistä naruista vedellä: kun otetaan tavalla tai toisella röökit pois, niin saadaan huikeaa draamaa, raivareita ja kitinää. Takuuvarma ja teennäinen keino kiristää hermoja. Itse viikkotehtävän tehtäväosuudessa ei ole oikein mitään seurattavaa, joten se siitä. Timo T.A. Mikkonen heitti hyvää juttua eilen BB Extrassa. http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2010090812314388_bb.shtml "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
geeza 09.09.2010 15:31:55 | |
---|
|
Tämä on kyllä sillä tavalla ollut mielenkiintoinen kausi tähän mennessä, että aluksi minua ei nyt mitenkään erityisemmin ärsyttänyt kukaan tuosta porukasta. Tarkoitan siis, että toki siellä heti oli omasta mielestä niitä "idiootteja", mutta ei tullut tunnetta, että joku ehdottomasti pitäisi saada pois sieltä (paitsi nyt tietysti Jani ihan sen takia, että kaverilla ei tainnut olla ihan kaikki kohdallaan). Mutta nyt, kun ohjelmaa on hetken seurannut, alkaa huomata, kuinka vitun ärsyttäviä nuo jotkut ihmiset ovat. Ehkä tässä on juuri se BB:n viehätys sosiologiselta ja psykologiselta kannalta, katsoja alkaa tehdä uusia arviointeja henkilöistä näiden oltua suljetussa tilassa lähes samojen ihmisten kanssa riittävän kauan. Tuo on hauskaa seurata, kuinka pienistä asioista tulee ihan saatanan isoja, kun ne joutuu kokemaan suljetussa yhteisössä ja kaikki kokemukset peilataan vain pienen joukon kokemuksiin, jotka kokevat samat asiat. Tietenkin ihmiset reagoivat er tavalla ja kalakeitto on valmis. Ja oli mulla sitten asiaakin. Vittu tuo Mari nyt helvettiin tuolta, aivan kämäsen kamala akka. |
gasser 09.09.2010 16:43:57 | |
---|
geeza: Toi jätkä keksi jenkkiläiset kyttäsarjat. Ja sen, kuinka ripuloida myös suun kautta. Jutuista päätellen siis. Timppa on parasta a-ryhmää ja kuuluisi talon päälliköksi. Viikkotehtäväksi rakentaa kuuraketti. -?- |
Alpha 09.09.2010 18:04:31 | |
---|
Sanokaa mitä sanotte, mutta Ninon jutuille on saanu revetä jo monta kertaa. Röökimuija ja Peppitossu...:o) |
_Petri_ 09.09.2010 19:39:33 | |
---|
Alpha: Sanokaa mitä sanotte, mutta Ninon jutuille on saanu revetä jo monta kertaa. Röökimuija ja Peppitossu...:o) Nino on paras Bebe-kilpailija ikinä, ja maailman parhaat ihmiset top5:ssä. :3 PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |
Sik 09.09.2010 19:56:00 | |
---|
esprit de corps: Tämä on kyllä sillä tavalla ollut mielenkiintoinen kausi tähän mennessä, että aluksi minua ei nyt mitenkään erityisemmin ärsyttänyt kukaan tuosta porukasta. Tarkoitan siis, että toki siellä heti oli omasta mielestä niitä "idiootteja", mutta ei tullut tunnetta, että joku ehdottomasti pitäisi saada pois sieltä (paitsi nyt tietysti Jani ihan sen takia, että kaverilla ei tainnut olla ihan kaikki kohdallaan). Mutta nyt, kun ohjelmaa on hetken seurannut, alkaa huomata, kuinka vitun ärsyttäviä nuo jotkut ihmiset ovat. Ehkä tässä on juuri se BB:n viehätys sosiologiselta ja psykologiselta kannalta, katsoja alkaa tehdä uusia arviointeja henkilöistä näiden oltua suljetussa tilassa lähes samojen ihmisten kanssa riittävän kauan. Tuo on hauskaa seurata, kuinka pienistä asioista tulee ihan saatanan isoja, kun ne joutuu kokemaan suljetussa yhteisössä ja kaikki kokemukset peilataan vain pienen joukon kokemuksiin, jotka kokevat samat asiat. Tietenkin ihmiset reagoivat er tavalla ja kalakeitto on valmis. Ja oli mulla sitten asiaakin. Vittu tuo Mari nyt helvettiin tuolta, aivan kämäsen kamala akka. Täyttä asiaa. Olen seurannut sarjaa vaihtelevasti ensimmäisestä kaudesta asti ja huomannut sen, että aina uusien asukkaiden aallon saapuessa into lopahtaa, koska projekti pitää tavallaan aloittaa alusta. Mielestäni noista asukkaista saa sitä enemmän irti, mitä pidempään he siellä talossa onnistuvat olemaan. |
CountX 09.09.2010 21:57:02 | |
---|
Alpha: Sanokaa mitä sanotte, mutta Ninon jutuille on saanu revetä jo monta kertaa. Röökimuija ja Peppitossu...:o) Jos Ksenian rintoja ei lasketa, niin Nino on ehdottomasti talon parasta viihdettä. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
lapio 10.09.2010 02:32:43 | |
---|
_Petri_: Nino on paras Bebe-kilpailija ikinä, ja maailman parhaat ihmiset top5:ssä. :3 Samaa mieltä. |
geeza 10.09.2010 11:02:15 | |
---|
eivvittu tuo klonkku vollottaa tuolla saatana menis armeijaan kasvamaan |
tillotson 10.09.2010 11:36:07 | |
---|
Tuo viikkotehtävä olisi hyvä, jos jokaisella asukkaalla olisi kaulassa panta joka antaa sähköiskun, mikäli sanoo kirosanan. Sähköisku tulisi myös silloin, kun desibelit ylittää normaalin puheäänen. Röökiä ei tietenkään heruisi viikkoon. Catch you on the flipside |
Alpha 10.09.2010 18:44:48 | |
---|
lapio: Samaa mieltä. Eihän tuosta kaverista voi olla pitämättä...Peppitossu: http://www.katsomo.fi/?progId=46475 Ärsyttää vaan, ku noihin klippeihinkin pitää tunkea noita mainoksia alkuun. |
Alpha 10.09.2010 19:40:19 (muokattu 10.09.2010 19:42:10) | |
---|
|
ten 10.09.2010 20:35:32 | |
---|
THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Alpha 10.09.2010 20:41:40 | |
---|
|
Alpha 10.09.2010 20:56:49 (muokattu 10.09.2010 21:08:49) | |
---|
Ketkäs m.netin jäsenistä vaikuttaa myös tuolla Subjectissa? Muut kuin minä ja D... |
Kimmo72 10.09.2010 21:14:50 | |
---|
Alpha: Ketkäs m.netin jäsenistä vaikuttaa myös tuolla Subjectissa? Muut kuin minä ja D... Iso D :P Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt ja muutenki ihan tyhmä kirjoitus! Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Alpha 10.09.2010 21:25:02 | |
---|
Dream_eater: Iso D :P Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt ja muutenki ihan tyhmä kirjoitus! Nojoo...eikös Iso D ole jo varattu täällä? |