Humanoid 09.09.2010 13:37:32 | |
---|
Sami / Ääniportti |
|
Gleb91 09.09.2010 14:16:07 | |
---|
|
rybk 09.09.2010 15:11:14 | |
---|
"So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari |
Krice 09.09.2010 22:48:33 (muokattu 09.09.2010 22:50:19) | |
---|
Yrjänän ruokaa käsittelevä HS.fi -kolumni oli aika erikoinen, mutta ihan ok. Huomasinpa samalla, että Y on kirjoittanut enemmänkin noita kolumneja.. on jotenkin mennyt ohi koko kolumnistin ura. |
oo-p 10.09.2010 13:54:15 | |
---|
Krice: Yrjänän ruokaa käsittelevä HS.fi -kolumni oli aika erikoinen, mutta ihan ok. Huomasinpa samalla, että Y on kirjoittanut enemmänkin noita kolumneja.. on jotenkin mennyt ohi koko kolumnistin ura. ja ensviikolla Aawe on Sokkokokki-ohjelmassa ruoanlaitossa. Toinen vieras on Timo Ruutiainen. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
carnation 23.09.2010 11:58:07 (muokattu 23.09.2010 12:01:01) | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Antti Takalo 23.09.2010 12:09:53 | |
---|
carnation: Soundin arvio uudesta levystä: http://soundi.fi/arvostelut/?nid=11377 ...mutta ei tuosta arviosta kyllä jäänyt käteen oikein mitään. Todella yllättävää, ettei jää. Valitettavan usein arviot on nykyään tuollaista ympäripyörää mutinaa jossa keskitytään kaikkeen muuhun kuin siihen musiikkiin. |
riimu 23.09.2010 23:05:44 | |
---|
carnation: Soundin arvio uudesta levystä: http://soundi.fi/arvostelut/?nid=11377 ...mutta ei tuosta arviosta kyllä jäänyt käteen oikein mitään. Tuli luettua tuo eilen myös ja sama tuli kyl todettua. Ihme ympäripyöreää löpinää. Ensiksi mietin että onkohan tuo arvostelija edes kuullut koko levyä, kun musiikista ei puhuta juuri ollenkaan. :D Tai noh, Peippo ei rummuta samoin kuin 12 vuotta sitten ja ei ole samanlaisia hittejä kuin joskus 16 vuotta sitten. Materiaali on tasaista. Ou jee. Muutenkin odotin tuon jutun perusteella että arvioija lätkäisee levylle kaksi tähteä, mutta neljä? Saas nähdä millainen levy on tulossa. Don't ask me about Grim Fandango. |
Heavy Metal Machine 24.09.2010 19:13:45 (muokattu 24.09.2010 19:19:04) | |
---|
Kymmenisen kuuntelua se tarvitsi, että aukesi kaikessa kauneudessaan, rauhallisuudessaan mutta tavallaan myöskin synkkyydessään. Iäti on yksinkertaisesti upea teos CMX:n niin laajassa albumien kirjossa. Pieni varoitus tosin teille, jotka odotatte joka levyltä mättöä, tulette pettymään. CMX kun tunnetusti ei kysele faneilta mitä he haluavat kuulla, vaan tekevät tasan sitä mitä itse haluavat. Henkilökohtaisesti albumilta nousee yksi biisi aivan omalle tasolleen. Nimikkoraita Iäti menee minun listoilla bändin parhaaksi biisiksi ikinä. Mulla on paha tapa laittaa suosikkibändit, levyt ja biisit aina paremmuusjärjestykseen. Tätä albumia en vielä pysty lokeroimaan muuten, kuin että sinne se menee jonnekkin Auran ja Petojen välimaastoon. Ehkä myös siksi, että Iäti kuulostaa aavistuksen kyseisiltä levyiltä. "...kuka seinän takana itkee, kuka mitäkin ristiä kantaa..." Kiitos CMX. Ylimielinen Stadilainen |
oo-p 24.09.2010 22:08:09 | |
---|
Heavy Metal Machine: Kymmenisen kuuntelua se tarvitsi, että aukesi kaikessa kauneudessaan, rauhallisuudessaan mutta tavallaan myöskin synkkyydessään. Iäti on yksinkertaisesti upea teos CMX:n niin laajassa albumien kirjossa. Pieni varoitus tosin teille, jotka odotatte joka levyltä mättöä, tulette pettymään. CMX kun tunnetusti ei kysele faneilta mitä he haluavat kuulla, vaan tekevät tasan sitä mitä itse haluavat. Henkilökohtaisesti albumilta nousee yksi biisi aivan omalle tasolleen. Nimikkoraita Iäti menee minun listoilla bändin parhaaksi biisiksi ikinä. Mulla on paha tapa laittaa suosikkibändit, levyt ja biisit aina paremmuusjärjestykseen. Tätä albumia en vielä pysty lokeroimaan muuten, kuin että sinne se menee jonnekkin Auran ja Petojen välimaastoon. Ehkä myös siksi, että Iäti kuulostaa aavistuksen kyseisiltä levyiltä. Kiitos CMX. Perkele! Taas joku on edellä muita! AaaAAAr! Terve, ja kiitos kaloista!
Gleb91 24.09.2010 22:20:27 | |
---|
oo-p: Perkele! Taas joku on edellä muita! AaaAAAr! Just meinasin, että hienoa kun täällä on joku joka kirjottaa oikeesti jotain jännää tähän ketjuun. |
oo-p 24.09.2010 22:32:46 | |
---|
Gleb91: Just meinasin, että hienoa kun täällä on joku joka kirjottaa oikeesti jotain jännää tähän ketjuun. ..se on toki kivaa, mutta kun mä olen kateudesta ruskea. ..eikä oikein tässä malttais odottaa että pääsee kuuntelemaan levyä, varsinkin jos se on oikeasti noin hyvä. ...Minua cmx ei tosin ole ikinä ennenkään pettänyt. Terve, ja kiitos kaloista!
tuomittu 24.09.2010 23:12:13 (muokattu 24.09.2010 23:14:44) | |
---|
iTunesisthan (mm.) tuo jo löytyy. Taidan ehkä kuitenkin odottaa fyysistä julkaisua (lähinnä siksi kun olen niin köyhä). Edit: Ja jos joku ihmettelee, että mitenkäs se nyt näin, niin vastaus löytyy Kysy-palstalta... Albumin julkaisupäivä on 29.9. EMIssä "digitaalinen julkaisupäivä" on fyysistä julkaisua edeltävä perjantai. Mikä on ihan helevetin perseestä. |
Heavy Metal Machine 24.09.2010 23:12:36 (muokattu 24.09.2010 23:13:47) | |
---|
oo-p: Perkele! Taas joku on edellä muita! AaaAAAr! Levyhän on pihalla jo... Siitä vain kuuuntelemaan! E: Tuomittu oli nopeampi Ylimielinen Stadilainen |
carnation 25.09.2010 11:42:39 | |
---|
Heavy Metal Machine: Henkilökohtaisesti albumilta nousee yksi biisi aivan omalle tasolleen. Nimikkoraita Iäti menee minun listoilla bändin parhaaksi biisiksi ikinä. Heh, onkohan tuossa hieman uutuudenviehätystä mukana? Hmm, no joo. Aika hanurista, että digijulkaisu on reilusti ennen fyysistä julkaisua. Minä kun en diginä mitään osta. Youtubesta nyt ainakin hätähousuille näyttää löytyvän muutama uusi biisi (Kappaleina, Manisola). "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Flow 25.09.2010 14:03:05 | |
---|
Sorruin sitten ostamaan elämäni ensimmäisen digijulkaisun. Ei jaksanut enää odottaa... Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
Flow 25.09.2010 14:52:00 | |
---|
Oho. Yks kuuntelu takana ja olo on kuin pesismailasta ois saanu. Vidu, tää levyhän on saatanan hyvä... Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
oo-p 25.09.2010 14:53:09 | |
---|
Flow: Oho. Yks kuuntelu takana ja olo on kuin pesismailasta ois saanu. Vidu, tää levyhän on saatanan hyvä... mää niin toivon että kokisin saman.. Vaikka vähän huolestuttaa noiden youtube- ja sinkkubiisien jälkeen. apua. Terve, ja kiitos kaloista!
Objectif Lune 26.09.2010 11:40:03 | |
---|
Ensimmäiset linnut ovat jo ainakin kertoneet, ettei levy ole paska ja koska CMX:n tuotannossa eniten pidän kauniista lauluista - en runttauksesta - odotan melko hienoa musiikkielämystä ko. levyn kuuntelusta. Eniten jännittää Raken tuotanto. Melkein kaikki mihin kyseinen tuottaja on koskenut viime aikoina on kuulostanut hengittämättömältä turboahdetulta mökältä. Yritin esim. kuunnella Ylpön uusinta, mutta ne soundit tökkivät niin pahasti, ettei itse biiseille edes pystynyt antamaan mahdollisuutta. Toisaalta Rake on tuottanut CMX:n parhaimmistoon kuuluvia levyjäkin eikä ole tuhonnut niitä liian massiivisilla äänivalleilla, joista ilmeisesti hän kovasti pitää. Toivotaan siis, että Rake-ennakkoluulot pettyvät ja levy oikeasti hengittää niin kuin dogman mukaan sen pitäisi. |