MaD PiAnIsT 08.09.2010 14:30:30 | |
---|
KooAa: Mihinkähän se sitten kuoli? Puukkoonko, lääkärin tai velkojan? Tai omaan käteen. "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
Mechanizm 08.09.2010 16:22:46 | |
---|
Melkoinen ajoitus, kun DVD julkaistaan juuri tänään. |
Simo78 08.09.2010 16:55:13 | |
---|
KooAa: Mihinkähän se sitten kuoli? Puukkoonko, lääkärin tai velkojan? En ihan aukottomasti usko tuottajan väitteeseen, ettei liittyisi humehiin, mutta voinpa olla väärässäkin... |
Bluesmies 08.09.2010 18:46:48 | |
---|
"Kuolema ei liity huumeisiin" - joo ei varmasti. Todennäköisempiä kuolinsyitä on esim. sydämen vajaatoiminta, salamanisku tai keuhkosyöpä. |
Pantse 08.09.2010 18:52:44 (muokattu 08.09.2010 18:53:22) | |
---|
Bluesmies: "Kuolema ei liity huumeisiin" - joo ei varmasti. Todennäköisempiä kuolinsyitä on esim. sydämen vajaatoiminta, salamanisku tai keuhkosyöpä. No enpä ihmeenä pitäisi, jos itseltään olisi hengen vienyt. Itse asiassa pitäisin sitä aika todennäköisenä, on sitä itsemurhia tehty pienemmistäkin syistä. Mutta turhaa spekulointiahan tällainen on. Tuon DVD:n hankkimista voisi kyllä harkita. Live slow, die old. |
Bluesmies 08.09.2010 18:58:10 | |
---|
Pantse: No enpä ihmeenä pitäisi, jos itseltään olisi hengen vienyt. Jep, mutta mikäli näin on, niin eikö tämä sitten muka liity huumeisiin?? |
Bongowing 08.09.2010 18:58:44 | |
---|
Bluesmies: "Kuolema ei liity huumeisiin" - joo ei varmasti. Todennäköisempiä kuolinsyitä on esim. sydämen vajaatoiminta, salamanisku tai keuhkosyöpä. Narkkari tai ex-narkkarihan ei voi kuolla muuhun kuin huumeisiin. But where the heck is magenta? |
Nuages 08.09.2010 20:41:54 (muokattu 08.09.2010 20:51:01) | |
---|
Yksi rikollinen veronmaksajia kuppaava narkkaripummi vähemmän. Ei ole suuri menetys. 1600 ihmistä on kuollut ja 10 miljoonaa menettäneet kotinsa Pakistanin tulvissa ja täällä Suomessa jengi pyyhkii silmäkulmiaan jonkun dokkarista tutun edesmenneen huumehörhön takia, hohhoijaa. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Funkånaut 08.09.2010 20:48:17 | |
---|
Bluesmies: Jep, mutta mikäli näin on, niin eikö tämä sitten muka liity huumeisiin?? En mä sanois Cobaininkaan kuolemaa suoranaisesti huumekuolemaksi, vaikka narkoottisten aineiden väärinkäyttäjä olikin. Nyt lapset lopetatte pelleilyn. Jussimus panee jos panee, muut pojat siirtyy flaksiketjuun. -Modeterminaattori |
Bongowing 08.09.2010 21:04:29 | |
---|
Nuages: Yksi rikollinen veronmaksajia kuppaava narkkaripummi vähemmän. Ei ole suuri menetys. 1600 ihmistä on kuollut ja 10 miljoonaa menettäneet kotinsa Pakistanin tulvissa ja täällä Suomessa jengi pyyhkii silmäkulmiaan jonkun dokkarista tutun edesmenneen huumehörhön takia, hohhoijaa. Hohhoijjakkaa vaan. Tyypistä kertovan dokkarin mukaan otsikoidussa ketjussa ei sovi keskustalla kuolemastaan ilman jeesustelua vain koska kyseessä on huumehörhö? Paska provo. But where the heck is magenta? |
Sir Härö 08.09.2010 21:28:45 | |
---|
Bongowing: Hohhoijjakkaa vaan. Tyypistä kertovan dokkarin mukaan otsikoidussa ketjussa ei sovi keskustalla kuolemastaan ilman jeesustelua vain koska kyseessä on huumehörhö? Paska provo. No varmaan lähinnä tässä on naurettavaa se että media, mtv3 kymppiuutisia myöten, nostaa asian jalustalle. Kyseessä on kuitenkin random narkki/ex-narkki joka vähän tykitteli dokkarissa. Ei mitenkään kultturellisti merkittävä saati muutoin uutisoimisen arvoinen henkilö. Mutta yksittäisenä tapauksena kuitenkin valitettava juttu ja tähän ketjuun liittyen täysin relevantti keskustelun aihe. |
Pantse 08.09.2010 21:38:25 (muokattu 08.09.2010 21:39:10) | |
---|
Sir Härö: No varmaan lähinnä tässä on naurettavaa se että media, mtv3 kymppiuutisia myöten, nostaa asian jalustalle. Kyseessä on kuitenkin random narkki/ex-narkki joka vähän tykitteli dokkarissa. Tässä on kyllä pointtia. Toisaalta kun katsoo, millaista roskaa uutismedioiden tuutit on pullollaan, niin kyllähän tämä uutinen siihen sekaan sopii. Tämä kaveri sai viisitoistaminuuttisensa vähän eri tavalla, kuin monet muut "julkkikset". Henkilökohtaisesti mua ainakin kiinnostaa enemmän tää uutinen, kuin Matin uusimmat toilailut tai Big Botherin säädöt. Tuskinpa tää kuolema kovin monen katsojan silmäkulmiin kyyneleitä aiheuttaa, mutta mikseipä tästä uutisoida voisi. Live slow, die old. |
Bongowing 08.09.2010 21:43:04 | |
---|
Sir Härö: No varmaan lähinnä tässä on naurettavaa se että media, mtv3 kymppiuutisia myöten, nostaa asian jalustalle. Kyseessä on kuitenkin random narkki/ex-narkki joka vähän tykitteli dokkarissa. Ei mitenkään kultturellisti merkittävä saati muutoin uutisoimisen arvoinen henkilö. Mutta yksittäisenä tapauksena kuitenkin valitettava juttu ja tähän ketjuun liittyen täysin relevantti keskustelun aihe. Toisaalta se dokkari jo nosti itsensä jalustalle poikkeuksellisella suosiolla suomalaiseksi dokumentiksi (aiheellisesti tai ei). Mut joo, vai että ihan kymppiuutiset, ehkä se on jo sit liikaa. But where the heck is magenta? |
Bluesmies 08.09.2010 21:52:58 | |
---|
Mua ei ainakaan hetkauta paskaakaan ton nistin kuolema, mutta silti mielenkiinnolla luin uutisen. Kuten aiemmin sanottu, tuskinpa täällä jengi tämän vuoksi kyynelehtii. |
ten 08.09.2010 22:05:11 | |
---|
Onko tätä vahvistettu minkään viranomaisen taholta? Poliisi? Vai onko tää vaan joku onneton markkinointikikka? Sinäänsä mulle kyllä ihan sama. En ole leffaa nähnyt, enkä varmaan ihan lähiaikoina tule näkemäänkään. Katon mielummin Unelmien sielunmessun taas kerran. Tosin sehän ei olekaan mikään dokumentti! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Bongowing 08.09.2010 22:17:06 (muokattu 08.09.2010 22:17:45) | |
---|
ten: Sinäänsä mulle kyllä ihan sama. En ole leffaa nähnyt, enkä varmaan ihan lähiaikoina tule näkemäänkään. Katon mielummin Unelmien sielunmessun taas kerran. Tosin sehän ei olekaan mikään dokumentti! Mua taas fiktiivinen huumehärhäily ja sekoilu ei nappaa, mitä nyt joku pelkoa&inhoa tms. komediallisine ansioineen. Dokumentaarinen rappiotarina kaikessa karuudessaan puhtaana suoneen ilman glorifiointia tai mystifiointia on mielenkiintoisempaa. But where the heck is magenta? |
Hetfield 08.09.2010 22:28:33 (muokattu 08.09.2010 22:29:04) | |
---|
ten: Onko tätä vahvistettu minkään viranomaisen taholta? Poliisi? Vai onko tää vaan joku onneton markkinointikikka? Sinäänsä mulle kyllä ihan sama. En ole leffaa nähnyt, enkä varmaan ihan lähiaikoina tule näkemäänkään. Katon mielummin Unelmien sielunmessun taas kerran. Tosin sehän ei olekaan mikään dokumentti! Radiouutisissa oli, että omaisten mukaan kuolema on tapahtunut jo muutama päivä sitten. Poliisi kommentoi samoissa uutisissa, ettei tapaukseen liity rikosta. I quit the band... Now I just play with myself. |
Sir Härö 08.09.2010 23:09:17 (muokattu 08.09.2010 23:53:55) | |
---|
Pantse: Henkilökohtaisesti mua ainakin kiinnostaa enemmän tää uutinen, kuin Matin uusimmat toilailut tai Big Botherin säädöt. Tuskinpa tää kuolema kovin monen katsojan silmäkulmiin kyyneleitä aiheuttaa, mutta mikseipä tästä uutisoida voisi. Matit ja BB:t on enempi paskajournalismin polttavimpia juttuja, mutta esim. juurikin mtv3:n uutiset, joita olen aina pitänyt ihan oikeina uutisina, voisivat kyllä oikeasti taas miettiä että mitenkä pidetään formaatti uskottavana ja miten siitä tehdään paskaa. Bongowing: Toisaalta se dokkari jo nosti itsensä jalustalle poikkeuksellisella suosiolla suomalaiseksi dokumentiksi (aiheellisesti tai ei). Mut joo, vai että ihan kymppiuutiset, ehkä se on jo sit liikaa. Rikkoihan tuo katsojaennätyksiä (vissiin), oli/on muutekseen suosittu, mutta ko. elokuvan tuottajaa lainatakseni, painoarvo on dokumentin opetusarvolla. Kuollut narkki/ex-narkki oli vain objekti jolla elokuva esitteli narkin arkea. Eli dokkari itsessään on kyllä uutisoimisen arvoinen, mutta itse en lähtisi uutisoimaan tässä tapauksessa tästä kuolemantapauksesta. Vaikka 'uutiset' -formaatti näyttää ulospäin asiaohjelmalta, niin paskaa siitä saa helposti kun lähdetään kertomaan "dokumenttitähtianonyyminarkkijaninmahdollisestakuolemantapauksesta" ilman että on ensinnäkään esittää asiasta mitään faktoja. Se, että läheisten mukaan joku on kuollut, ja siitä uutisoidaan hetimmiten, ei ole mielestäni oikea tapa uutisoida. Varsinkin kun puhutaan uutisista joiden sanomat kaikki uskovat täysin pureskelematta. Hätiköity uutisointi johtaa helposti siihen, ettei enää ihmiset usko niihin "olkiluodossa räjähti kaksi reaktoria" -hätätiedotteisiin. Onko joku lukenut sadun 'Poika joka huusi susi'? Noh, se mikä sadun opetus onkaan... Aidolla uutismedialla ei ole siihen varaa. edit. Siis aidolla uutismedialla ei saa olla siihen varaa. |
reos 09.09.2010 09:18:22 (muokattu 09.09.2010 09:18:35) | |
---|
Kyseessä on kuitenkin random narkki/ex-narkki joka vähän tykitteli dokkarissa. Ei se täysin ihmisarvoton voi olla vaikka kuusvuotta sitten on tykitellyt ja päässyt kuiville, kärsinyt rangaistuksena ja saanut arjesta kiinni. "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
Hetfield: Radiouutisissa oli, että omaisten mukaan kuolema on tapahtunut jo muutama päivä sitten. Poliisi kommentoi samoissa uutisissa, ettei tapaukseen liity rikosta. Joo ja nyt sitten selviää, että äijä kuollut kambodzassa ja kellään mitään tietoa mihin kuollut. Vähän ihmetyttää uutisoiminen. Ainiin mä unohdin, että kun kuolee niin silloin susta tulee pyhimys ja ei susta sitten enää edes ajatella pahaa, vähän niinku nois rip-ketjuissa:-DD |