Kooma 16.06.2010 14:46:39 | |
---|
Antiharras: Mullepa on, hähä! Ja Suikan_kuuntelija_miehet (Suicide Commando, siis) vois hyötyä sellaisesta nimestä kuin Wumpscut. Mukavaa että joku muukin arvostaa kyseistä taidetta :) R.I.P. Randall William Rhoads |
Jokapaikanapina 16.06.2010 16:27:04 | |
---|
Kuka muu kuuntelee The Firemania? Moni Beatles/Macca-fani sen tietää, mutta mun mielestä se on oikeesti ihan helkkarin hyvä. Varsinkin Electric Argumentsia vois sanoo lähes täydelliseks levyks |
Gumar 04.09.2010 08:37:24 | |
---|
Maylene and the Sons of Disaster. Kristillistä Southern Metalia jostain Amerikan juntista etelästä. Kolmas levy on aivan järettömän kova. Jeesus sanoo: "Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa." Matt.24:35 |
Jesve 06.09.2010 12:40:31 | |
---|
Mahtaakohan kukaan kuunnella Musnroomheadia, Hollywood Undeadia, We Butter The Bread With Butteria taikka Callejonia? Kavereilta kun kyselee, niin ei oo mitään tietoa näistä hienoista yhtyeistäm. Tosin moni ei kuitenkaan kuuntele raskasta musiikkia. Onko kellekään tuttja? Anyone? Glitch-hop liittyy yhtä paljon hip-hoppiin kuin dubstep steppaamiseen. |
Objectif Lune 06.09.2010 14:33:16 (muokattu 06.09.2010 14:33:23) | |
---|
Jos ei levyvalikoimallani saastunutta tyttöystävääni (ja mahd. satunnaisia kavereita) lasketa, en ole törmännyt muihin, ketkä kuuntelevat seuraavia yhyteitä: - Nephew - Spleen United - Lush - The Jesus and Mary Chain |
Cathi777 07.09.2010 05:35:57 | |
---|
Objectif Lune: Jos ei levyvalikoimallani saastunutta tyttöystävääni (ja mahd. satunnaisia kavereita) lasketa, en ole törmännyt muihin, ketkä kuuntelevat seuraavia yhyteitä: - Nephew - Spleen United - Lush - The Jesus and Mary Chain Tuosta listasta ensimmäistä ja viimeistä täällä kuunnellaan. Varsinkin TJAMC on loistava. Only pop music can break my heart... |
espari: Mahtaakohan kukaan kuunnella Musnroomheadia, Hollywood Undeadia, We Butter The Bread With Butteria taikka Callejonia? Kavereilta kun kyselee, niin ei oo mitään tietoa näistä hienoista yhtyeistäm. Tosin moni ei kuitenkaan kuuntele raskasta musiikkia. Onko kellekään tuttja? Anyone? Kuullut kyllä We butter the brea with butteria mutta ei ole oikein kuunneltua tullut muuta kuin satunnaiset muutama biisiä. Muut onkin sitten silkkaa humppaa. Hattori Hanzo. |
arsu 07.09.2010 18:28:19 | |
---|
Ainakin Amerikkalaiset Folk/Rock veijjarit Chad Price Jon Snodgrass ...Ja niiden yhteinen bändi Drag The River. Soittivat punk-bändi ALLissa. Tuossa hauskan alakuloinen bilebiisi (coveri Sam Cookelta) : http://www.youtube.com/watch?v=dlz1nijXhlc Ja niillä on pieni levy-yhtiö Suburban Home Records. http://www.suburbanhomerecords.com/ ...Ja toinen sivusto VinylCollective: http://www.vinylcollective.com/ Nämä on jotenkin iso poikkeus myös mun levyhyllyssä, mut tykkään älyttömästi niiden nöyrästä meiningistä. Ja siitä kun julkaisevat pieniä upeita vinyylipainoksia "pienille" bändeille. Ei noilla varmaan kukaan juuri rahaa tee, mut silti jaksavat vääntää. Hieno meininki kertakaikkiaan. |
Ihminen? 07.09.2010 19:02:53 | |
---|
Usein Dimmu Borgir, Cradle Of Filth, Murderdolls, Wednesday 13, Stone Sour ja All That Remains tuntuu jättävän yksin. |
McNulty 07.09.2010 19:14:35 | |
---|
Omassa kaveripiirissäni olen ainoa joka kuuntelee Sly & The Family Stonea ja montaa muuta funk-pumppua. Kotimaisista Waltari tuntuu jättävän miut yksin itseni kanssa :) Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha. |
Jesve 07.09.2010 21:11:41 (muokattu 07.09.2010 21:11:56) | |
---|
Ihminen?: Usein Dimmu Borgir, Cradle Of Filth, Murderdolls, Wednesday 13, Stone Sour ja All That Remains tuntuu jättävän yksin. Hoh, useimmat mun kavereista kuuntelee just noita. Itekkin fanitan kyseisiä yhtyeitä kovasti :D Glitch-hop liittyy yhtä paljon hip-hoppiin kuin dubstep steppaamiseen. |
Makkari 07.09.2010 23:57:02 | |
---|
Olenko ainoa täällä joka oikeasti pitää Anna Puusta? Sitten tulee vanhempaa countrya ja folkia jonkin verran kuunneltua. Aika marginaalikamaa Suomessa. Roots-puolellakin kaikki tuntuvat keskittyvän vain bluesiin. Niin ja sitten on ihan käsittämätöntä miten vähän tulee vastaan afrikkalaisesta musasta innostuneita. Etnoprogelatin-alueella puhutaan vain progesta. Malin kitarajuttujen diggailu on aika yleistä, mutta entäs Oliver Mtukudzi ja Thomas Mapfumo Zimbabwesta? |
jarkkkk 08.09.2010 00:00:25 | |
---|
mc chris, mc Frontalot, Optimus rhyme, Beefy, Dr. Awkward, YTcracker ym. nörttiräppi. Jenkeissä näillä on valtavat fanbaset, mut suomessa ei olla kuultu koko genrestä. miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski |
Quru 08.09.2010 03:19:23 | |
---|
Makkari: Olenko ainoa täällä joka oikeasti pitää Anna Puusta? Olen ollut Anna Puun keikalla. Yhdellä tytöllä, nykyisellä tyttöystävälläni, oli kyllä osuutta asiaan. Mutta on se ihan mainiota, en minä nyt pelkästään jonkun tytön takia menisi millekään keikalle. Ensimmäinen levy on mainio ainakin, toista en ole juuri kuunnellut. Et ole ainoa, saat täältä vertaistukea skenepisteiden menetykseen. Juum. Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen. |
Late__ 08.09.2010 21:16:07 | |
---|
Jokapaikanapina: Kuka muu kuuntelee The Firemania? Moni Beatles/Macca-fani sen tietää, mutta mun mielestä se on oikeesti ihan helkkarin hyvä. Varsinkin Electric Argumentsia vois sanoo lähes täydelliseks levyks Kyllä! Tuo Fireman-projekti osoittaa että Macca on paitsi uskomaton kekseliäs pop-säveltäjä mutta myös erittäin pätevä tekemään muunkinlaista musiikkia. Tosin tuo Electric Arguments on noista Fireman levyistä eniten tavallista pop/rockia muistuttavaa, mutta erittäin kokeellista ja suorastaan psykedeelistä siitä huolimatta. Lifelong Passion on kyllä aivan huikean mystinen biisi. Ne aikaisemmat Fireman-levyt ovat sitten enemmän sitä ambient-osastoa, myös varsin hyvää kamaa. Ja mitä tuohon topicin kysymykseen tulee, niin Phish on ehdottomasti juuri tuollainen bändi. Vaikuttaa siltä, että kukaan koko Euroopassa itseni lisäksi ei kuuntele ko. bändiä. Tai no, tokihan täältä M.netistä jokunen fani löytyy, mutta uskomattoman tuntematon yhtye tuntuu kaikkialla olevan, ottaen huomioon että Yhdysvalloissa soittaa vuodesta toiseen täysille areenoille. |
Funkånaut 08.09.2010 21:19:02 | |
---|
McNulty: Omassa kaveripiirissäni olen ainoa joka kuuntelee Sly & The Family Stonea ja montaa muuta funk-pumppua. Kotimaisista Waltari tuntuu jättävän miut yksin itseni kanssa :) Kova pumppu tuo ensinnä mainittu. Fela Kuti jättää jostakin syystä kaverit kylmäksi. Kummallista. Eipä niitä Moondoginkaan kuuntelijoita tunnu liikaa löytyvän. Nyt lapset lopetatte pelleilyn. Jussimus panee jos panee, muut pojat siirtyy flaksiketjuun. -Modeterminaattori |
Linnunlaulupuu 10.09.2010 14:30:47 | |
---|
Sphere Pasasta ei kukaan kuuntele. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
hullu_ukko 10.09.2010 16:53:39 | |
---|
Ihminen?: Usein Dimmu Borgir, Cradle Of Filth, Murderdolls, Wednesday 13, Stone Sour ja All That Remains tuntuu jättävän yksin. Sille on aivan pätevä syy. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Linnunlaulupuu 10.09.2010 18:51:29 | |
---|
hullu_ukko: Sille on aivan pätevä syy. I approve this message! "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
M4ss3 m/ 10.09.2010 23:54:52 | |
---|
Ihminen?: Usein Dimmu Borgir, Cradle Of Filth, Murderdolls, Wednesday 13, Stone Sour ja All That Remains tuntuu jättävän yksin. All That Remains pauhaa tälläkin hetkellä. Yksi kovimmista metalcore-bändeistä. Stone Souriakin etenkin ekaa levyä tulee silloin tällöin kuunneltua. Ja Murderdollsilta oon jotain satunnaisia biisejä kuunnellut. Antakaa plussaamn.. |