Petzku 30.06.2010 19:11:53 | |
---|
Tuli leikattua kesäletti. Ei hierrä, ei kierrä. :D Metal Up Your Ass! |
Tumez 02.07.2010 17:08:20 | |
---|
Itellä tällä hetkellä sellanen tilanne että en tiiä leikkaanko hiukset vai en ... |
RamoQ 03.07.2010 13:24:35 | |
---|
Tumez: Itellä tällä hetkellä sellanen tilanne että en tiiä leikkaanko hiukset vai en ... Kuin myös rupee tää omakin moppi näyttämään aika "heviltä" (jota ei haeta...) Mitähän tällekkin keksis tehä kun kovin lyhyeks en viittis sitten kuitenkaan (asennekysymys...) "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
Tumez 03.07.2010 23:33:01 | |
---|
RamoQ: Kuin myös rupee tää omakin moppi näyttämään aika "heviltä" (jota ei haeta...) Mitähän tällekkin keksis tehä kun kovin lyhyeks en viittis sitten kuitenkaan (asennekysymys...) Nii sitähän mäkin just että ei viittis hirveen lyhyeks leikata , vaikea päätös |
Räbbänä 04.07.2010 02:47:31 | |
---|
Tumez: Itellä tällä hetkellä sellanen tilanne että en tiiä leikkaanko hiukset vai en ... Sama täällä. Kaveriporukasta lähes kaikki lähössä armeijan harmaisiin tämän kuun aikana ja itse nyt sattumoisin kun ainut luopio, C-mieess... olen, säästyin jussina täys kyninnältä. Lettiä kyllä tuli pienoisen aivopierun myötä lyhenneltyä 75 sentin verran tuossa toissa vuoden lopulla, mutta nyt kaveriporukan ainoana hippinä meinaa tuntua olo vähintäänkin oudolta. :-D "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
Heka123 04.07.2010 12:51:43 | |
---|
Räbbänä: Sama täällä. Kaveriporukasta lähes kaikki lähössä armeijan harmaisiin tämän kuun aikana ja itse nyt sattumoisin kun ainut luopio, C-mieess... olen, säästyin jussina täys kyninnältä. Lettiä kyllä tuli pienoisen aivopierun myötä lyhenneltyä 75 sentin verran tuossa toissa vuoden lopulla, mutta nyt kaveriporukan ainoana hippinä meinaa tuntua olo vähintäänkin oudolta. :-D Kauankos meni kasvattaa tuohon 75cm asti? Itsellä nyt kohta ollut 3v leikkaamatta, ja menee rinnalle asti. "Naiseltakin kannattaa ekaksi kysyä "annatko pesää", eikä vain hyökkää kiimaisena hormonipäissään tissiin kiinni ja alkaa nylkyttää torttua. Näin välttyy monilta ongelmilta." - tender.insanity http://muusikoiden.net/extra/chat/ |
Hohhoijaa 04.07.2010 15:30:32 (muokattu 04.07.2010 15:30:57) | |
---|
Taannoin ei kyllä edes pahemmin edes hiusasioita miettinyt kun tuli pidettyä lettiä kiinni sellaisella sykerönutturalla. Ei hirveesti tuottanut päänvaivaa. Nyt kun muutama kuukausi sitten tuli kovin pitkästä aikaa vedettyä tylysti lyhyempi malli niin pitänee jälleen käydä siellä parturissa joskus mikäli haluaa pysytellä samassa tyylissä. Hassu fiilis. The planet is fine, the people are fucked. |
Räbbänä 05.07.2010 00:31:07 | |
---|
Heka123: Kauankos meni kasvattaa tuohon 75cm asti? Itsellä nyt kohta ollut 3v leikkaamatta, ja menee rinnalle asti. Mitähän... neljä ja puoli vuotta. Enkä tuolloinkaan kaikkea leikannut. Jäivät suunnilleen suupielien tasalle ja nyt jo rinnuksille asti 1,5 kasvattamisen jälkeen. "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
RamoQ 05.07.2010 22:31:37 | |
---|
Tumez: Nii sitähän mäkin just että ei viittis hirveen lyhyeks leikata , vaikea päätös Mitäs jos leikkaisi keskipitkän surffitukan.. Ei luulis olevan niin tyhmän näkönen kun tää nykynen moppi.. "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
Tumez 06.07.2010 18:37:29 | |
---|
RamoQ: Mitäs jos leikkaisi keskipitkän surffitukan.. Ei luulis olevan niin tyhmän näkönen kun tää nykynen moppi.. Nii se vois olla |
MrsJones 02.08.2010 10:30:42 | |
---|
Mites arvon pitkätukat olette pärjänneet helteillä? Mulla on ollut niin tukalan kuuma, ettei ole voinut ajatellakaan pitävänsä hiuksia auki (tummat kutrini ovat jotakuinkin 30cm lyhyet), joten pinnien avulla olen nostanut ne yläilmoihin. Poninhännällä ei kotosalla auta pitää, kun ipanat nyppivät hiuslenksun irti ja pistävät sen jalkaansa/käteensä "koruksi". Mun hiuksia myös revitään jatkuvasti. Keikalla on huomattavasti näppärämpää pitää hiukset kiinni, niin ei tarvitse peilailla ja askarrella karvojen kanssa ennen lavalle menoa. Mun hiukset kun eivät osaa päättää, ovatko suorat vai kiharat, niin ne ei näytä sotkuisina hyvältä, vaan roikkuvat sieltä täältä ja pörröilevät tietysti ihan vääristä paikoista tai sitten näyttävät surkeilta muuten. Ei siis yhtään seksikästä eikä söpöä, tai mitään muutakaan, mikä olisi naiselle toivottavaa. Toivoisin oppivani tekemään naiselliset kiharat hiuksiini, mutta hiukan on vielä hakusessa oikeat aineet. Parempi on laulaa häläpäti hää, kuin olla hiljempää. |
RamoQ 02.08.2010 22:42:45 | |
---|
MrsJones: Mites arvon pitkätukat olette pärjänneet helteillä? Mulla on ollut niin tukalan kuuma, ettei ole voinut ajatellakaan pitävänsä hiuksia auki (tummat kutrini ovat jotakuinkin 30cm lyhyet), joten pinnien avulla olen nostanut ne yläilmoihin. Poninhännällä ei kotosalla auta pitää, kun ipanat nyppivät hiuslenksun irti ja pistävät sen jalkaansa/käteensä "koruksi". Mun hiuksia myös revitään jatkuvasti. Keikalla on huomattavasti näppärämpää pitää hiukset kiinni, niin ei tarvitse peilailla ja askarrella karvojen kanssa ennen lavalle menoa. Mun hiukset kun eivät osaa päättää, ovatko suorat vai kiharat, niin ne ei näytä sotkuisina hyvältä, vaan roikkuvat sieltä täältä ja pörröilevät tietysti ihan vääristä paikoista tai sitten näyttävät surkeilta muuten. Ei siis yhtään seksikästä eikä söpöä, tai mitään muutakaan, mikä olisi naiselle toivottavaa. Toivoisin oppivani tekemään naiselliset kiharat hiuksiini, mutta hiukan on vielä hakusessa oikeat aineet. No näin miesnäkökulmasta olen kyllä ihan pitänyt hiuksia auki koko kesän vaikka välillä vähän turhan lämmintä onkin ollut.. Paitsi urheillessa tietysti hiukset kiinni. "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
Ihminen? 06.08.2010 19:18:28 | |
---|
Pitäis varmaa koht taas pistää mömmöt lettiin ku haalistunu tää mun musta värini taas. Paketti olis tossa mut ei oikee jaksamusta laittaa. |
Tulipa värjättyä kuontalo viime viikolla pitkästä aikaa. Taas näyttää ns. hyvältä muutaman viikon. Lyhentääkin taas latvoja pitäis. Nykyään on onneks tää piiska jo sen verran pitkä ettei paljoa kirpase vaikka lähtiskin muutama sentti pois; jotain 70cm taitaa olla hiusten pituus tällä hetkellä. Kyllä menikin muutama vuosi et pääs tämmöseen kivan pituseen hiusmalliin :-) Se mikä ei tapa - sattuu vitusti. |
Ihminen? 10.09.2010 17:35:08 | |
---|
Jesmies: Tulipa värjättyä kuontalo viime viikolla pitkästä aikaa. Taas näyttää ns. hyvältä muutaman viikon. Lyhentääkin taas latvoja pitäis. Nykyään on onneks tää piiska jo sen verran pitkä ettei paljoa kirpase vaikka lähtiskin muutama sentti pois; jotain 70cm taitaa olla hiusten pituus tällä hetkellä. Kyllä menikin muutama vuosi et pääs tämmöseen kivan pituseen hiusmalliin :-) Mä alotin noin vuos sitte kasvattamaan hiuksia ja just nyt jotain 20-25cm arvioiden, mittaamaan en nyt ala. |
Suisiideri 16.09.2010 01:30:27 | |
---|
Pistäähän tuo mietityttään. Ens kesänä lähtee armeijan johdosta. Tästä hetkestä jos katsoo taaksepäin niin 4v ollu kasvatuksessa, leikkaamishetkellä sitten 5. Nyt on hemmetin hyvät ja pitkät, pikkusen voi olla urakka takasinkasvattamisessa. Itellä on jotenki pöljä kallo tai jottai, mutta mennee se 2,5v ennenkä saa kunnolla jotenki edes ponnarille taakse. Tuskaista eloa se 2,5v. foetor ex ore: billum maailmaam pyörittääm |
tepeh 16.09.2010 16:04:03 | |
---|
Kaikki jotka on sitä mieltä, että mulle sopis lyhyt tukka ei ota huomioon mun höröjä korvia. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Ihminen? 17.09.2010 13:47:34 | |
---|
Suisiideri: Pistäähän tuo mietityttään. Ens kesänä lähtee armeijan johdosta. Tästä hetkestä jos katsoo taaksepäin niin 4v ollu kasvatuksessa, leikkaamishetkellä sitten 5. Nyt on hemmetin hyvät ja pitkät, pikkusen voi olla urakka takasinkasvattamisessa. Itellä on jotenki pöljä kallo tai jottai, mutta mennee se 2,5v ennenkä saa kunnolla jotenki edes ponnarille taakse. Tuskaista eloa se 2,5v. 2,5? Mä alotin about vuos sitte kasvattamaan, vedettiin tasapitkiks ja yltää melkeen kiinni kaikki. Tosiaan outo kallonmuoto. |
Suisiideri 26.09.2010 15:23:01 | |
---|
Ihminen?: 2,5? Mä alotin about vuos sitte kasvattamaan, vedettiin tasapitkiks ja yltää melkeen kiinni kaikki. Tosiaan outo kallonmuoto. Juuu, etuhiukset ei vaan yltä tonne taakse, enkä mä halua niitä ylöspäin vetää kiinni :D foetor ex ore: billum maailmaam pyörittääm |
Ihminen? 26.09.2010 22:56:50 | |
---|
Suisiideri: Juuu, etuhiukset ei vaan yltä tonne taakse, enkä mä halua niitä ylöspäin vetää kiinni :D Niin, muijat vetää ylös kiinni, miehet pistää alas kiinni tai sit pidetään auki vaa. |