Nefegoth 06.09.2010 22:13:28 | |
---|
Vasara: Älä testaa. Jotenkin vaikea kuvitella että kokis tekisi mitään hyvää hiuksille. Eikai sillä väliä että mitä se on, kunhan siinä on sokeria... näin mulle neuvottiin reenikämpällä ja aikasemminki joku tainnut sanoa. En sitten tiedä onko perää. |
pehko 06.09.2010 22:53:18 | |
---|
Nefegoth: Huhhuh mikä äijä, ihan omituisen näkönen minulle. Mutta kuulin sellasta että sokerivedellä/kokiksella saa tehtyä rastat/ saa ne pysymään... tällä tyylillä saat sinne päähän aika nopsaan varmaan paljon muutakin... ei sitte |
Nefegoth 06.09.2010 23:11:00 | |
---|
pehko: tällä tyylillä saat sinne päähän aika nopsaan varmaan paljon muutakin... Niin no kävi kyllä mielessä, mutta väittivät hreeniksellä ettei se kammalla tehtynä pelkästään pysy. |
papitsu 06.09.2010 23:13:25 | |
---|
Nefegoth: Niin no kävi kyllä mielessä, mutta väittivät hreeniksellä ettei se kammalla tehtynä pelkästään pysy. Suolavesi kuulemma karhentaa hiuksia ja tiivistää takkuja. Täällä varmaan tietävät ihan hyvin: http://takkutukka.kapsi.fi/phpBB3/index.php Mielipiteeni on fakta. |
Joku turkulainen hippi vois rastoittaa tän mun tukan, vapaa ehtosia? voin tarjota kahvin tms. |
Super-Jari 07.09.2010 06:23:01 | |
---|
Nefegoth: Niin no kävi kyllä mielessä, mutta väittivät hreeniksellä ettei se kammalla tehtynä pelkästään pysy. Mun päässä ei ole kokista, fantaa tai muutakaan pommacia ja hyvin on pysynyt. |
itsy 07.09.2010 10:14:11 | |
---|
Nefegoth: Eikai sillä väliä että mitä se on, kunhan siinä on sokeria... näin mulle neuvottiin reenikämpällä ja aikasemminki joku tainnut sanoa. En sitten tiedä onko perää. Sokeria lämpimään veteen sekoitettuna voi käyttää hiuslakkana, sekoitatkohan siihen? oivoi |
Nefegoth 07.09.2010 13:45:14 | |
---|
Itchy: Sokeria lämpimään veteen sekoitettuna voi käyttää hiuslakkana, sekoitatkohan siihen? En sekoita vaikka olen käyttänytkin, sanoivat kyllä että kokiksella saa. |
Ihminen? 07.09.2010 17:10:09 | |
---|
Onks kukaan kokeillu jättää pelkästään päälaella ja siitä muutaman sentin alas hiuksia ja rastottaa ne? Näyttääkö ihan urpolta? Tekis mieli kokeilla, vetää punamustiks ja antaa kasvaa sellasenaan, tietysti pitäen muut paikat kaljuna. |
Milkop 07.09.2010 17:13:19 | |
---|
Ihminen?: Näyttääkö ihan urpolta? No kyllä maar. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Sälski 09.09.2010 02:36:47 | |
---|
Mitä jos vetäisi keesin, eli muualta kuin keskeltä poies miun rastat. Näyttäisiköhän ihan urpolta? Hömm. T. Ratikaali antibasisti. |
Super-Jari 09.09.2010 06:41:21 | |
---|
Sälski: Mitä jos vetäisi keesin, eli muualta kuin keskeltä poies miun rastat. Näyttäisiköhän ihan urpolta? Hömm. T. Ratikaali antibasisti. Kattele jostain Juri Sallisen kuvia. Sillä taisi olla semmonen tukka jossain vaiheessa. |
Ihminen? 10.09.2010 17:36:46 | |
---|
Sälski: Mitä jos vetäisi keesin, eli muualta kuin keskeltä poies miun rastat. Näyttäisiköhän ihan urpolta? Hömm. T. Ratikaali antibasisti. Wednesday 13 on taiteilijanimi miehellä jolla oli viel 7 vuotta sit tämmönen, Google kuvahaku antaa vähän suuntaa miltä näyttäis. |
JOPPA 10.09.2010 23:49:59 (muokattu 10.09.2010 23:52:00) | |
---|
Vasara: Kattele jostain Juri Sallisen kuvia. Sillä taisi olla semmonen tukka jossain vaiheessa. Joo, Jurilla oli ainakin viime marraskuussa sellaset (sillon näin sen viimeksi niillä siis, keikalla). Nyt se on leikannut ne pois, ja avannut juuresta ehkä noin kymmenen senttiä niitä. Tiedän, koska hän sattuu ilmeisesti asumaan noin kuudensadan metrin päässä minun talostani. E: Mutta Jurillahan oli sellaiset aika ohuet (ja mustat) rastat. En tiiä miltä näyttäis esimerkiks sellasilla Chris Barnes-rastoilla toi ratkasu. |
Ihminen? 11.09.2010 15:28:25 (muokattu 11.09.2010 15:28:58) | |
---|
JOPPA: Joo, Jurilla oli ainakin viime marraskuussa sellaset (sillon näin sen viimeksi niillä siis, keikalla). Nyt se on leikannut ne pois, ja avannut juuresta ehkä noin kymmenen senttiä niitä. Tiedän, koska hän sattuu ilmeisesti asumaan noin kuudensadan metrin päässä minun talostani. E: Mutta Jurillahan oli sellaiset aika ohuet (ja mustat) rastat. En tiiä miltä näyttäis esimerkiks sellasilla Chris Barnes-rastoilla toi ratkasu. Justiinsa tolla Wednesdaylla oli sillon aikoinaan sellaset suht paksut rastat keesinä, sentin pari halkasija melkeen. E: voi olla että oli niitä kuituja seaasa |
pääsiäishenu 03.10.2010 20:15:39 | |
---|
onko kenelläkään kokemuksia omien pötköjen vahvistamisesta villalla tai muulla? Mulla on semmonen pelko että sellanen lampaanvilla alkaa haista pahalle kun se kastuu... Pakko varmaan jotakin tonne juuriin pistää kun alkaa olla sieltä niin ohutta... |
Super-Jari 04.10.2010 06:34:08 | |
---|
pääsiäishenu: onko kenelläkään kokemuksia omien pötköjen vahvistamisesta villalla tai muulla? Mulla on semmonen pelko että sellanen lampaanvilla alkaa haista pahalle kun se kastuu... Pakko varmaan jotakin tonne juuriin pistää kun alkaa olla sieltä niin ohutta... Ihan oikeaa hiusta voit lisätä päähäsi. Ota vaikka perheesi hiusharjasta karvat talteen. Nimimerkki CMB osaa varmasti paremmin kertoa tästä kuin minä. |
Sömppö 04.10.2010 08:28:33 | |
---|
pääsiäishenu: onko kenelläkään kokemuksia omien pötköjen vahvistamisesta villalla tai muulla? Mulla on semmonen pelko että sellanen lampaanvilla alkaa haista pahalle kun se kastuu... Pakko varmaan jotakin tonne juuriin pistää kun alkaa olla sieltä niin ohutta... Ohuella virkkuukoukulla ja tupeeraamalla voi sitä juurta tiivistää paksummaksi... Minä luultavasti käyttäisin myös huovutusneulaa. Miten se olikaan; sojassa ja rakkauvessa sekä rastoittamisessa on kaikki keinot sallittu. ;-) Se joka kadottaa järkensä, on yleensä viimeinen joka sitä kaipaa. |
pääsiäishenu 04.10.2010 16:17:26 | |
---|
CMB: Ohuella virkkuukoukulla ja tupeeraamalla voi sitä juurta tiivistää paksummaksi... Minä luultavasti käyttäisin myös huovutusneulaa. Miten se olikaan; sojassa ja rakkauvessa sekä rastoittamisessa on kaikki keinot sallittu. ;-) siis rastat on jo ja juuri mainitsemillasi metodeilla valmistetut, mutta ennen rastoittamista hiukseni olivat hyvin pitkälti sellaista haarautunutta höttöä latvoista joka johti rastoittamisessa siihen että rastat on paksumpia latvasta ja ohuempia päästä. Tuo perheenjäsenen hiusten pölliminen on muuten erittäin hyvä ehdotus. |
pehko 04.10.2010 18:34:53 | |
---|
pääsiäishenu: Tuo perheenjäsenen hiusten pölliminen on muuten erittäin hyvä ehdotus. teet miten tahansa, sulla on sama ongelma kuukauden päästä edessä taas. ei sitte |