Aihe: Rastapäät
1 2 3 4 519 20 21 22 23 24 25 26 27
papitsu
05.09.2010 19:11:30
pehko: en kyllä tajua tätä "mäntysuovalla ei saa pestä päänahkaa" läppää...ite oon kohta 10vuotta pessy, eikä siitä nyt ole kyllä mitään haittaa ollu. kunhan huuhtelee hyvin.

Taitaa olla hieman päänahkakohtaista. Suomalainen hipiä on vissiin yleisesti aika herkkää, ja mäntysuovalla taas on kuivattava ominaisuus. Voi joillakin alkaa hilseilemään ja kutiamaan.

Itse pesin hiuksia jonkun pari kuukautta mäntysuovalla tuossa keväällä. Sitten vaihdoin Hienoon suomalaiseen, parempi tatsi. Hieman vähemmän on päätä kutittanut vaihdon jälkeen.
Mielipiteeni on fakta.
Nefegoth
05.09.2010 19:40:51
Muuten mitäs hiustenvärille käy kun ottaa rastat? Yleensä ne on näyttäneet vaalentuvan. Ja voiko rastoja värjätä? ja entä ne uudet hiukset mitkä kasvaa, eiväthän ne sitten ole kiinni rastoissa ja päässä on sekaisin normi hiuksia ja rastoja?
Super-Jari
05.09.2010 21:59:04
pehko: en kyllä tajua tätä "mäntysuovalla ei saa pestä päänahkaa" läppää...ite oon kohta 10vuotta pessy, eikä siitä nyt ole kyllä mitään haittaa ollu. kunhan huuhtelee hyvin.

Mulla ei ainakaan päänahka tykännyt mäntysuovasta. Kuivui ja kutisi tosi pahasti.
Super-Jari
05.09.2010 22:00:19
papitsu: Taitaa olla hieman päänahkakohtaista. Suomalainen hipiä on vissiin yleisesti aika herkkää, ja mäntysuovalla taas on kuivattava ominaisuus. Voi joillakin alkaa hilseilemään ja kutiamaan.

Itse pesin hiuksia jonkun pari kuukautta mäntysuovalla tuossa keväällä. Sitten vaihdoin Hienoon suomalaiseen, parempi tatsi. Hieman vähemmän on päätä kutittanut vaihdon jälkeen.

Minä pesen pökyt kyllä edelleen suovan kanssa. Jostain syystä tykkään siitä ajatuksesta että sillä pestään myös matoista kaikki paska pois. Työolosuhteissa päähän pääsee varmaan vaikka mitä joka kaipaa vähän rankempaa pesua.
Milkop
05.09.2010 22:21:30

Nefegoth: ja entä ne uudet hiukset mitkä kasvaa, eiväthän ne sitten ole kiinni rastoissa ja päässä on sekaisin normi hiuksia ja rastoja?

Täh? Meni vähän ohi, mutta jos meinaat sitä kun hiukset kasvavat, niin kyllähän ne myös samalla taas takkuuntuvat ja pötköt pitenevät sitä mukaan.

Edelleen voisin myös painottaa sitä, että pötköistä on turha ottaa paineita. Siinä menee mielestäni koko loksien idea hukkaan. Pesee millä pesee milloin pesee, silloin kun itsestä tuntuu hyvältä. Jo joku loksien ottaminen... Lol :) Antaa tulla vaan, paskaako sitä tupeeramaan. Näin ainakin omasta mielestäni. Luomut ovat ainoat oikeat.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Nefegoth
06.09.2010 00:29:15
Milkop: Täh? Meni vähän ohi, mutta jos meinaat sitä kun hiukset kasvavat, niin kyllähän ne myös samalla taas takkuuntuvat ja pötköt pitenevät sitä mukaan.

Edelleen voisin myös painottaa sitä, että pötköistä on turha ottaa paineita. Siinä menee mielestäni koko loksien idea hukkaan. Pesee millä pesee milloin pesee, silloin kun itsestä tuntuu hyvältä. Jo joku loksien ottaminen... Lol :) Antaa tulla vaan, paskaako sitä tupeeramaan. Näin ainakin omasta mielestäni. Luomut ovat ainoat oikeat.

En usko että niitä alkaa tulemaan itestään tälläselle suomalaiselle, kyllä siihen jotain on ainakin tehtävä.
Milkop
06.09.2010 00:33:46

Nefegoth: En usko että niitä alkaa tulemaan itestään tälläselle suomalaiselle, kyllä siihen jotain on ainakin tehtävä.

Alkaa alkaa, Suomesta olen itsekin :)
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Nefegoth
06.09.2010 00:36:33
Milkop: Alkaa alkaa, Suomesta olen itsekin :)

Nojaa, pitäisikö sitten olla käymättä suihkussa vai mitä. Ei ne ainakaan sillä etten vain kampaisi muutu rastoiksi.
Quru
06.09.2010 00:43:43 (muokattu 06.09.2010 00:45:18)
Nefegoth: Nojaa, pitäisikö sitten olla käymättä suihkussa vai mitä. Ei ne ainakaan sillä etten vain kampaisi muutu rastoiksi.

Pidät tukkaa kiinni, pörröttelet jne. niin alkaa tulemaan alkuja. Sitten vaan vähän pyörittelet muotoonsa ja avot. Kyllä se siitä, aikaahan se ottaa, mutta sitähän tässä elämässä riittää.

Puolivahingossa on miulle tullut parit pötköt, hiuslaatu on supisuora, karkea ja paksu. Jos panostaisi niin aika nopeasti saisi tukan takuille kokonaisuudessaan, mutta tämä sopii minulle. Tulkoon jos on tullakseen.

E: Ja silikonitonta shampoota kehiin.
Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen.
Kersu
06.09.2010 00:44:27

Nefegoth: Nojaa, pitäisikö sitten olla käymättä suihkussa vai mitä. Ei ne ainakaan sillä etten vain kampaisi muutu rastoiksi.

Ei ne varmaan ihan yhessä yössä (kuvainnollisesti) muutu kuitenkaan pötkylöiksi. Oon saanu semmosen käsityksen, että jos haluaa täysin luomut pötköt, se vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä.
"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä
Nefegoth
06.09.2010 00:45:44
Quru: Pidät tukkaa kiinni, pörröttelet jne. niin alkaa tulemaan alkuja. Sitten vaan vähän pyörittelet muotoonsa ja avot. Kyllä se siitä, aikaahan se ottaa, mutta sitähän tässä elämässä riittää.

Puolivahingossa on miulle tullut parit pötköt, hiuslaatu on supisuora, karkea ja paksu. Jos panostaisi niin aika nopeasti saisi tukan takuille kokonaisuudessaan, mutta tämä sopii minulle. Tulkoon jos on tullakseen.

Niin no... luottaisin silti enemmän kampaajaan etten itse vaan pilaa mitään. Mutta katsotaan mitä tehdään, hiuslaatu on kyllä suora ja lasinen entiedä onko rastat sitten ollenkaan luonnolliset minulle.
Super-Jari
06.09.2010 06:30:57
Nefegoth: Niin no... luottaisin silti enemmän kampaajaan etten itse vaan pilaa mitään. Mutta katsotaan mitä tehdään, hiuslaatu on kyllä suora ja lasinen entiedä onko rastat sitten ollenkaan luonnolliset minulle.

Sulla on varmaan aikalailla samallainen hiuslaatu kun mulla. Mulla on niin lasinen hiuslaatu että edes värit ei tartu kunnolla.
papitsu
06.09.2010 07:41:18

Suomalainen, suora ja vaalea hiuslaatu täällä. Kyllä nämä takuttuneet - ei tosin läheskään täysin, mutta huomattavasti - ovat aivan sillä, että lopetin hoitoaineen käytön (en kyllä kovin ahkerasti käyttänyt aikaisemminkaan) ja harjaamisen. Takuttamiseen en ole jaksanut ryhtyä, pyörittelytkin on rajoittunut pariin hassuun pyöräytykseen suihkun jälkeen, aika nopeasti kun on alkanut kyllästyttämään. Aikaahan tähän kyllä menee. Suihkussa käyn lähes poikkeuksetta päivittäin, suihkumyssy päässä, ja pesen hiukset shampoolla noin pari kertaa viikossa. Luomu is the way of the walk.

Mutta jos "rastat" haluat, niin siitä voi jo päätellä sen verran, että sattumanvaraisesti takuttunut pötköviidakko ei välttämättä ole hakusessa, vaan on tarvetta suorille ja siisteille kampaamotakuille. Sillon kyllä vaaditaan joku laittamaan hiuksia, muuten alkaa vaan vituttamaan. Itse en välitä paskaakaan omien hiusteni ulkonäöstä, joten valitsemani tie sopii minulle.
Mielipiteeni on fakta.
Nefegoth
06.09.2010 13:09:26 (muokattu 06.09.2010 13:20:22)
papitsu: Suomalainen, suora ja vaalea hiuslaatu täällä. Kyllä nämä takuttuneet - ei tosin läheskään täysin, mutta huomattavasti - ovat aivan sillä, että lopetin hoitoaineen käytön (en kyllä kovin ahkerasti käyttänyt aikaisemminkaan) ja harjaamisen. Takuttamiseen en ole jaksanut ryhtyä, pyörittelytkin on rajoittunut pariin hassuun pyöräytykseen suihkun jälkeen, aika nopeasti kun on alkanut kyllästyttämään. Aikaahan tähän kyllä menee. Suihkussa käyn lähes poikkeuksetta päivittäin, suihkumyssy päässä, ja pesen hiukset shampoolla noin pari kertaa viikossa. Luomu is the way of the walk.

Mutta jos "rastat" haluat, niin siitä voi jo päätellä sen verran, että sattumanvaraisesti takuttunut pötköviidakko ei välttämättä ole hakusessa, vaan on tarvetta suorille ja siisteille kampaamotakuille. Sillon kyllä vaaditaan joku laittamaan hiuksia, muuten alkaa vaan vituttamaan. Itse en välitä paskaakaan omien hiusteni ulkonäöstä, joten valitsemani tie sopii minulle.

Joo no mietinkyl et kampaamossa en ainakaan ala laittaan, teen ohjeiden mukaan tai pyydän jotain muuta yrittämään. kampaamossa voi joutua maksamaan 200-500e jopa. Eikä sitä sitten tiedä mitä siitä tulee. Hoitoaineita en oo käyttäny, jotain tervashampoota yleensä/hieno suomalainen (emt voiko noil samoil sit pestä rastaa) Varmaankyl paras ratkasu ois pyytää joltain joka osaa hiuksia olevinaan laittaa...

Jännä muuten ettei genitaali alueen karvat rastoitu vaikken niitäkään kampaisi tai laittaisi hoitoainetta, mutta eihän partakaan taida... mutta parrat menee erilaiselle sotkulle.
Quru
06.09.2010 13:26:10
Kyllähän partakin rastoittuu. http://www.suosikki.fi/s/f/editor/images/promoe.jpg
Genitaalialueen karvat nyt tuskin kenelläkään ovat niin pitkät että rastoille pääsisivät.
Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen.
Ihminen?
06.09.2010 20:04:50
Jos jätän hoitoaineen pois letti alkaa nippuuntua vaikka kampaisin. Vois olla helppoo antaa rastottua.
Nefegoth
06.09.2010 21:05:45
Quru: Kyllähän partakin rastoittuu. http://www.suosikki.fi/s/f/editor/images/promoe.jpg
Genitaalialueen karvat nyt tuskin kenelläkään ovat niin pitkät että rastoille pääsisivät.

Huhhuh mikä äijä, ihan omituisen näkönen minulle. Mutta kuulin sellasta että sokerivedellä/kokiksella saa tehtyä rastat/ saa ne pysymään...
Super-Jari
06.09.2010 21:42:36
Nefegoth: Huhhuh mikä äijä, ihan omituisen näkönen minulle. Mutta kuulin sellasta että sokerivedellä/kokiksella saa tehtyä rastat/ saa ne pysymään...

Tulee varmasti hyvät rastat. Pistä kuvia sitten.
Super-Jari
06.09.2010 22:06:21
Nefegoth: No varmasti jonnekkin laitankin jos tuota testaan.

Älä testaa. Jotenkin vaikea kuvitella että kokis tekisi mitään hyvää hiuksille.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)