S.R.V. 06.09.2010 09:14:57 | |
---|
Kolme lippua ostin, mutta en valitettavasti permanolle saanut. Klo. 9.11 oli jo permanto ja alakatsomo varattu loppuun, että kyllä tuo aika hyvin näyttää menevän kaupaksi. Now they call you prince charming, can't speak a word when your full of ludes. Say you'll be alright come tomorrow, but tomorrow might not be here for you. - Lynyrd Skynyrd, That Smell |
Mikke-poika 06.09.2010 09:18:33 (muokattu 06.09.2010 09:21:08) | |
---|
20 minuuttia ja loppuunmyyty. Eiköhän sieltä lisäkeikka tule. |
mrk 06.09.2010 09:40:18 | |
---|
Permantopaikan olisin saanut riviltä 14 melko reunasta, samalla kun kahdessa muussa ikkunassa varasin lippuja Godspeed You Black Emperor keikalle. Jätin varaamatta loppuun, ei tämä niin tärkeä ole. Jos toinen keikka tulee ja saa liput ensimmäiseen 10 riviin niin sitten uudelleen harkintaan. "Short On Long Term Goals" |
reverend 06.09.2010 10:42:29 | |
---|
|
Onnistuin saamaan liput permannolle g-lohkoon. En oo ikinä Hartwall-areenassa käynyt niin osaatteko sanoa onko tuo nyt sitten hyvä paikka? Entinen basisti jr.
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
Flash 06.09.2010 11:21:14 | |
---|
doppelgänger: Onnistuin saamaan liput permannolle g-lohkoon. En oo ikinä Hartwall-areenassa käynyt niin osaatteko sanoa onko tuo nyt sitten hyvä paikka? Onhan se aika takana kentällä, mutta toisaalta tuo lienee sellainen spektaakkeli, että istumapaikalla ei ole niin suurta väliä. Ole tarkkana jos lopussa tulee "stage rush". Voit päästä viimeisten vetojen ajaksi paljon lähemmäs. :) Live Music Is Better! |
kanisteri 06.09.2010 11:51:24 | |
---|
mrk: Permantopaikan olisin saanut riviltä 14 melko reunasta. Jätin varaamatta loppuun, ei tämä niin tärkeä ole. Jos toinen keikka tulee ja saa liput ensimmäiseen 10 riviin niin sitten uudelleen harkintaan. Rivi 14 on ihan törkeän lähellä Areenan mittakaavan ja odotettavissa olevan lavastuksen mittakaavan huomioiden. Itse sain lipun alakatsomoon hieman hallin keskiosasta taaksepäin, ja olen tyytyväinen. |
mrk 06.09.2010 12:14:59 | |
---|
kanisteri: Rivi 14 on ihan törkeän lähellä Areenan mittakaavan ja odotettavissa olevan lavastuksen mittakaavan huomioiden. Itse sain lipun alakatsomoon hieman hallin keskiosasta taaksepäin, ja olen tyytyväinen. Jep, olisihan se ollut suht ok, mutta turhan reunassa. Huomenna uusi yritys johon voi keskittyä täysillä eikä vasurilla kakkosprioriteetillä. "Short On Long Term Goals" |
hyllevi 06.09.2010 12:17:07 | |
---|
Hmh, ei minulla oo rahaa lippuun huomennakaan. |
Bad Syrret 06.09.2010 12:26:39 | |
---|
Lippu hommattu riville 7!! Onko kellään tietoa, onko muuri samanlainen kuin alkuperäisillä keikoilla? Jos on, niin mistähän materiaalista moinen rakennelma on tehty? |
HaloOfFlies 06.09.2010 17:04:42 | |
---|
Sain nyt linkin, että olen mukana toisen konsertin presalessa. Mihinkähän asti tuo on voimassa? Kun en välttämättä ihan heti pääse lippuostoksille, tuli just varattua hotelli Ouluun ensi viikoksi että pääsee Cavern Beatlesia katsomaan Teatrialle, ja vuokra pitää hoitaa. Jos ei presalesta pysty hankkimaan lippua, niin pitänee hoitaa asia myöhemmin. Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole saumaa tuohon. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Borlag 06.09.2010 17:12:46 | |
---|
danny: Sain nyt linkin, että olen mukana toisen konsertin presalessa. Mihinkähän asti tuo on voimassa? Kun en välttämättä ihan heti pääse lippuostoksille, tuli just varattua hotelli Ouluun ensi viikoksi että pääsee Cavern Beatlesia katsomaan Teatrialle, ja vuokra pitää hoitaa. Jos ei presalesta pysty hankkimaan lippua, niin pitänee hoitaa asia myöhemmin. Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole saumaa tuohon. Huomennahan nuo tulevat myyntiin normaalisti, eli presalesta ei ole hyötyä jos et nyt voi niitä ostaa. |
mrk 06.09.2010 17:24:34 | |
---|
Loistavaa, presale-linkki toiselle keikalle postilaatikossa. Onneksi liityin listalle vaikkakin ekalle keikalle se oli liian myöhäistä. "Short On Long Term Goals" |
dipshit 06.09.2010 18:06:49 | |
---|
Isä ei saanut muuta kuin riviltä 316 liput. Näkeeköhän sieltä mitään? "Se ei ole homoa, jos molemmat ovat heteroita." |
Stiiq 06.09.2010 19:03:05 | |
---|
Meikällekin tuli presale-linkki ja nettisivujen ko. liput pitää ilmeisesti noutaa sitten keikka-iltana. Onko näin? Meneeköhän nuo lisäkeikan tavalliset liput kovinkaan nopeasti? |
jazzuka 06.09.2010 19:49:40 | |
---|
Klubilippu katsomo 119 rivi 7. :) Onneksi lasken itseni tosifaniksi (nähnyt Floydinkin 1994) niin ei pääse immeiset nillittämään että kaikki firmaliput menee persnaamoille, jotka ei välitä musiikista... =D |
Tenho 07.09.2010 00:54:05 (muokattu 07.09.2010 00:58:33) | |
---|
Stiiq: Meikällekin tuli presale-linkki ja nettisivujen ko. liput pitää ilmeisesti noutaa sitten keikka-iltana. Onko näin? Kyl. (Tai siinä käsityksessä itsekin elän.) Ja mukaan henkkarit, kortti jolla liput on ostettu + kuitti / sähköposti, joka tuli oston jälkeen. Vähän jänskättää kun presalesta ostetuissa lipuissa ei ole vielä tietoa kuin että on joko A tai B lohkossa riveillä 1-18. Ois kiva jos ei ihan laitaan kuitenkaan joutuisi. |
Loijaa 07.09.2010 09:10:29 | |
---|
Permannolle sain 2 lippua 23.riville. Avokin 30-vuotislahja siis hommattu..mikä HELPOTUS! You know that I would be a liar |
mrk 07.09.2010 09:11:17 | |
---|
mrk: Jos toinen keikka tulee ja saa liput ensimmäiseen 10 riviin niin sitten uudelleen harkintaan. Ihan ei onnistunut, mutta kelvatkoon: rivi 12, b-lohko, lähestulkoon penkkirivin keskellä. Presalesta en viitsinyt ottaa, törkeät kulut ja lipuista ei pääse tarvittaessa eroon, koska pitää itse noutaa keikkapaikalta. "Short On Long Term Goals" |
ozz3 07.09.2010 11:18:06 | |
---|
Liput helähti permannolle, E-lohkoon. Nyt varmaan syödään loppukuu pelkkää riisipuuroa (opiskelijaystävällistä hinnaltaa), mutta eihän tätä voi ohittaa kerran kun rahaa oli. Tulee vaan melko suurella todennäköisyydellä ladattua aivan hillittömät odotukset tätä kohtaan... toisaalta, ehkäpä juurikin Roger Waters pystyisi ne täyttämään. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |