Hei! Olen kirjailija sekä säveltäjä & sanoittaja, Teosto Ry:n ainaisjäsen 1983 >. Tervetuloa tutustumaan monipuoliselle musiikkisivustolleni: http://huokaus.org/martti/ Terveisin Martti Koskinen Hki Martti Koskinen
Hki |
mack the knife 06.09.2010 15:50:53 | |
---|
marttikosk: Hei! Olen kirjailija sekä säveltäjä & sanoittaja, Teosto Ry:n ainaisjäsen 1983 >. Tervetuloa tutustumaan monipuoliselle musiikkisivustolleni: http://huokaus.org/martti/ Terveisin Martti Koskinen Hki Huokaus... COVS n:o 1. |
walttoni 06.09.2010 16:28:05 | |
---|
mack the knife: Huokaus... Säpsäyttää aina tuo nimi, kun paikallinen säveltäjä on samanniminen ja voimakkaasti jo maatunut. COVS2. |
M.i.k.key 07.09.2010 10:47:01 | |
---|
vai että ainaisjäsen... möllisty |
EP 07.09.2010 10:51:13 | |
---|
Hauskat hymiöt vieraskirjassa : ) |
mack the knife 07.09.2010 11:09:28 | |
---|
Mist sie tuut? Oot sie täyvel järel? COVS n:o 1. |
KoskPaavo 07.09.2010 15:34:48 | |
---|
M.i.k.key: vai että ainaisjäsen... Heh, mun poikakin on , se on 23 v ja ollut jo yhdeksän vuotta "ainaisjäsen". 500mk tais maksu olla silloin, en muista tarkkaan. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
marttikosk 31.10.2010 12:07:26 | |
---|
KoskPaavo: Heh, mun poikakin on , se on 23 v ja ollut jo yhdeksän vuotta "ainaisjäsen". 500mk tais maksu olla silloin, en muista tarkkaan. Minulla oli ainaisjäsenmaksu 100 mk vuonna 1983. Soitin sävelmiäni paikallisradiossa ja olen tehnyt tilaustyön mm. Oma Suojärvi-lehteen, missä valssini julkaistiin keskiaukeamalla nuotteineen ja sanoineen. Pahoittelen että uudemmassa topikissani porukka paheksuu biisieni mainostamista. Eihän sitä musiikkiaan saa muuten kaupaksi! Telkustakin tulee mainoksia. Ihmeen ahdasmielistä porukkaa... Uusi Topikki Biisinikkareiden puuhamaa on hieno oivallus! Kun vain se ilmestyisi. Martti Martti Koskinen
Hki |
half 31.10.2010 13:07:35 | |
---|
marttikosk: Minulla oli ainaisjäsenmaksu 100 mk vuonna 1983. Soitin sävelmiäni paikallisradiossa ja olen tehnyt tilaustyön mm. Oma Suojärvi-lehteen, missä valssini julkaistiin keskiaukeamalla nuotteineen ja sanoineen. Pahoittelen että uudemmassa topikissani porukka paheksuu biisieni mainostamista. Eihän sitä musiikkiaan saa muuten kaupaksi! Telkustakin tulee mainoksia. Ihmeen ahdasmielistä porukkaa... Uusi Topikki Biisinikkareiden puuhamaa on hieno oivallus! Kun vain se ilmestyisi. Martti Häh? Siinähän se on. Mitä Teostoon tulee, niin pitää erottaa käsitteet asiakas ja jäsen, mutta en ehdi ja jaksa vääntää siitä nyt. |
walttoni 31.10.2010 13:16:22 | |
---|
half: Häh? Siinähän se on. Mitä Teostoon tulee, niin pitää erottaa käsitteet asiakas ja jäsen, mutta en ehdi ja jaksa vääntää siitä nyt. Suomen äänitearkisto tuntee yhden Martti Koskisen, laitan hänen esittelynsä liitteeksi, koska hän ei sitä voi luonnollisista syistä tehdä itse. http://www.kirjastovirma.net/henkilogalleria/Koskinen_Martti COVS2. |
EP 31.10.2010 13:21:33 (muokattu 31.10.2010 13:23:28) | |
---|
half: Häh? Siinähän se on. Mitä Teostoon tulee, niin pitää erottaa käsitteet asiakas ja jäsen, mutta en ehdi ja jaksa vääntää siitä nyt. Jep, suurin osa musiikintekijöistähän on yleensä asiakkaita, jäseneksi voi hakea ja jäseneksi päästyään voi osallistua myös päätöksien tekoon, siinä se ero. E: nyt kun "Biisinikkarien puuhamaa" on avattu, tämä otsikko lienee turha ja sen voi lukita? |
marttikosk 01.11.2010 11:39:34 | |
---|
walttoni: Suomen äänitearkisto tuntee yhden Martti Koskisen, laitan hänen esittelynsä liitteeksi, koska hän ei sitä voi luonnollisista syistä tehdä itse. http://www.kirjastovirma.net/henkilogalleria/Koskinen_Martti Moi! En ole tehnyt Teosto-ilmoituksia julkaisuistani. Näin kirjailijana (teokset 2002, 2007 ja uusin arvioitavana) ei ole ollut siihen aikaa. Kyse on satunnaisen biisintekijän kannalta kuitenkin mitättömistä korvauksista, joten turha teoksiaan on ilmoittaa. Martti Martti Koskinen
Hki |
walttoni 01.11.2010 11:43:48 | |
---|
marttikosk: Moi! En ole tehnyt Teosto-ilmoituksia julkaisuistani. Näin kirjailijana (teokset 2002, 2007 ja uusin arvioitavana) ei ole ollut siihen aikaa. Kyse on satunnaisen biisintekijän kannalta kuitenkin mitättömistä korvauksista, joten turha teoksiaan on ilmoittaa. Martti Onko sinun sävellyksiäsi levyttänyt kukaan? COVS2. |
marttikosk 01.11.2010 11:56:10 (muokattu 01.11.2010 12:07:31) | |
---|
walttoni: Onko sinun sävellyksiäsi levyttänyt kukaan? Moi! En tiedä. En kuuntele kotimaisia. Kuuntelen näin eläkkeellä päivät Groove FM-radiokanavaa, ja tarpeen mukaan laajaa 50-60 -lukujen tango- ja humppalevystöäni. Asiasta toiseen, en ymmärrä miksi palstalla on niin negatiivinen suhtautuminen biisieni mainostamiseen! Teen suurella työllä ja vaivalla biisejäni, sävellän ja sanoitan ne ja koetan saattaa ne muusikoiden tietoisuuteen mahdollisesti esitettäviksi. Ja mikä on kiitos? Haukutaan. Jos kaikkia musiikintekijöitä kohdeltaisiin samalla tavalla, eipä olisi muusikoilla mitään esitettävää! Martti Martti Koskinen
Hki |
marttikosk 01.11.2010 13:00:40 | |
---|
Moi! Kuuntelen parhaillaan sivustoni http://huokaus.org/martti/My_New_Played_Songs_since_2010/ kappaleitani. Ei niissä mitään vikaa ole! Hienot sävelmät ja kelvolliset sanat. Olen nyt 2010 tehnyt tarkoituksella lähinnä humppaa ja tangoa. Jos muusikko ei näistä musiikkilajeista pidä, on helppoa sanoa että biisini ovat huonoja. Minusta ne ovat hyviä! Martti Martti Koskinen
Hki |
Lennu 01.11.2010 14:36:17 | |
---|
Vitsi alkaa jo vähän toistaa itteään. Kevätterassilla on kieltämättä aika tulinen ralli. Miten sä oot jaksanu tehdä noin paljon materiaalia? Pakko olla joku Kuusisen oppilas. "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |
KoskPaavo 01.11.2010 15:01:48 | |
---|
"Jos kaikkia musiikintekijöitä kohdeltaisiin samalla tavalla, eipä olisi muusikoilla mitään esitettävää!" Sä nyt vaan olet ensimmäinen joka niitä täällä tyrkyttää, tuo aggressiivinen ote ei missään tapauksessa toimi täällä. "Pääasia että on hyvä meininki" lain. nuoriso |
humppahanuristi 01.11.2010 15:17:44 | |
---|
En ole tehnyt Teosto-ilmoituksia julkaisuistani. Tämä nyt ei koske suoranaisesti ketjun aloittajaa vaan yleisesti: Muistelin, että asiakassopimuksessa olisi ollut pykälä, jossa sopimuksen tehneen pitäisi ilmoittaa kaikki kappaleet teostolle, jos kerran meinaa asiakas olla. Pikaisella luvulla uudesta sopimuspohjasta en sitten löytänytkään sellaista pykälää. Oliko sellainen ennen vai muistanko taas ihan väärin?
Humpasta rautalankaan... |
Sax-pappa 01.11.2010 15:48:57 (muokattu 01.11.2010 15:50:30) | |
---|
humppahanuristi: Tämä nyt ei koske suoranaisesti ketjun aloittajaa vaan yleisesti: Muistelin, että asiakassopimuksessa olisi ollut pykälä, jossa sopimuksen tehneen pitäisi ilmoittaa kaikki kappaleet teostolle, jos kerran meinaa asiakas olla. Pikaisella luvulla uudesta sopimuspohjasta en sitten löytänytkään sellaista pykälää. Oliko sellainen ennen vai muistanko taas ihan väärin? Asiakassopimuksessa asiakas antaa Teostolle oikeuden kerätä korvauksia teostensa julkisesta esittämisestä tai tallentamisesta (2_) Sopimus koskee kaikkia teoksia joita asiakas on luonut tai tulee vastaisuudessa luomaan (7_) Tulkitsen tämän niin, että Teostoa ei 7_:stä huolimatta kiinnostane pöytälaatikkoon tehdyt teokset. Kiinnostus herää siinä vaiheessa kun kyseeseen tulee julkinen esittäminen tai tallentaminen. Tällöinhän ilmoittaminen on asiakkaankin etu. Näin ainakin itse olen toiminut. Edit: Jaaha, ei tässä näköjään pykälän merkki toimikaan. 2_ on siis toinen pykälä. |
walttoni 01.11.2010 16:39:12 | |
---|
Lisäksi teosten pitää olla ns.aktiivisia. Edes levytetyistä biiseistä ei kerry tekijänoikeuskorvauksia, jos ne ovat parikin vuotta ei-aktiivisina. Nimim. "Kokemusta on..." Martin ehkä kannattaisi aktivoida yhteys Teostoon. COVS2. |