Aihe: opettakaa mua laulamaan
1
Tomppa
21.11.2003 07:02:17

No niin,
Nythän on niin että mä en osaa laulaa mut mä haluaisin laulaa tosi hyvin(vaikka niinku Chris Cornell). Mä oon laulanu kerran ja huomannu et mun ääniala on n. 1/2 oktaavia, ja silläkään alueella mä en pysy nuotissa. Mut oisko jotain "kikkaa" millä mä voisin virittää mun ääntä ja saisin lisää rekisteriä mun ääneen?
Mun soundi on jotain Bob Dylanin luokkaa(ehkä vähän epävireisempi ja ei niin laaja) mut se olis kiva jos se olis just jotain vaikka Cornellia. Kaikki aina sanoo mulle et "turpa kiinni" ku mä laulan mut mä luulen et ne vaan yrittää valmistaa mua tulevaan tähteyteen tollasella "muka kritiikillä". Täällä palstalla on aina kivoja ihmisiä jotka opettaa toisia laulamaan ni voisko joku vaik virtuaalisesti tehä mun äänelle jotain et musta vois tulla uus Idoli. Tai vaikka Popstar, ihan sama. Mä oon oikeesti malli mut mua kiinnostaa noi laulukeikat ja studio. Kiiti oikeen paljon.
___Ozzy
21.11.2003 10:26:56

Yksinkertaisia, mutta hyödyllisiä ja todistettavasti toimivia ohjeita.

Hanki lauluope. Treenaa.
njaa...
d-iivil
21.11.2003 11:26:28
Tämän on pakko olla trolli...
0101735
25.11.2003 21:38:14
Todellaki! Tämän on pakko olla provo..
___Ozzy
26.11.2003 12:41:59

Mähän lankeen aina provoihin. Olen tosikko. Eihän täällä kukaan koskaan trollaa oikeesti?
njaa...
Tellervo
16.03.2004 11:13:44
Tai vaikka Popstar, ihan sama. Mä oon oikeesti malli mut mua kiinnostaa noi laulukeikat ja studio. Kiiti oikeen paljon.

Nythän on se joku kilpailu jossa voi tulla JOKO laulajaksi TAI juontajaksi, jos en ihan väärin muista. Vois olla Tompalle omiaan :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)