Nefegoth 05.09.2010 19:09:38 | |
---|
matzbyy: No siis kurkkuhan siinä vähintään joksikin aikaa kuivuu ja limaantuu Nojoo, jossain tapauksessa vähäsen limaa voi olla ihan jees. Suklaasta tosin taitaa tulla liikaa... |
Nefegoth: Nojoo, jossain tapauksessa vähäsen limaa voi olla ihan jees. Suklaasta tosin taitaa tulla liikaa... Nimenomaan. Minäkin haluaisin soundiini limaa, mutta suklaalla ei homma suju voin kokemuksesta kertoa. Kitarahan siis on lyömäsoitin |
Nefegoth 06.09.2010 00:12:37 | |
---|
matzbyy: Nimenomaan. Minäkin haluaisin soundiini limaa, mutta suklaalla ei homma suju voin kokemuksesta kertoa. Fanta kyl toimii, ja varmaan muutkin ei-lighthit laitti on muutenkin pahaa, ja vatsakin siitä voi mennä sekaisin. |
Commoni 06.09.2010 14:59:16 (muokattu 06.09.2010 14:59:32) | |
---|
Ei oo kahvi mun laulamista haitannu. Nefegoth: laitti on muutenkin pahaa, ja vatsakin siitä voi mennä sekaisin. Kylläpä sulla noita vaivoja löytyy. Keep you're hands off my radio 'cause you can't control my Rock n'Roll! |
Nefegoth 06.09.2010 21:08:18 | |
---|
Commoni: Ei oo kahvi mun laulamista haitannu. Kylläpä sulla noita vaivoja löytyy. Kyllä löytyy. |
AlaE 07.09.2010 17:42:06 | |
---|
Vuosia sitten kuulin, että Olavi Virta joi ennen äänityksiä pannullisen kahvia. Hänen mielestään kirkasti ääntä. Kuulin tämän savolaiselta rumpalilta. Että tiiä sitten. |
freeze 08.09.2010 17:31:49 | |
---|
AlaE: Vuosia sitten kuulin, että Olavi Virta joi ennen äänityksiä pannullisen kahvia. Hänen mielestään kirkasti ääntä. Kuulin tämän savolaiselta rumpalilta. Että tiiä sitten. savolaiset aina värittää :) |
rintapek 09.09.2010 00:04:00 | |
---|
freeze: savolaiset aina värittää :) Niin ne tekee. Olaa parempia laulajia tää maa ny ei o nähny. Laila Kinnusta lukuunottamatta. One kind of music only - the good kind |
freeze 09.09.2010 17:01:11 | |
---|
rintapek: Niin ne tekee. Olaa parempia laulajia tää maa ny ei o nähny. Laila Kinnusta lukuunottamatta. hänkin taisi olla kahvin ystävä :) |
MartinB 12.09.2010 17:47:17 | |
---|
kahvi tekee ihan hyvää äänelle. Tai ainakaan sillä ei ole negatiivisia vaikutuksia. Tee sen sijaan oikeasti kuivattaa ääntä oman kokemukseni mukaan. Viskit ja konjakit kohtuudella nautittuna pehmittää mukavasti äänen ja saa sen soimaan mukavasti. |
rintapek 12.09.2010 23:20:30 | |
---|
MartinB: Viskit ja konjakit kohtuudella nautittuna pehmittää mukavasti äänen ja saa sen soimaan mukavasti. Vähemmän kohtuudella nautittuna ei mikään viina toimi lainkaan. Asiassa kandee noudattaa varovaisuutta. Milloin alkaa äänessä kuulua, niin on aika ottaa hieman takapakkia. Niinko equa ruuvais. One kind of music only - the good kind |
JaS 14.09.2010 01:08:59 | |
---|
Mulla on aika vakkaritapa vetästä kuppi kuumaa kahvia maidon kanssa ja lasillinen vettä ennen laulusuorituksia. Siinä sitten samalla, kun lipittelen niitä, niin teen pikkusen äänenavauksia ja laulu luistaa oikeen mukavasti. Kahvi lämmittää kurkkua, kofeiini piristää mukavasti ja saa hyvän fiiliksen päälle. Vesi pitää huolen, että ei ihan kuivu siitä kahvista. On tullu kokeiltua pelkällä kahvilla ja se ei toimi mulle, kun kurkku kuivuu. Olen ajattelua helpottaakseni päätynyt siihen, että olen ihan yksinkertaisesti vain tyhmä.
-vaimoni sisko |