Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Stone Sour - Audio Secrecy
1 2
arsu
05.09.2010 16:38:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä oisko tämä pitänyt laittaa tuonne rokin puolelle, mut laitetaan nyt tänne kun Slipknot-ketjukin on täällä.
 
Bändin pian julkaistava levy on kuunneltavissa tuolla:
 
http://www.nme.com/blog/index.php?b … r_s_new_album_audio_secr&more=1&c=1
 
Itse en ole koskaan Slipknotista liiemmin tykännyt muutamia yksittäisiä biisejä lukuunottamatta, tämä Stone Sour toimii paljon paremmin.
 
Tämä uusi tekele vaikuttaa pirun hyvältä pikakuuntelun perusteella, joskin melkoisen popit soundit tuntuu olevan. Noh täytyy yrittää nauttia niin kauan kun radiosoitto tappaa sen. Tai pitää radio kiinni. Limited tupla-LP hässäkkäkin oli tilattavissa Roadrunnerin kautta vinyylin ystäville.
 
Harris
07.09.2010 12:01:32 (muokattu 07.09.2010 12:02:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli hätäisesti kuunneltua läpi tuolta linkistä, ja hyvältähän toi vaikutti. Pitääpä huomenna lampsia Keltaseen jäänsärkijään hakemaan oma kappale kyseistä levyä.
 
Humanoid
07.09.2010 14:59:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lätty on löytynyt jo eilen myös Spotifystä, joten sieltäpä sieltä.
 
Niin ja ystävällisesti voin toki antaa valmiinkin linkin:
http://open.spotify.com/album/5tgokdjXViimLTW4LwiXMC
 
Sami / Ääniportti
Harris
08.09.2010 21:59:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli juostua puolentoista tunnin lenkki ja samalla sain rauhassa kuunnella uuden levyn läpi. Varsin hyvin toimi minulle, vaikka on linja ekasta levystä hieman muuttunut. Taidampa lähteä Tukholmaan katsastamaan herrojen keikkakunnon ensi kuussa. Liputkin on vain 380 kruunua! Heja sverige!
 
Simo78
08.09.2010 23:00:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhen biisin raadiosta kuulin ja sen perusteella levyn käyn ostamassa pikapuolin Mikä ihmeen spotify, eihän tosi diggarit tollaisia käytä;-)
 
jusbe
09.09.2010 01:58:45 (muokattu 09.09.2010 12:44:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo78: Yhen biisin raadiosta kuulin ja sen perusteella levyn käyn ostamassa pikapuolin Mikä ihmeen spotify, eihän tosi diggarit tollaisia käytä;-)
 
Mikä ihmeen radio?? Eihän tosi diggarit mitään puhkikulutettuja radion soittolistoja kuuntele?
 
Niin ja ettei ihan rölöksi mene, niin Audio Secrecy vaikuttaisi ainakin näin yhden kuuntelukerran jälkeen olevan tähän astisista albumeista vahvin kokonaisuus. Come Whatever May:lläkin on loistavia biisejä, mutta sitten löytyy myös niitä keskikertaisuuksia ja jämäbiisejäkin jopa.
 
Todellisuus on vain alkoholin puutteen aiheuttama illuusio.
Simo78
09.09.2010 20:34:57 (muokattu 09.09.2010 20:36:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jusbe: Mikä ihmeen radio?? Eihän tosi diggarit mitään puhkikulutettuja radion soittolistoja kuuntele?
 
Pakko sitä on autossa välillä kuunnella, kun ei rahat riitä ostamaan joka ikinen viikko uusia levyjä, toisin on spottareilla;-)
 
E: ja Klaus Flemingin ohjelmat on myös sellaista kamaa, että niitä kuuntelee ihan mielikseen!
 
M4ss3 m/
10.09.2010 09:15:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihamn paska oli. Tylsiä riffejä ja kokonaisuudessaan liian popahtava meno oli.
 
Antakaa plussaamn..
Traditional
10.09.2010 09:35:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M4ss3 m/: Ihamn paska oli. Tylsiä riffejä ja kokonaisuudessaan liian popahtava meno oli.
 
Liian vähän haalareita ja maskeja ja mick thompsonia?
 
" Viimeyönä unessani eräs kuoro lauloi jotakin vanhanaikaista sävelmää. Sen sanoituksessa kyseltiin isältä, onko sallittavaa korjata viljasato vasemmalla kädellä." -Musiikkimasiina
Harris
10.09.2010 12:15:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M4ss3 m/: Ihamn paska oli. Tylsiä riffejä ja kokonaisuudessaan liian popahtava meno oli.
 
Aina ei voi kaikkia miellytää. Älä M4ss3 oo niin ehdoton ;)
 
ramionparas
10.09.2010 12:16:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hieno levy on, positiivinen yllätys..edellistä ei voi kuunnella, kun coreylla ääni ihan paskana(huudoissa lähinnä)..
 
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
Twist
10.09.2010 21:36:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jostain syystä ei tuo biisi säväyttänyt, mutta eipä ole aiemmatkaan levyt, en tiedä miksi edes kommentoin..
 
BTW... Corey Taylor, americas Wayne Rooney
 
Oops, I twisted again...
M4ss3 m/
10.09.2010 23:42:34 (muokattu 10.09.2010 23:44:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ehkä annoin ymmärtää jotain muuta, mutta ihan oman mielipiteeni kyseisestä albumista ilmaisin eikä siten kenenkään tarvitse siitä vetää hernettä nenään ellei välttämättä halua.
 
Ja mitään Slipknot-albumia en tuosta nyt odottanutkaan ja kyseinen bändi on jo muutenkin niin kulunut minun osalta, että siitä on turha sanoa sanaakaan.
 
Traditional: Liian vähän haalareita ja maskeja ja jim roottia?
 
Käyppä profiilistani vilkaisemassa kenen signatuurilla mä soittelen. ;) Hädin tuskin tosin olen tuohon keppiin viimeisen vuoden aikana koskenut.
 
Antakaa plussaamn..
Harris
12.09.2010 12:24:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M4ss3 m/: No ehkä annoin ymmärtää jotain muuta, mutta ihan oman mielipiteeni kyseisestä albumista ilmaisin eikä siten kenenkään tarvitse siitä vetää hernettä nenään ellei välttämättä halua.
 
Ja mitään Slipknot-albumia en tuosta nyt odottanutkaan ja kyseinen bändi on jo muutenkin niin kulunut minun osalta, että siitä on turha sanoa sanaakaan.
 
jim roottia
 
Käyppä profiilistani vilkaisemassa kenen signatuurilla mä soittelen. ;) Hädin tuskin tosin olen tuohon keppiin viimeisen vuoden aikana koskenut.

 
Myy keppi mulle halvalla ;)
 
M4ss3 m/
12.09.2010 21:58:44 (muokattu 12.09.2010 21:59:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harris: Myy keppi mulle halvalla ;)
 
Sullahan on jo tuollainen?
 
Mutta tuo Audio Secrecy alkanut pikku hiljaa avautumaan. Paljon parempi levy kuin aluksi oletin. Tuli varmaan yllätyksenä miten paljon kevyempiä biisejä tuo sisälsi kuin molemmat edeltäjänsä.
 
Antakaa plussaamn..
Simo78
14.09.2010 23:50:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tää hyvä levy. Pitkästä aikaa raskaampaa rockia mikä toimii oikeesti ja kunnolla, siis osa biiseistä. Jokusen hitaamman ois ehken voinut tiputtaa pois. Tulee mieleen, että nyt on jätkien pitänyt tehdä just tälläinen levy, moni varmasti odottanut räyhäävämpää matskua.
 
Hannu H.
16.09.2010 23:24:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

10. biisin kohdalla mennään eikä oo kyllä vielä vakuuttanu. Jos haluan poppia nii kuuntelen crowded housea, jos haluan huonoa poppia kuuntelen radio novaa...
 
Toivottavasti loppulevy ees yllättäis positiivisesti.. epäilen kyllä vahvasti..
 
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Sinfactor:MySpace Youtube
M4ss3 m/
17.09.2010 08:54:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hannu H.:
Toivottavasti loppulevy ees yllättäis positiivisesti.. epäilen kyllä vahvasti..

 
B-puolen biisit ainakin ovat parhautta. Toivottavasti omistat sen version mistä nuo löytyy.
 
Pitäisi varmaan käydä hakemassa kaupasta itsekin tuo, että saisi aina muutenkin kuunnella kuin koneella ollessa.
 
Antakaa plussaamn..
Hannu H.
17.09.2010 22:32:48 (muokattu 17.09.2010 22:33:19)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M4ss3 m/: B-puolen biisit ainakin ovat parhautta. Toivottavasti omistat sen version mistä nuo löytyy.
 
Pitäisi varmaan käydä hakemassa kaupasta itsekin tuo, että saisi aina muutenkin kuunnella kuin koneella ollessa.

 
Spotifystä kuuntelin paremman puutteessa. Ei vakuuttanu se loppukaan hirveästi. Pari ihan hyvää biisiä lätyllä mutta muuten jäi vähän laimeaksi mun mielestä.
 
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Sinfactor:MySpace Youtube
M4ss3 m/
17.09.2010 23:58:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hannu H.: Spotifystä kuuntelin paremman puutteessa. Ei vakuuttanu se loppukaan hirveästi. Pari ihan hyvää biisiä lätyllä mutta muuten jäi vähän laimeaksi mun mielestä.
 
Kannattaa pari kertaa kuunnella. Itsekin arvostelin albumin ihan paskaksi ensimmäisen pikakuuntelun jälkeen, mutta nyt tuo on noussut omaksi suosikkialbumiksi Stone Sourilta.
 
Ei löytynyt paikallisesta Cittarista yhtään kappaletta. No, olisi varmaan maksanutkin turhan paljon joten ihan hyvä vaan etten sortunut sieltä ostamaan.
 
Antakaa plussaamn..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «