CountX 03.09.2010 19:23:17 | |
---|
Jeeee!!!! Antilta tulee musaa!!! "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
carlos 03.09.2010 19:24:07 | |
---|
masterhat: MITÄ!!!!!!!!!!!!!!!! BB-Antilta tulossa sinkku!!!!! MAHTAVAA. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tää on ihan paras perjantai aikoihin! :D by the grace of God |
slipkorn 03.09.2010 19:25:45 | |
---|
Sinkkua odotellessa. Aikamoista pop-klassikkoa ootan ite ainakin. I see you using an old style, I wondered where you had learned it from |
aivokuolio 03.09.2010 20:04:23 | |
---|
Johan siitä Antin tulevasta trance-sinkusta uutisoitiin ajat sitten. En tosin muista missä... klassikkokamaa tulossa joka tapauksessa. TSAARI ANNA PALAA |
ten 03.09.2010 20:19:23 | |
---|
Mä en hiffaa tota kiljumista! "Alkoholia!!! IIIIIIIIIIKKKHHHHHHHHHGWRAAAAAARGH!!!" Ja joka vuosi sama homma! Ihan ku noi sais sitä viinaa just tasan ensimmäistä ja viimeistä kertaa... THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
gasser 03.09.2010 21:10:26 | |
---|
ten: Mä en hiffaa tota kiljumista! Kuin myös. Ihan sama mitä tapahtuu, niin ensireaktiona jengi ulvoo pää ja vu-mittarit punasena. Viikkotehtäväksi desibeliraja ja vitusti rankkua päälle jos menee yli. Niinku- ja vastaavien nollasisältösanojen käyttökielto myös. Ja vitusti rankkua päälle. Ja ihan sama jotain mitä häh muuta ja vitusti rankkua päälle. Oppisivathan mullikat olemaan, niin. -?- |
Alpha 03.09.2010 21:27:27 | |
---|
Silleenniinkutiäksä...ihme kitinää vuodesta toiseen. Ei sillä etteikö tuo ärsyttäisi. Niko N tulee parhaiten toimeen "vanhojen" asukkaiden kanssa. Naiset kuumina. Nino nyt on vaan Nino. Niko S, Marianna ja Henna...ulos. |
masterhat 03.09.2010 22:14:24 | |
---|
toi homoniko on pakko saada tonne, joan se otti yhteen tuol salakopissakin, kelaa ku ne antaa sille kunnol brenkkuu. tää ohjelma on taidetta oikeesti ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
reverend 03.09.2010 22:22:29 | |
---|
Homompi Niko ja Henna on kyllä niin kujalla, että on vaikea käsittää miten ne pystyvät selviämään hengissä normaalioloissa. Tuolla bb-talossa ne on kuitenkin jatkuvan valvonnan alla. |
Musiikkimasiina 03.09.2010 22:30:55 | |
---|
reverend: Homompi Niko ja Henna on kyllä niin kujalla, että on vaikea käsittää miten ne pystyvät selviämään hengissä normaalioloissa. Tuolla bb-talossa ne on kuitenkin jatkuvan valvonnan alla. Nykyään evoluutio on jo tuottanut ihmisiä, joiden luonnollinen elinympäristö on BB-talo. Tulevaisuudessa kaikki ihmiset ovat sellaisia. http://www.myspace.com/conquerband |
kyseinen 03.09.2010 23:28:54 | |
---|
Pystyikö joku lukemaan tuon Antin 1.9. päivätyn blogikirjoituksen loppuun asti? Itse sisseilin noin vartin, mutta lopulta uupumus voitti. War, come with us home! |
Johnny Buzz 04.09.2010 01:13:36 | |
---|
Vieläkö tää paska jaksaa kiinnostaa jengiä? Itse olen aikaisempia kausia jaksanut katsoa silloin tällöin, mutta tänä vuonna ei kiinnostatä tippaakaan. Aika ajanu ohi tästä formaatista. |
Informaatiokameli 04.09.2010 02:23:45 | |
---|
kyseinen: Pystyikö joku lukemaan tuon Antin 1.9. päivätyn blogikirjoituksen loppuun asti? Itse sisseilin noin vartin, mutta lopulta uupumus voitti. Itsehän luin. Oli niin jäätävän kauheaa tekstiä, että piti ihan mielenkiinnosta jatkaa loppuun asti. En tajunnut yhtään mitään. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
dipshit 04.09.2010 04:22:27 (muokattu 04.09.2010 04:23:54) | |
---|
Mr. Antti Kurhisen blogista bongattua: "Tiedän että olette halunnut multa blogia ja palautetta onkin tullut että ripulista pitäisi kertoa lisää :D! Siitä voin sen verran kertoa että olen parantunut ja paska ei enää lennä pitkin seiniä ;)!" "Nyt sitten lähdemme jatkamaan bissenjuontia hanituksen kaa ja kaipa sitten kohta voisin vaikka raksuani vaihteeksi taas kuuluisaan "ääshöyliin" pyöräyttää braatwurstiani ;) :DDD Muahahaha!" Mieeeeeessss.... E: En nähnyt sitä extraa, mitä se siinä jauho? Ja tuliko itku kurkkuun? "Se ei ole homoa, jos molemmat ovat heteroita." |
jazzmies 04.09.2010 10:00:06 | |
---|
Musiikkimasiina: Nykyään evoluutio on jo tuottanut ihmisiä, joiden luonnollinen elinympäristö on BB-talo. Jeeaahhh, asiaa :D Luulen tosin, että aina on ollut tuollaisia ali-ihmisiä, mutta nyt he ovat vasta tulleet esiin puun ja kuoren välistä, kun nille on annettu bb-lannoite X:ää. Pottery Is Gay! |
CountX 04.09.2010 13:11:47 | |
---|
Tänään tulee legendaarinen jakso. Kulissit kaatuu, miedot alkoholijuomat virtaa ja allas kiehuu seksistä. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
J.Hollström 04.09.2010 13:23:32 | |
---|
Johnny Buzz: Vieläkö tää paska jaksaa kiinnostaa jengiä? Itse olen aikaisempia kausia jaksanut katsoa silloin tällöin, mutta tänä vuonna ei kiinnostatä tippaakaan. Aika ajanu ohi tästä formaatista. Ehkä susta on tullut vaan niin paljon fiksumpi ihminen ettet enää kato? Nythän on muotii ilmottaa ettei tsiigaa tota, ja todisteeksi liittyä vähintään johonkin anti BB-ryhmään FB:ssä. Täähän on parasta paskaa mitä media voi suoltaa, seiskapäivälehden lisäksi. Ite katon ainakin ihan homona, jos vaan satun olemaan huudeilla kun ohjelmaa lähetetään. Viime päivinä on tosin jääny kyllä väliin, mikä harmittaa skidisti. Putosinkohan kärryiltä? Joko siellä nussittiin? |
Bluesmies 04.09.2010 14:55:51 | |
---|
CountX: Tänään tulee legendaarinen jakso. Kulissit kaatuu, miedot alkoholijuomat virtaa ja allas kiehuu seksistä. Pidetäänkö se Xena siellä mukana vain siksi, että se näyttäisi tissinsä? |
CountX 04.09.2010 15:38:54 | |
---|
Bluesmies: Pidetäänkö se Xena siellä mukana vain siksi, että se näyttäisi tissinsä? Sillä on upeat tissot. =D "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Bluesmies: Pidetäänkö se Xena siellä mukana vain siksi, että se näyttäisi tissinsä? Oishan se suotavaa. Ja sitäpaitti sehän teki sen jo ekana iltana. |