Karvamammutti 15.05.2010 21:48:06 | |
---|
Kun ei oo muut vielä älynneet ehotella, ni tuo Engl Thunder 50 combo vois olla käypänen. Käytettynä putoaa hintaluokkaan, "kolme" kanavaa. (eq on valitettavasti jaettu) Toimii kotonakin yllättävän hyvin, eikä ääni lopu kesken isokätisenkään runpalistin kanssa. Common sense- So goddamn rare it's a superpower. |
Raist 16.05.2010 04:03:51 (muokattu 16.05.2010 16:30:54) | |
---|
Karvamammutti: Kun ei oo muut vielä älynneet ehotella, ni tuo Engl Thunder 50 combo vois olla käypänen. Käytettynä putoaa hintaluokkaan, "kolme" kanavaa. (eq on valitettavasti jaettu) Toimii kotonakin yllättävän hyvin, eikä ääni lopu kesken isokätisenkään runpalistin kanssa. Katoin Englejä ja mielessä kävi että vois hommata nupin ja jonkunlaisen kaapin. Miten tiukka alapää noissa on (seittemättä kieltä ajatellen)? |
Karvamammutti 16.05.2010 07:43:28 | |
---|
Raist: Katoin Englejä ja mielessä kävi että vois hommata nupin ja jonkunlaisen kaapin. Miten tiukka alapää noissa on (seittemättä kieltä ajatellen)? Sikäli en tiedä mennä sanomaan, kun en oo kattonu tarpeelliseks soittaa niin kireällä hihnalla varustettua kitaraa, mutta kyllähän nämä sieltä napakammasta päästä vahvistimia on. Suattas jopa olla että kannattas noita Screamereitä tarkastella josko tulis torilla vastaan. Common sense- So goddamn rare it's a superpower. |
tapiomarko 02.09.2010 03:24:09 (muokattu 02.09.2010 03:30:40) | |
---|
Liian lyhyt tai tyhjä kirjoitus! Rock! |
tapiomarko 02.09.2010 03:28:44 | |
---|
tapiomarko: bugera 333-212 toimii hyvin myös makuuhuonevolumella, master hyvin rakennettu. Olen itse erittäin tyytyväinen, 3 kanavaa, kaikille oma eq ja säädettävä rv, efektilenkit säädöillä ja 4-osainen jalkakytkin hintaan 325 t-kaupasta 3 vuoden takuulla, toimii kaikilla saundeilla hyvin, suositteluni ja ylistys tälle monitoimikoneelle. Tehoa aivan liikaa aivan mihin tahansa, mutta master pelastaa...ennenkaikkea toimii pienellä teholla. Bugeran kaiutinelementit potkii kivasti niin puhtaita kuin säröjä. Miinusta kantokahvasta, joka ainoastaan kaapin päällä.Kummallakin sivulla pitäisi olla omansa vakiona Rock! |
P-man 02.09.2010 22:31:18 | |
---|
Karvamammutti: Kun ei oo muut vielä älynneet ehotella, ni tuo Engl Thunder 50 combo vois olla käypänen. Käytettynä putoaa hintaluokkaan, "kolme" kanavaa. (eq on valitettavasti jaettu) Toimii kotonakin yllättävän hyvin, eikä ääni lopu kesken isokätisenkään runpalistin kanssa. Komppaan. Etuasteeseen JJ:t ja toimii. Thunderia pyorii kaytettuna todella edulliseen hintaan, ja tuskin alle 500e saa parempaa hi gain soundia. |
P-man 02.09.2010 22:36:05 | |
---|
Raist: Katoin Englejä ja mielessä kävi että vois hommata nupin ja jonkunlaisen kaapin. Miten tiukka alapää noissa on (seittemättä kieltä ajatellen)? Suht tiukka, mut ei mitaan Savage tasoa kuitenkaan. Itse tulee paljon Thunderia soiteltua seiskalla, ja ihan tyytyvainen olen soundeihin. Maxonin od808:lla joskus buustailen soundia tiukemmaks, mut ilmankin parjaa. |
Ehdottomasti kannattaa ostaa Engl Screamer kombo käytettynä, myydä se Vintage 30 elementti ja ostaa niillä rahoilla Eminencen Texas Heat. Jos kliinien pitää olla kohillaan niin chorusta peliin. Tällä irtoo vaikka mikä. "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -Matti Nykänen |
ViK 05.09.2010 14:08:03 | |
---|
eemeli.o.: mulla ainaki on toiminu kotisoitossa+ bändin kaa bugeran 6260-212, ja hinta uutena siihen 500€ pintaan. kannattaa ainaki tsekata Tuohan maksaa Thomannilla enään 325€. http://www.thomann.de/fi/bugera_6260212.htm |