Aihe: CDON kampanjat
1 2
disarm
17.03.2004 22:25:42
Onko noissa kampanjoissa tapana poistaa artistin heikoimmat levyt alennettuun hintaan? Ajattelin tutustumismielessä tilata bändien levyjä 4.95€ kampanjahintaan, muttei kiinnostais ostaa pelkkiä floppeja. Saa vielä paskan maun hyvistäkin bändeistä..
i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthusiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me?
Dr. Muff
17.03.2004 22:48:06
Onko noissa kampanjoissa tapana poistaa artistin heikoimmat levyt alennettuun hintaan? Ajattelin tutustumismielessä tilata bändien levyjä 4.95€ kampanjahintaan, muttei kiinnostais ostaa pelkkiä floppeja. Saa vielä paskan maun hyvistäkin bändeistä..

Paljon noissa kampanjoissa myydään pelkkää tuubaa, mutta on siellä hyvääkin. www.allmusic.com auttaa jos haluat katsoa mitä tasoa joku levy on muuhun tuotantoon suhteutettuna.
Irtileikatusta sukkahousun kärkiosasta saat kätevän kuonokopan erittäin heikkoleukaiselle koiralle.
Mr. Wolf
18.03.2004 00:00:36
Ovatpahan cdon:ssakin nostaneet sitten hintoja.
Ainakin Albert Kingin ja Ry Cooderin lyhyjen hinnat ovat nousseet 7.95 ---> 9.95 (muistaakseni).

No, kun cdon:sta keskustellaan niin tietääkö kukaan, miten niitä alennuskoodeja saa(paljon levyjä pitää ostaa?) Ja missä koodit näkyy. allekirj., kun lupasivat yhden alennussetin kun sössivät yhden tilauksen...

Ja mitä alennuksiin tulee niin ainakaan noilla alle 7.95 ? hinnoilla en ole itse löytänyt juurikaan mitään järkevää. No Johnny Winter eka levy oli tässä 4.xx ja jotain....
Albert King: "..What´s that fast thing you´ve done, that rap thing...." SRV: "Pride and Joy.." |Albert King - In session|
saturnzreturn
18.03.2004 07:24:28
kusevat itsensä päälle noissa tarjousilmoituksissa. eihän sieltä osaa poimia niitä hyviä tarjouksia lainkaan kun joka viikko tulee joku cdonin ilmoitus postiin että "nyt, cd:t alkaen 0.95"
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
Lonesome
18.03.2004 08:57:20
Toisin kuin usein väitetään, ei halpa hinta tee musiikista huonompaa. Liiketoiminnan lait ei vaan aina korreloi sisällön laadun kanssa.

CDON:comissa on hinnat laskeneet useiden suurten levy-yhtiöiden artistien osalta niin, että muutamat levyt tosiaan maksavat esim. nyt vain 4,95, kun muut ovat 8,95 euroa. Varsinkin Sony/Columbia/EPIC/CBS- artisteilla näin on ollut jo pitempään. Tosin nostivat taas hetkeksi hinnaksi 5,95. Samaa myös esim. BMG:hen ja nyt EMI:iin liityvillä artisteilla.

Osalla nuo "halvemmat nice-pricet" on ehkä joko vähemmän tunnettuja tai huonompia kuin muut ko. artistin levyt, mutta ei tässä mitään sääntöä ole. Ilmeisesti on niin, että moni on ostanut nuo usein remasteroidut painokset jo pari vuotta sitten, joten on poiston paikka. Tässä on siis minun mielestäni tilaisuus saada myös hyvää halvalla. Ainakin näitä samoja levy kahmitaan Stokkan Hulluilla Päivillä kalliimmallakin ;)

Se mikä kunkin m.nettiläisen milestä on hyvää/skeidaa on tietysti makuasia, joten seuraavassa todella subjektiivinen lista nyt mieleen tulevista artisteista, joilta voi/on voinut tehdä tasokkaitakin löytöjä halvalla imo:

Aerosmith
Allmann Brothers Band
Blue Öyster Cult (ne neljä ekaa ja parasta remasterina)
Cheap Trick (taasen ekat ja parhaat)
UFO (ehkä parhaat M. Schenker-levyt Force It ja Lights Out)
Santana
Johnny Winter
Mott the Hoople
Ian Hunter
Toto
Ramones
Ted Nugent
Jeff Beck

Onhan noita paljon muitakin. Usein tarjolla on ainakin jokin kokoelma halvalla.

Tämä 5-vuotiskampanja on oikeastaan sikäli huijausta, että samat vaihtelevat "kampanjat" pyörii ympäri vuoden vaihtelevasti eri levy-yhtiöiden osalta. Eli kannattaa kurkkailla aina välillä missä mennään.

Sitä ilmaista postitusta tarjoavat enää harvemmin edes alennuskoodilla. Eikä varsinkaan näiden kampanjoiden yhteydessä...
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
Dunga
18.03.2004 08:58:22
No, kun cdon:sta keskustellaan niin tietääkö kukaan, miten niitä alennuskoodeja saa(paljon levyjä pitää ostaa?) Ja missä koodit näkyy. allekirj., kun lupasivat yhden alennussetin kun sössivät yhden tilauksen...

Mä sain ilman mitään erityistä syytä sellasen muistaakseni viiden euron koodin joskus, kai se oli joku kampanja millä houkuteltiin tilaamaan enemmän, ja minähän tilasin.
When I get to the bottom I go back to the top of the slide
Dr. Muff
18.03.2004 09:46:16

Kerran olen saanut 5euron alekupongin. Tein sillon kyllä pari parinsadan euron tilausta, mutta en tiedä oliko ne syynä.

Saisivat muuten pikkuhiljaa ruveta panostamaan pakkauksiin. Viikko sitten tuli isompi paketti (7cdtä+2dvdtä) ja neljästä oli kannet paskana. Viimeksi jaksoin valittaa asiasta jolloin lähettivät uudet kannet, rikkinäiset off course.
Irtileikatusta sukkahousun kärkiosasta saat kätevän kuonokopan erittäin heikkoleukaiselle koiralle.
weelie
18.03.2004 10:06:42
Mä kyllästyin CDonin jahkaamiseen jo kauan sitten, ja tilaan tätä nykyä suoraan USAsta. Hyvin on pelittänyt, ilman mitään tullimuodollisuuksia.
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
Mr. Wolf
18.03.2004 11:50:44
Mä kyllästyin CDonin jahkaamiseen jo kauan sitten, ja tilaan tätä nykyä suoraan USAsta. Hyvin on pelittänyt, ilman mitään tullimuodollisuuksia.

Joltakin nettisivulta vai ihan kataloogista?
Pistäisitkö vähän infoa?
Albert King: "..What´s that fast thing you´ve done, that rap thing...." SRV: "Pride and Joy.." |Albert King - In session|
Gronsbyk
18.03.2004 12:06:38
No, kun cdon:sta keskustellaan niin tietääkö kukaan, miten niitä alennuskoodeja saa(paljon levyjä pitää ostaa?) Ja missä koodit näkyy.

Minä sain parikin alennuskoodia pari vuotta sitten kun ensimmäiset tilaukset tein, sittemmin poistin nimeni heidän postituslistaltaan kun kyrsiinnyin siihen etteivät ilmoittele nettisivuillaan mitkä levyt ovat toimivia ja mitkä eivät. Olen tehnyt kuitenkin useita isompiakin tilauksia sen jälkeen, alennuskoodeja ei ole yhtään enää tullut.
Cathi777
18.03.2004 13:37:05

Ja mitä alennuksiin tulee niin ainakaan noilla alle 7.95 ? hinnoilla en ole itse löytänyt juurikaan mitään järkevää. No Johnny Winter eka levy oli tässä 4.xx ja jotain....

Mä oon taas ostanut noilla hinnoilla aika paljon kaikkea hyvää. Esimerkiksi melkein koko Ramones tuotannon. Samoin The Whota, Led Zeppelinia ja kaikkia klassikoita saa tuohon hintaan.
Veri on vettä sakeampaa
Deg
18.03.2004 14:47:04

Itte sain Jerry Cantrellia, Mad Seasonia ja Screaming Treesiä 4.95 kappalehintaan. Ja ihan loistolevyjä ovat.
Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11
Osmo
19.03.2004 00:02:06

Itselle lähettivät sähköpostin välityksellä muutamat alennuskoodit. Ei oikein ole hajuakaan mistä niitä myönnetään. Kait joku bingoemäntä sinne on palkattu.
Naama umpeen apina!
Cathi777
19.03.2004 09:23:42

Sisäänlukutaito hakusessa? Siinähän lukee, että ALLE 7,95 ja nuo mainitsemasi levythän maksaa 7.95 tai enemmän...

Toi on hieman tulkinnan varaista. Useinhan puhutaan, että alle tai yli ja usein sisältyy se määre noihin mukaan. Eli kumpaa tässä asiassa nyt tarkoitettiin? Yleensä jos jostain hinnasta puhutaan niin se kuuluu siihen mukaan.
Veri on vettä sakeampaa
Cathi777
19.03.2004 09:25:31

Mitä jahkaamisia cdonilla on ollut? Mulla ei ainakaan ole ollut mitään muita ongelmia kuin se, että niitä kannet on rikki. Ja sitten jos jenkeistä tilaa niin pitää olla niitä pirun visamaksu juttuja ja sitten niissä kestää aina ikä ja terveys ennen kuin ne tulee. Cdonilta tuotteet tulee viikon sisällä.
Veri on vettä sakeampaa
Mimi
19.03.2004 18:11:11
Mulle tuli kans ihan yllätyksenä yhden tilauksen jälkeen (noin 3-5 kk jälkeen) joku 5 eeron alennuskoodi sähköpostiin... Tilasin kyllä sitten ihan reilumman satsin levyjä... (tai siis isä "tilasi", mullahan ei alaikäisenä ole tunnuksia sinne=))... Sen vähän mitä oon tilannu sieltämitään, ni hyvin on tullut perille tavarat, eikä oo mikään ollu rikki... Mutta kieltämättä ne niitten pahviset pakkaussysteemat on aika yksinkertaisia...
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
Mr. Wolf
19.03.2004 20:27:08
Kukas tietää, että mitä nuo superaudiocd:t on?

Onko niissä ("uusi") kopiosuojaus, jolloin cd ei soi kaikissa soittimissa? Vai mikä tämä juttu on? En nyt löytänyt vastausta tuolta cdon:n sivuilta.
bastardo
19.03.2004 23:21:55
Paskat niiden kampanjoista, kun mun Moog CookBookit on vieläkin toimittamatta.

Kele.
I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands...
Gronsbyk
20.03.2004 00:40:47
Kukas tietää, että mitä nuo superaudiocd:t on?

http://www.superaudio-cd.com/

Eivät soi tavan CD-soittimissa, sisältää suojauksen joka ei kuitenkaan heikennä äänenlaatua tai levyn käyttöikää (toivottavasti). Sanomattakin selvää on että levyjen hinnat nousevat noin kolmanneksella. Iigorin bisneksiä tuskin haittaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)