itsy 02.09.2010 09:27:55 | |
---|
käsi: Ite pidän palvelusta. Käyttöliittymä on vaan aika surkea. Toi hemmetin pallo ei vaan mun mielestä toimi ja tekee hommasta hankalan. Ja raskaan. ei huvita käydä siellä kun kone jumittaa ja selain kaatuilee jne, kevyemmäksi se pitää saada niin alkaa kävijöitäkin ilmaantua. Sama homma. Tykkäilen sivustosta ja käyttäisin enemmälti mutta toimimattomalla on kovin vaikea. Jokainen kuuntelusessio on päättynyt selaimen kaatumiseen. Harmillista. Promoamisen määrään verrattuna itse tuote on valitettavan keskeneräinen. oivoi |
StJerky 02.09.2010 10:15:20 | |
---|
käsi: ehkä palvelun pitäisi saada vielä joitain tuki toimia lisää palvelulleen. toi keikka arvonta juttu on hyvä, mutta ei ehkä kanna kuitenkaan kovin pitkälle. Tai sitten niitä voisi olla useampi, koska kun bändien määrä kasvaa on se pieni summa aika iso summa maksaa lottolapusta Ehkä voisi olla yhteistyötä useampien keikkapaikkojen kanssa ympäri Suomea? Joku Hitlantis kokoelmalevy? |
käsi 02.09.2010 12:10:42 | |
---|
StJerky: Ehkä voisi olla yhteistyötä useampien keikkapaikkojen kanssa ympäri Suomea? Joku Hitlantis kokoelmalevy? tuosta levystä en tiedä, mutta mikä ettei. Joku 15 bändin kokoelma jossa olisi eniten soitetut biist/bändit joltain aikaväliltä. Mutta luulen että hyvät keikat jotka saa median huomiota olisivat useimmille arvokkaampia. Esim tuollahan voisi olla bändien esittelyitä, haastatteluita tms mutta mun mielestä ykkös prioriteetti olisi nyt saada tuosta kevyempi |
|