Naigou123321 21.04.2010 21:39:07 | |
---|
Vaikka mulla(kin) on suora ja rasvoittuva tukka,niin mulle kävi näin kerran:Kasvattelin rastoja ihan normihiuksista ja isä sanoi et en saa niitä lockseja kasvatella,ja siitä jokin aika sitten huomasin kun kampasin kerran hiukset(äitipuoli pakotti...värjäystä kun suunnittelin hiuksille) niin tukka oli mun normitakkusta 10x takkusempi ja nyt se menee ihan yhden päivän takkuna melkee kun on pestyt,ei harjatut eikä hoitoainetta,niin tulee isot takut....osa näyttää ihan alkurastoilta hiuksista...niikun ohuet hiuksethan mulla toki on,mut tuolla takaosassa hiuksia tuntuu välillä olevan paksumpia kohtia kuin normaalisti..ja voiko noita rastoja pestä Wellan shampoo,värjätyille hiuksille(color protection) vaikka se kyllä on vetänyt usein hiukset suoriksi kun sen on huuhdellut pois..mut ei se niitä takkuja mun hiuksista varmaa ota pois,eli mitä jos pesen hiukset pelkällä vedellä? |
pehko 22.04.2010 07:03:01 (muokattu 22.04.2010 07:19:02) | |
---|
Haistattakaa vanhemmillenne paska ja Wellan shamppoolla voi toki pestä, se vaan ei missään nimessä kannata. "It's always funny until someone get's hurt and then it's just hilarious." |
Naigou123321 22.04.2010 13:23:59 | |
---|
Ok..kun tuohon pesuun en niin paljon nyt rahaa haluisi käyttää niin vedellä peseminen ilmeisimmin onnistuu |
pehko 22.04.2010 14:15:39 | |
---|
Ok..kun tuohon pesuun en niin paljon nyt rahaa haluisi käyttää niin vedellä peseminen ilmeisimmin onnistuu ostat purkin mäntysuopaa, maksaa ehkä alle 2e purkki ja peset sillä pari vuotta. "It's always funny until someone get's hurt and then it's just hilarious." |
Super-Jari 30.04.2010 21:46:58 | |
---|
Minä pesen päänahan lähes päivittäin linnashamppoolla ja pökylät kerran viikossa mäntysuovalla. Hyvin futaa. Mäntysuopaa ei kannata päästää päänahkaan. Ainakin mulla kuivu päänahka tosi nopeasti. Vemon on köppöstä haevya jolla on levy nimeltä black metal -Terry Pantheras |
Kibester 07.08.2010 14:24:06 | |
---|
Osaisko kukaa heittää, miten kauan kestä rastottuminen luonnostaan? Tarkoitus olis ennen armeijaa päästää tämmönen prosessi kokeilumielessä käyntiin :D Hiukseni on siis hiukan luonnonkiharat, toistaseks ei kauheen pitkät, mutta kasvaahan nuo, ja takkuuntuu kyllä melko nopeesti. Joku heitti et meikäl menis reilu viikko moisessa? Voiko tämä olla edes mahdollista? :o Adoption periaatehan on laittaa vahinko kiertämään |
Milkop 07.08.2010 21:01:34 | |
---|
Kibester: Joku heitti et meikäl menis reilu viikko moisessa? Voiko tämä olla edes mahdollista? :o Riippuu hiuslaadusta, omalla seitillä meni noin vuosi että oli kiinteytyneet pötkylät tarpeeksi. Viikko kuulostaa kyllä kovin lyhyeltä ajalta. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Super-Jari 08.08.2010 13:18:13 | |
---|
Joo. Ei välttis viikko riitä. Kyllä ne varmaan vähän kuitenkin rastottuu jos et harjaile ja nukut paljon selälläsi :D |
Mr.Sit.com 02.09.2010 12:38:23 | |
---|
Mites kun mulla on tämmönen n. 7 vuotta kasvatettu semisti luonnonkihara heviletti, ni miten tästä olis hyvä lähtee liikkeelle jos semmoset suht ohuet ja tasaset locksit olis tavotteena? En oo nyt reiluun kuukauteen harjannut tai pessyt hiuksia, eivät mitenkään erityisen rasvasetkaan ole. Mut olisko nyt paras vaihtoehto se, että niputtais noi hiukset semmosiks ku haluun ja sit antais takkuuntumisen vaan jatkua? Niinku tähänki asti, nyt vaan muodostuu liian paksuja takkuja. Tietenki pitäis varmaan välillä erotella niitä toisistaan ja silleen. Haluttu lopputulos olisi siis suht ohuet ja siistin näköiset locksit. Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
Nefegoth 02.09.2010 13:31:14 | |
---|
Siis onko rastat tosiaan pestävä mäntysuovalla? jos on niin sitten en ainakaan niitä ota. En ala varomaan nahkaa + hiuslaatuhan siinä menee aivan pilalle. Ja emt miten näistä ees rastat saa kun on tälläset ihan suorat, mutta kait sitä parturissa 200-500e maksua vastaan. |
Mr.Sit.com 02.09.2010 13:36:15 (muokattu 02.09.2010 13:37:42) | |
---|
Nefegoth: Siis onko rastat tosiaan pestävä mäntysuovalla? jos on niin sitten en ainakaan niitä ota. En ala varomaan nahkaa + hiuslaatuhan siinä menee aivan pilalle. Ja emt miten näistä ees rastat saa kun on tälläset ihan suorat, mutta kait sitä parturissa 200-500e maksua vastaan. Jos jollain on pistää kakskisataa euroa kampaajalle ni jättää locksit laittamatta ja lahjottaa ne esim mulle e. Siis ko rahat, ei jättämättä laitetut locksit Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
itsy 02.09.2010 13:38:09 | |
---|
Nefegoth: Siis onko rastat tosiaan pestävä mäntysuovalla? Ei mitään oo pakko tehdä jos ei halua. jos on niin sitten en ainakaan niitä ota. En ala varomaan nahkaa + hiuslaatuhan siinä menee aivan pilalle. Kyllä se hiuslaatu on jo valmiiksi pilalla. Se on hieman kuin takkujen ideana. oivoi |
Nefegoth 02.09.2010 13:55:14 (muokattu 02.09.2010 13:56:07) | |
---|
Mr.Sit.com: Jos jollain on pistää kakskisataa euroa kampaajalle ni jättää locksit laittamatta ja lahjottaa ne esim mulle e. Siis ko rahat, ei jättämättä laitetut locksit Ei ole, mutta jos välttämättä haluaisin rastat niin sitten hankkisin sen. Ellei joku tekisi ilmaiseksi/halavalla. |
Super-Jari 02.09.2010 17:06:12 | |
---|
Mr.Sit.com: Mites kun mulla on tämmönen n. 7 vuotta kasvatettu semisti luonnonkihara heviletti, ni miten tästä olis hyvä lähtee liikkeelle jos semmoset suht ohuet ja tasaset locksit olis tavotteena? En oo nyt reiluun kuukauteen harjannut tai pessyt hiuksia, eivät mitenkään erityisen rasvasetkaan ole. Mut olisko nyt paras vaihtoehto se, että niputtais noi hiukset semmosiks ku haluun ja sit antais takkuuntumisen vaan jatkua? Niinku tähänki asti, nyt vaan muodostuu liian paksuja takkuja. Tietenki pitäis varmaan välillä erotella niitä toisistaan ja silleen. Haluttu lopputulos olisi siis suht ohuet ja siistin näköiset locksit. Et ole kuukauteen pessyt hiuksia??? Ihan aluksi jos haluat että sun päässä ei asu ylimääräistä porukkaa niin ala pesemään päätäsi. Jos vielä takkuja haluat niin varmaan luonnonkiharaan tulee ihan vaan kun jätät hoitoaineen ja harjaamisen pois. Niin ja jos haluat ohkasia niin ei muutakun kaveri vahvan kamman kanssa takuttamaan jonkun hyvän vahan kanssa. |
Super-Jari 02.09.2010 17:07:57 | |
---|
Nefegoth: Siis onko rastat tosiaan pestävä mäntysuovalla? jos on niin sitten en ainakaan niitä ota. En ala varomaan nahkaa + hiuslaatuhan siinä menee aivan pilalle. Ja emt miten näistä ees rastat saa kun on tälläset ihan suorat, mutta kait sitä parturissa 200-500e maksua vastaan. Mulla oli ihan suorat hiukset. Mäntysuovan kanssa ei tarvi varoa mitenkään ihmeemmin sen kun pesee vaan ne pötkylät eikä hiero sitä suopaa päähän. Simple as that. Hiuspohja pestään, kuten muillakin hiuksilla, ihan perus silikoonittomilla shamppoilla. Rastashopista löytyy ihan takkupäähän tarkotettujakin pesuaineita ja hyvin pelaa. |
Nefegoth 02.09.2010 17:44:03 | |
---|
Vasara: Mulla oli ihan suorat hiukset. Mäntysuovan kanssa ei tarvi varoa mitenkään ihmeemmin sen kun pesee vaan ne pötkylät eikä hiero sitä suopaa päähän. Simple as that. Hiuspohja pestään, kuten muillakin hiuksilla, ihan perus silikoonittomilla shamppoilla. Rastashopista löytyy ihan takkupäähän tarkotettujakin pesuaineita ja hyvin pelaa. Oon niin käsi että se mäntysuopa löytys kumminki mun suusta silmistä ja nenästä. |
papitsu 02.09.2010 18:22:31 | |
---|
Vasara: Jos vielä takkuja haluat niin varmaan luonnonkiharaan tulee ihan vaan kun jätät hoitoaineen ja harjaamisen pois. Varmaan tulee, jos minunkin luonnostaan hentoon, ohueen ja suoraan tukkaan on nyt about viiden kuukauden harjaamattomuuden aikana syntynyt vaikka minkämoisia takkuja. Millään tavalla hienot nämä ei ole, mutta persoonalliset ja hauskat. Mielipiteeni on fakta. |
Nefegoth 02.09.2010 18:39:47 | |
---|
papitsu: Varmaan tulee, jos minunkin luonnostaan hentoon, ohueen ja suoraan tukkaan on nyt about viiden kuukauden harjaamattomuuden aikana syntynyt vaikka minkämoisia takkuja. Millään tavalla hienot nämä ei ole, mutta persoonalliset ja hauskat. Ennen en muuten harjannut hiuksia juuri koskaan eikä niistä mitään rastoja tullut, ehkä pari takkua... |
Nefegoth: Oon niin käsi että se mäntysuopa löytys kumminki mun suusta silmistä ja nenästä. Noin sitä luulis. Äkkiä siihen tottuu. |
pehko 05.09.2010 19:03:48 | |
---|
en kyllä tajua tätä "mäntysuovalla ei saa pestä päänahkaa" läppää...ite oon kohta 10vuotta pessy, eikä siitä nyt ole kyllä mitään haittaa ollu. kunhan huuhtelee hyvin. ei sitte |