baron 01.09.2010 23:30:32 (muokattu 01.09.2010 23:35:13) | |
---|
rintapek: Tollohan mä olen kun en tota ole tajunnut. (hakkaa päätään seinään puoltuntia) Millä muulla sä saat ne kitaranrämpyttäjät pidettyä hiljaisina? Ihan oikeesti: Ihan sama onko ne rokki-, humppa- tai jazzkitaristeja niin kun pitäisi ennen keikkaa sopia käytännön asioista tai soundtsekin aikana käydä soittimet kerrallaan läpi niin aina kitaristeilla on tarve leikkiä jotain Yngwietä tai vastaavaa ja ehkäistä kaikki älyllinen toiminta. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
rintapek 01.09.2010 23:32:58 | |
---|
baron: Millä muulla sä saat ne kitaranrämpyttäjät pidettyä hiljaisina? Älä käännä veistä haavassa. One kind of music only - the good kind |
Meisseli 01.09.2010 23:37:15 | |
---|
baron: Millä muulla sä saat ne kitaranrämpyttäjät pidettyä hiljaisina? Ihan oikeesti: Ihan sama onko ne rokki-, humppa- tai jazzkitaristeja niin kun pitäisi ennen keikkaa sopia käytännön asioista tai soundtsekin aikana käydä soittimet kerrallaan läpi niin aina kitaristeilla on tarve leikkiä jotain Yngwietä tai vastaavaa ja ehkäistä kaikki älyllinen toiminta. Minulla ei ole sellaista tarvetta. Siki Siki: "Hannes on leppoisa ja hän käyttää henkseleitä ja neonväristä tuulipukua tosta noin vaan." |
baron 01.09.2010 23:38:38 | |
---|
Meisseli: Minulla ei ole sellaista tarvetta. Tervetuloa mun bändiin! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Meisseli 01.09.2010 23:39:36 | |
---|
Kiitos! :) Siki Siki: "Hannes on leppoisa ja hän käyttää henkseleitä ja neonväristä tuulipukua tosta noin vaan." |
pekkajau 01.09.2010 23:57:05 | |
---|
Kitaristin saa hiljaiseksi kun tällää nuotit sen eteen! Rumpalin kanssa on hiukan vaikeempaa kun pitää virittää! |
jykke65 02.09.2010 11:12:03 | |
---|
Kukko: Monesti huomaa soittajissa..... Tämä oli hyvä kommentti, tais osua aika moneen täällä hehe =) On ilo kuulua joukkoon......... Koitettaisko kerrankin aloittaa kaikki samasta biisistä ja samaan aikaan? |
walttoni 02.09.2010 11:36:15 | |
---|
Kahvitauolla kuulee aika usein: Lähetään. Just kun on saanut perseen penkkiin. COVS2. |
jtr_gtr 02.09.2010 12:06:00 | |
---|
Kosketinsoittaja ystävän suusta kuuluu joka ikisellä keikalla: -(Biisi Kaikki Tytöt ) " tämä seuraava biisi on omistettu kaikille tytöille ! ja joka ikinen kerta yleisön laulatus osuus, KAIKKI MUKAAN-tyylillä, vaikka porukkaa olis viisi henkeä. -(tuulensuojaan) "seuraava kappale on rakennusmiesten lempikappale Tuulensuojalevy." Eräs toinen kb. kaveri käyttää myös lauseita : "tämä seuraava kappale lauletaan,soitetaan ja tanssitaan vain ja ainoastaan Tyttöjen Tähden !" Eräs hienoista lauseista ennen lavalle menoa on muuten erään maineikkaan entisen muusikon/ keikkamyyjän käyttämä " lähdedäänpäs luudimaan" ( ko. herralla oli T aina D ) . Puujalat kunniaan ! Niin, ja itse suosin Yö Altailla- kappaleesta sitä lohenkalastajien tunnussävelmä-lausetta.. :D |
Thefish 02.09.2010 12:29:13 | |
---|
walttoni: Kahvitauolla kuulee aika usein: Lähetään. Just kun on saanut perseen penkkiin. Vastaat että ei me nyt voida mihinkään lähteä. Mehän ollaan keikalla. "This guy can play AND dance!" - Paul Jackson |
EP 02.09.2010 12:47:19 | |
---|
Thefish: Vastaat että ei me nyt voida mihinkään lähteä. Mehän ollaan keikalla. Jep, mä yleensä sanon jos joku hötkyilee, että kyllä me joudutaan oleen täällä kuule ihan koko ilta! ..ja ihan sama biisiparien välissä kun joku hosuu, eikä keskity seuraavaan biisiin: "..mihin vit..uun sull on kiire!" ; ) |
baron 02.09.2010 12:50:54 | |
---|
EP: Jep, mä yleensä sanon jos joku hötkyilee, että kyllä me joudutaan oleen täällä kuule ihan koko ilta! ..ja ihan sama biisiparien välissä kun joku hosuu, eikä keskity seuraavaan biisiin: "..mihin vit..uun sull on kiire!" ; ) Joidenkin on vaikea tajuta ettei keikka lopu ennen viimeistä piisiä. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
walttoni 02.09.2010 12:59:55 | |
---|
Thefish: Vastaat että ei me nyt voida mihinkään lähteä. Mehän ollaan keikalla. Tarkoitin lähinnä reissun päällä olevia kahvitaukoja. Keikalla tauot on muita asioita varten ensisijaisesti. COVS2. |
walttoni 02.09.2010 13:00:25 | |
---|
baron: Joidenkin on vaikea tajuta ettei keikka lopu ennen viimeistä piisiä. Lähihistoria tuntee lukuisia tapauksia, joissa keikka on loppunut ennen bändin viimeistä biisiä. COVS2. |
baron 02.09.2010 13:11:58 (muokattu 02.09.2010 13:12:53) | |
---|
walttoni: Lähihistoria tuntee lukuisia tapauksia, joissa keikka on loppunut ennen bändin viimeistä biisiä. Siis keikka ohi ja soitto jatkuu? Mä en tarkoittanut settilistan viimeistä piisiä. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Epämuusikko 02.09.2010 13:33:12 | |
---|
baron: Millä muulla sä saat ne kitaranrämpyttäjät pidettyä hiljaisina? Ihan oikeesti: Ihan sama onko ne rokki-, humppa- tai jazzkitaristeja niin kun pitäisi ennen keikkaa sopia käytännön asioista tai soundtsekin aikana käydä soittimet kerrallaan läpi niin aina kitaristeilla on tarve leikkiä jotain Yngwietä tai vastaavaa ja ehkäistä kaikki älyllinen toiminta. Lopeta jo tuo tuulimyllytaistelu. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
walttoni 02.09.2010 14:23:43 | |
---|
baron: Siis keikka ohi ja soitto jatkuu? Mä en tarkoittanut settilistan viimeistä piisiä. Jotkut eivät ole jaksaneet ihan bändin viimeiseen biisiin asti. Joillakin on palanut hihat ja on tehty ns. hauen lähtö kesken keikan jne. Joskus 75-76 ei kyennyt keikalleen ollenkaan. Me soitettiin kyllä koko keikka ihan viimeiseen biisiin asti ja odoteltiin että taiteilija olisi herännyt itseaiheutetusta koomastaan keikkabussista. Turha oli toivo. COVS2. |
KoskPaavo 02.09.2010 16:21:52 | |
---|
walttoni: Jotkut eivät ole jaksaneet ihan bändin viimeiseen biisiin asti. Joillakin on palanut hihat ja on tehty ns. hauen lähtö kesken keikan jne. Joskus 75-76 ei kyennyt keikalleen ollenkaan. Me soitettiin kyllä koko keikka ihan viimeiseen biisiin asti ja odoteltiin että taiteilija olisi herännyt itseaiheutetusta koomastaan keikkabussista. Turha oli toivo. Pystyn visioimaan tilanteen kristallinkirkkaasti. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
KoskPaavo: Pystyn visioimaan tilanteen kristallinkirkkaasti. Ääh.. no tässä yksi: Lempäälässä aikanaan ravintola Neljäpilaria ja solisti piti alkuillasta yhestä pilarista kiinni, loppusetit instrumusaa! : / .... : ) |
baron 02.09.2010 17:47:27 | |
---|
walttoni: Jotkut eivät ole jaksaneet ihan bändin viimeiseen biisiin asti. Joillakin on palanut hihat ja on tehty ns. hauen lähtö kesken keikan jne. Kiitos selvennyksestä: Tällainen amatööriharrastelija ei vielä ymmärrä kaikkia keikkakiemuroiden hienouksia! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |