Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mites tää UPS toimii?
1 2
petemanni
01.09.2010 19:06:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks kellään tietoo?
 
Ajattelin tilata Native Instrumentsilta paketin ja sieltä voi valita toimitustavaksi UPS:sän.
 
Mites tää UPS käytännössä toimii? Toimittaako ne paketin kotiovelle automaattisesti? Mut jos haluaisin että ne tois sen kotioven sijasta vaikka mun työpaikalle mitenkä ilmoitan niille?
 
Drool
01.09.2010 21:00:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistät vaan toimitusosoitteeksi työpaikan osoitteen ja oman nimesi. Toimi ainakin mulla.
 
Mä tilasin ihan tarkoituksella uusimman kitarani työpaikalle - onhan se nyt siistiä kun voi muka ohimennen leveillä uusilla kamoilla työkavereille.
 
ekikoo
01.09.2010 23:39:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nimi ainakin tulee siitä että Oooops.
 
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
tender.insanity
02.09.2010 08:09:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ekikoo: Nimi ainakin tulee siitä että Oooops.
 
Äläs nyt. Hyvin ovat tuoneet mulle duunipaikalle ja aina ovat soittaneet etukäteen ja kysyneet mikä olisi paras aikahaarukka.
 
Pari viikkoa sitten noutivat myös palautuksen Thomannille duunistani. Hyvin toimi tuokin.
 
hapan
02.09.2010 08:35:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vitun paska lafka ei ole saanut vielä kertaakaan mulle tuotua pakettia duuniin, jos en oo aamupäivästä himassa kun se kuskille kävis. Aina sama vitun itku, "sil kuskil on varmaan niin kiire, ettei se oo ehtiny.."
 
Paska firma, paskaa palvelua ja paskaa paskaa.
 
Thefish
02.09.2010 12:39:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kai nuo lähettifirmat pitäis toimia kaikki samalla mentaliteetilla.
 
Aikoinaan tilasin IKmultimedialta softaa, parissa päivässä tuli kotiovelle. Tosin DHL:llä.
 
"This guy can play AND dance!" - Paul Jackson
Velli
02.09.2010 14:28:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hapan: Paska firma, paskaa palvelua ja paskaa paskaa.
 
Yhdyn tähän! DHL:n kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. UPS:n kanssa ei ole ollut varmaan yhtään kertaa niin, etteikö jotain ongelmaa olisi ollut.
 
Kerran kävi jopa näin: Kaveri oli odotellut kotona UPS:n toimitusta, joka oli luvattu perjantaiksi. Lähettiä ei kuulunut ja kaveri soitti tulikivenkatkuisen puhelun UPS:lle, josta kerrottiin lähetin kyllä käyneen ja painaneen ovikelloa, mutta ketään ei ollut näkynyt. Kaveri kävi tarkastamassa ovikellonsa, joka oli painettu puoleen väliin ja jäänyt siihen jumiin (tämän vuoksi kello ei ollut kilahtanut). Kaveri painoi painikkeen phjaan saakka, jolloin kilahdus kuului ja ovikello toimi taas normaalisti. Kuski ei siis toisin sanoen ollut vaivautunut painamaan ovikelloa pohjaan saakka, ja koska ketään ei ensimmäisen soiton jälkeen ollut näkynyt, oli kuski ottanut hatkat. Melko pitkäjänteistä tavarantoimitusta...
 
LamaAjanElvis
02.09.2010 14:49:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle kuski soitti tien päältä valmiiks että olenko kotona vai missä sillä hetkellä. Toimitus oli alunperin sovittu kotiin, mut töihin sen pyysin kun satuin siellä olemaan.
 
-Sormet lähtee saundista.- SNES
petemanni
02.09.2010 16:09:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika huonoja kokemuksia tuntuu olevan. Enimmäkseen negatiivista palautetta mitä muiltakin foorumeilta kävin lukemassa...
 
jaapajaa... enpä taida sittenkään valita UPS:sää toimitusvaihtoehdoksi.
 
Leikari
02.09.2010 16:24:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petemanni: Aika huonoja kokemuksia tuntuu olevan. Enimmäkseen negatiivista palautetta mitä muiltakin foorumeilta kävin lukemassa...
 
jaapajaa... enpä taida sittenkään valita UPS:sää toimitusvaihtoehdoksi.

 
postiako sitten meinaat käyttää - älä viitsi... kestää kauan ja joudut hakemaan jostain toimipaikasta klo 18 mennessä tms...
 
Thefish
02.09.2010 16:50:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petemanni: Aika huonoja kokemuksia tuntuu olevan. Enimmäkseen negatiivista palautetta mitä muiltakin foorumeilta kävin lukemassa...
 
jaapajaa... enpä taida sittenkään valita UPS:sää toimitusvaihtoehdoksi.

 
Eikö niillä oo semmosta vaihtoehtoa että imaset softan sivuilta ja lähettävät pahviosat myöhemmin postissa?
 
"This guy can play AND dance!" - Paul Jackson
petemanni
02.09.2010 17:42:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Leikari: postiako sitten meinaat käyttää - älä viitsi... kestää kauan ja joudut hakemaan jostain toimipaikasta klo 18 mennessä tms...
 
Posti on kyllä ainakin toiminut luotettavasti ulkomailtakin tilattaessa. Mutta on heillä näköjään DHL:läkin vaihtoehtona. Mitenkähän ne hoitaa homman?
 
petemanni
02.09.2010 17:44:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thefish: Eikö niillä oo semmosta vaihtoehtoa että imaset softan sivuilta ja lähettävät pahviosat myöhemmin postissa?
 
Ei valitettavasti. Sitä olisin itsekkin toivonut. Tosin onhan siinä on yhteensä 12 dvd:n verran kamaakin.. :o
 
petemanni
02.09.2010 17:47:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näköjään DHL Express on vaihtoehtona ja lupaavat toimituksen 1-2 päivässä.. aika nopeestihan se tulis.
 
Thefish
02.09.2010 20:53:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petemanni: Näköjään DHL Express on vaihtoehtona ja lupaavat toimituksen 1-2 päivässä.. aika nopeestihan se tulis.
 
Mun kokemuksen mukaan DHL toimii niinkuin lähettifirman oletetaan toimivan. Soittelivat edellispäivänä ja kyselivät mihinkä aikaan sopisi tulla paketin kera.
 
"This guy can play AND dance!" - Paul Jackson
Pitkavirta
03.09.2010 13:23:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DHL jee
UPS buu
 
mun kokemuksien mukaan.
petemanni
03.09.2010 17:28:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siistii :)
 
Taidanpa valita DHL:llän ja toimitusosoitteeksi työpaikan. Toivottavasti vielä soittavat ennenkuin tulevat..
 
Seppo_Howitzer
03.09.2010 18:07:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin on toiminu UPS. Ei valittamista.
 
petemanni
13.09.2010 16:14:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

noniin, valitsin kuitenkin UPS:sän toimitustavaksi ja täytyy sanoa, että oli kyllä moitteeton suoritus heiltä. Keskiviikkona 8. syyskuuta tilasin kaman ja tänään 13. syyskuuta paketti tuli työpaikalle. Ehkä asiaa auttoi se, että UPS tuo meille kamaa muutenkin joka päivä, mutta kuitenkin: olen tyytyväinen!
 
baron
13.09.2010 17:31:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle tuli viimeeksi kamaa DPD:llä.
Etukäteen tuli tekstari että sopiiko tuominen sillä ja sillä aikavälillä.
Sopi.
Soitin sinne että kun asun kerrostalossa niin tarvitaan ovikoodi.
Kaveri soitti ulko-ovelta ja kerroin koodin ja toi himaovelle.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «