velipesonen 31.08.2010 12:49:12 | |
---|
Onkos hyö vär'sokkeita? A Socially Backward Individual |
Roger 31.08.2010 13:21:58 | |
---|
velipesonen: Onkos hyö vär'sokkeita? ei voi tietää, mutta tätä ei haeta "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
velipesonen 31.08.2010 13:27:41 | |
---|
Ainakin ne näistä jotka soittavat julkisesti kielisoitinta, näppäilevät oikealla kädellä, joten sanotaan että vasenkätisiä. A Socially Backward Individual |
Jokapaikanapina 31.08.2010 14:08:29 | |
---|
velipesonen: Ainakin ne näistä jotka soittavat julkisesti kielisoitinta, näppäilevät oikealla kädellä, joten sanotaan että vasenkätisiä. Eiks oikeella kädellä oo nimenomaan oikeekätisten juttu? |
velipesonen 31.08.2010 14:14:16 | |
---|
Jokapaikanapina: Eiks oikeella kädellä oo nimenomaan oikeekätisten juttu? Ajattelin tätä asiaa hieman vasenkätisesti nääs. Saanko kertoa vitsin: Savolaiset ovat niin kieroa kansaa että niiden naisillakin on vasenkätiset jengat. A Socially Backward Individual |
pollenprognoosi 31.08.2010 15:18:43 (muokattu 31.08.2010 15:19:54) | |
---|
velipesonen: Ajattelin tätä asiaa hieman vasenkätisesti nääs. Saanko kertoa vitsin: Savolaiset ovat niin kieroa kansaa että niiden naisillakin on vasenkätiset jengat. Toinen "vitsi": Savolaiset ovat niin kieroja, että onnistuvat olemaan ruskeakielisiä itsestään! |
Roger 31.08.2010 15:53:09 | |
---|
Yhdistävä tekijä liittyy artistien ammatinharjoittamiseen "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
nottamus 31.08.2010 16:01:50 | |
---|
arvaan, että he kaikki ovat pedagogisesti suuntautuneita. every dog has its day |
nirzin 31.08.2010 16:46:51 | |
---|
velipesonen: Oho, herrat Jones ja Osterberg kirjoittivat ns. vapaavalintaisia eli itse keksimiään sanoituksia. Seuraavaksi voisin pyytää luettelemaan kaikki muut rockmusiikin sanoittajat, jotka ovat keksineet laulunsanat itse. Haastattelija: "Mistä saat ideasi?" J. Karjalainen: "Minä keksin niitä." |
pollenprognoosi 31.08.2010 16:59:50 | |
---|
velipesonen: Oho, herrat Jones ja Osterberg kirjoittivat ns. vapaavalintaisia eli itse keksimiään sanoituksia. Seuraavaksi voisin pyytää luettelemaan kaikki muut rockmusiikin sanoittajat, jotka ovat keksineet laulunsanat itse. OHO, velipesonen on kirjoittanut viestinsä IHAN itse! Luettele kaikki muut, jotka ovat tehneet samoin! OHO! |
pollenprognoosi 31.08.2010 17:09:12 | |
---|
Kailis: Amatöörit väistää kun on mestari lauteilla. Noooh - kaikkihan on amatöörejä itse kukin omilla aloillaan, kuten myös Kailis, vaikka yrittääkin olla maisteri! Kesy tyyppi! |
pollenprognoosi 31.08.2010 17:16:29 | |
---|
nirzin: Haastattelija: "Mistä saat ideasi?" J. Karjalainen: "Minä keksin niitä." Näinhän ne ideat useasti syntyvät - keksimällä niitä! Silti "kaikki" taisivat missata kysymyksen pointin, mutta mitä siitä - näinhän usein vajavaisten kanssa käy! |
pollenprognoosi 31.08.2010 17:32:32 | |
---|
...ja sitten kaikki moderaattorin pakeille: "se vitun verbaali-akrobaatti pilaa mun fiilikset!". Ja Polle suljetaan viimeinkin keskusteluista. HuiHai ja voisiko vähemmän kiinnostaa! |
pollenprognoosi 31.08.2010 22:52:56 | |
---|
Roger: Pannaas yksi kyssäri väliin: Mikä yhdistävä tekijä löytyy seuraavilta artistelta: Pauli Hanhiniemi, Maria Lund, Miljoonasateen Olli Heikkinen ja Ari Laaksonen, YUP:n Valtteri Tynkkynen, Jonna Gaegae (Nylon Beat) ja Safka Pekkonen? MTV, mille kaikki ovat äänittäneet! |
Roger 31.08.2010 23:04:11 | |
---|
pollenprognoosi: MTV, mille kaikki ovat äänittäneet! Vielä vinkkinä, että kaikki ovat olleet tekemisessä erään, sanotaanko kollektiivin kanssa. "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
pollenprognoosi 31.08.2010 23:09:24 | |
---|
Roger: Vielä vinkkinä, että kaikki ovat olleet tekemisessä erään, sanotaanko kollektiivin kanssa. Ei voi olla Love Records, koska kaikki ovat liian nuoria. Sanotaan Steiner-koulun kasvatteja - ja mitä siitä sitten seurasikaan! |
slimonefeelingfat 01.09.2010 19:06:30 | |
---|
Roger: Vielä vinkkinä, että kaikki ovat olleet tekemisessä erään, sanotaanko kollektiivin kanssa. Montessoreita kaikki tyynni! |
Ei tule oikeaa vastausta, niin kerrotaan sitten. Kaikki artistit ovat esiintyneet Teatteri Eurooppa Neljän riveissä näyttelijöinä tai muusikoina. "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
velipesonen 02.09.2010 10:52:06 | |
---|
No jospa minä vähän kysäisen. Eero Safka Pekkonen oli edellisessä joukossa. Kuka suomalainen pintajulkkis on ollut Pekkosen työnantaja tämän nuoruudessa, missä hommissa ja miksi tämä työnantaja on julkkis? A Socially Backward Individual |
velipesonen 02.09.2010 18:06:09 | |
---|
Vinkki 1: Henkilö on tullut julkkikseksi avioliiton myötä. A Socially Backward Individual |