Jyräys 16.03.2004 14:43:23 | |
---|
Oon tässä aikeissa hommata tota DI-Boksia. Omistan ton Hartken model3500:n ja kun otan sieltä direct-outin kautaa linjan pöytään. niin häiriöitä ilmenee. DI-Bokseista mulla ei oo mitään kokemusta, mut oon lukenu et on saatavilla sekä aktiivisia ja passiivisia DI-Bokseja, mitä voisitte suositella. Jykä |
Niskamies 16.03.2004 14:44:50 | |
---|
Oon tässä aikeissa hommata tota DI-Boksia. Omistan ton Hartken model3500:n ja kun otan sieltä direct-outin kautaa linjan pöytään. niin häiriöitä ilmenee. DI-Bokseista mulla ei oo mitään kokemusta, mut oon lukenu et on saatavilla sekä aktiivisia ja passiivisia DI-Bokseja, mitä voisitte suositella. Mulla on passiivinen LEEM, ja sitä voin suositella. Ei mitään ylimäärästä mikä vois mennä rikki, eikä patteriakaan tartte vaihtaa, ja hyvää jälkeä tuli pöytään. Kaverilla on taas LEEM:n aktiiviboksi, ja sekin on kuulemma hyvä. Soita bassoa ja ole uromies! |
Karlsson 16.03.2004 14:57:19 | |
---|
Mää suosittelen taas Sanampin Bassdriveriä tähänkin. Toimii hyvin DI:nä. Siis aktiivisena sellaisena. "basso on vekkuli soitin. se on vähän kuin ikkunat talossa, niiden olemassaoloa ei huomaa ennenkuin ne puuttuu" -Vasara |
Pallisti 16.03.2004 15:15:10 | |
---|
Missä hinnoissa noi DI-boxit liikkuvat? |
Niskamies 16.03.2004 16:58:55 | |
---|
Missä hinnoissa noi DI-boxit liikkuvat? Omasta LEEM:stä maksoin 30 euroa. Soita bassoa ja ole uromies! |
duane 17.03.2004 18:44:55 | |
---|
Mää suosittelen taas Sanampin Bassdriveriä tähänkin. Toimii hyvin DI:nä. Siis aktiivisena sellaisena. Toimiiko se phantomilla?? Donkkaa.. |
absqua 17.03.2004 18:50:12 | |
---|
Toimiiko se phantomilla?? Toimii Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Keny 17.03.2004 19:23:59 | |
---|
Mää suosittelen taas Sanampin Bassdriveriä tähänkin. Toimii hyvin DI:nä. Siis aktiivisena sellaisena. Sama täällä tota suosittelen myös,toimii sekä Di:nä että etuasteena.Ovh taitaa olla 290e paikkeilla mut on 250 egeenki näkyny uutena,käytettynä ei paljoon näy. Sitte on se EBS Microbass II mikä on vastaava mutta monipuolisempi esim 2. sisäänmenoo omilla säädöillä ynm. mutta hintaa onki sit satkun enempi.Ittellä on toi tällä hetkellä,aikasemmin oli Sans Amppi ja molemmat hyviä. Sitte jos haluu pelkän Di:n ninku Niskis ehotti ilman etuastetta niin selvii muutamall kympillä. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Lou 17.03.2004 22:05:28 | |
---|
On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle. |
Tuba 18.03.2004 00:56:12 | |
---|
Oon kuullu jostain, että jos on aktiivi basso niin ei tartte DI-boxia. Pitääkö paikkansa? Ei noilla viä kuuhun mennä! |
Niskamies 18.03.2004 08:42:17 | |
---|
Oon kuullu jostain, että jos on aktiivi basso niin ei tartte DI-boxia. Pitääkö paikkansa? Ei pidä paikkaansa. Tietysti aktiivibasso antaa korkeamman impedanssain signaalia, muttei se kuitenkaan mikin tasoista anna. Soita bassoa ja ole uromies! |
Bassmonster 18.03.2004 13:59:08 | |
---|
Äsken tuli postiluukusta mainoslehtinen jossa Top Sound Oy myy Bassdriveria hintaan 237e. Hintaan sisältyy myös muuntaja.. |
c64 18.03.2004 15:28:38 (muokattu 18.03.2004 15:29:06) | |
---|
Minkästasoista ääntä tulee jos bassovahvaris on tommonen direct out -ulostulo, ja manuaalissa lukee Balanced XLR Out. Tarvitaanko tällöin di-boxia vahvistimen ja mikserin välille, vai onko vahvarista tuleva jo "hyvänlaatuista"? |
Minkästasoista ääntä tulee jos bassovahvaris on tommonen direct out -ulostulo, ja manuaalissa lukee Balanced XLR Out. Tarvitaanko tällöin di-boxia vahvistimen ja mikserin välille, vai onko vahvarista tuleva jo "hyvänlaatuista"? Yleensä on mut keikoilla on ihan hyvä pitää Di boxii basson ja vaffarin välissä jos sattuu se vaffari kyykkäämään niin tulee silti ääntä pa:n kautta kun siis Di:stä on linja pöytään. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
absqua 18.03.2004 21:52:54 | |
---|
Yleensä on mut keikoilla on ihan hyvä pitää Di boxii basson ja vaffarin välissä jos sattuu se vaffari kyykkäämään niin tulee silti ääntä pa:n kautta kun siis Di:stä on linja pöytään. Kuinka usein sulla on vahvistin kyykännyt kesken keikan? Mulla ei ole vielä ikinä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Teijo K. 18.03.2004 22:10:34 | |
---|
Kuinka usein sulla on vahvistin kyykännyt kesken keikan? Mulla ei ole vielä ikinä. Niin tuota, minulla on kerran. SWR-Workingman's 15' surullisenkuuluisassa keikkapaikassa, jonka kuuluisuus perustui juuri siihen, että ne sähköt oli mitä sattuu. Paloi sulake, eikä varasulaketta ollut mukana... Det är omöjligt att veta om en cricketmatch pågår eller om de väntar på någon som inte har kommit än.
-Torsten Ehrenmark. |
Keny 18.03.2004 22:30:24 | |
---|
Kuinka usein sulla on vahvistin kyykännyt kesken keikan? Mulla ei ole vielä ikinä. No juu täytyy myöntää että ei mullakan oo 25 vuoteen kyykänny kertaakaan mutta parilla tutulla kyllä näin on käynny. Jaa kerran muuten kyykkäs treeneissä,ei kivaa kun sit joutu soitta pa:n läpi ja soundi oli ei hyvä. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
N_Bates 19.03.2004 20:06:24 | |
---|
Äsken tuli postiluukusta mainoslehtinen jossa Top Sound Oy myy Bassdriveria hintaan 237e. Hintaan sisältyy myös muuntaja.. Eipä myy enää.. ostin viimeisen! http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |