Tonski 01.09.2010 18:50:13 | |
---|
Vladi: Ei hemmetti...Mä en tajunnukkaan kuinka paljon te ootte karannu edelle. Kuuntelee tuota Aalataurinkin vetoa, voi jestas... Miten monta tuntia päivässä sä oikeen soitat?! Mä vähän veikkaan, että toi ooidort-jamppa heittää kanssa aika sairasta kamaa tohon päälle.. Sen verran tyylitajusta tsaissea on nimittäin väläytellyt parissa sooloskabassa! "Ynkkä on täydellinen." -JIRPPI |
Vladi 01.09.2010 18:54:37 | |
---|
Tonski: Mä vähän veikkaan, että toi ooidort-jamppa heittää kanssa aika sairasta kamaa tohon päälle.. Sen verran tyylitajusta tsaissea on nimittäin väläytellyt parissa sooloskabassa! Sehän tästä vielä puuttuikin. Ja sitten vielä teikäläinen tulee ja tiluttelee jotain moodisoosia josta vain sinä, Titor ja Ambitus ymmärtää yhtään mitään ja sen jälkeen minä katkeroidun, syön pelkkää porkkanaa ja liityn humppaorkesteriin. Julma on maailma. Kyllä se siitä. |
aalataur 01.09.2010 18:54:38 | |
---|
Vladi: Ei hemmetti...Mä en tajunnukkaan kuinka paljon te ootte karannu edelle. Kuuntelee tuota Aalataurinkin vetoa, voi jestas... Miten monta tuntia päivässä sä oikeen soitat?! Tässä vallan masentuu ja alkaa soittamaan enää pelkkkää humppaa pian! No mun mielestä sun veto ei ollut teknisesti parasta mitä oon sulta kuullut. Taidot kyllä taantuu hiton äkkiä, jos ei skulaa. Mulla oli kesällä kaikkea sählinkiä minkä takia soitto jäi vähemmälle ja kauhukseni huomasin ettei omat soolot irtoa enää. Nyt taas skarpannut tota reenihommaa. Kyllähän sitä monta tuntia tulee joka päivä nysvättyä. |
arppah8 01.09.2010 19:03:40 | |
---|
aalataur: kauhukseni huomasin ettei omat soolot irtoa enää. Tää on kyllä aina karua huomata kun ei ole ehtinyt soittaa pitkään aikaan. "Jumalauta, itehän tän oon vetänyt! Miksei taitu?" :D Ihan turha kyl haaveillakaan että tällä ikää jaksaisi/ehtisi enää treenata montaa tuntia päivässä, kyl se on nykyään lähinnä biisien tekoa ja bänditreenejä/keikkoja noi soittotuokiot. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
aalataur 01.09.2010 19:10:35 | |
---|
arppah8: Tää on kyllä aina karua huomata kun ei ole ehtinyt soittaa pitkään aikaan. "Jumalauta, itehän tän oon vetänyt! Miksei taitu?" :D Ihan turha kyl haaveillakaan että tällä ikää jaksaisi/ehtisi enää treenata montaa tuntia päivässä, kyl se on nykyään lähinnä biisien tekoa ja bänditreenejä/keikkoja noi soittotuokiot. Jeap. Soolojensa muistaminen on kans oma lukunsa. |
arppah8 01.09.2010 19:17:36 | |
---|
aalataur: Jeap. Soolojensa muistaminen on kans oma lukunsa. Tämäkin joskus. Mulla kyllä jää useimmiten selkärankaan satunnaisia blackouteja lukuunottamatta. Aika monta vuotta pitää mennä että unohtuu kunnolla. Siis jos kyse on biiseistä mitä ei enää tule soitettua. Onneksi toi oman poppoon toiminta on tällä hetkellä sen verran virkeää että tulee soitettua ihan säännöllisesti. Puolenkuun jälkeen taas pukkais keikkaakin, jee. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Vladi 01.09.2010 19:21:26 | |
---|
aalataur: No mun mielestä sun veto ei ollut teknisesti parasta mitä oon sulta kuullut. Taidot kyllä taantuu hiton äkkiä, jos ei skulaa. Mulla oli kesällä kaikkea sählinkiä minkä takia soitto jäi vähemmälle ja kauhukseni huomasin ettei omat soolot irtoa enää. Nyt taas skarpannut tota reenihommaa. Kyllähän sitä monta tuntia tulee joka päivä nysvättyä. Njoo, oon mä kyllä soitellu mutten metallijuttuja. Hard rockia, kevyempää musaa ja iskelmääkin. Osittain sen takia, että kesällä oli keikka härökokoonpanolla. Metallihommat ollu kyllä taka-alalla aika pitkään. Nytkään ei kauheasti innosta soitella kun ainut hyvän soundin lähde on microcube. Tuo mun Blackstar josta koitan päästä eroon, ei tuota pihalle yhtään semmoista soundia josta tykkäisin. Vie soittointoa moinen. Kyllä se siitä. |
aalataur 01.09.2010 19:36:31 (muokattu 01.09.2010 19:41:11) | |
---|
Vladi: Njoo, oon mä kyllä soitellu mutten metallijuttuja. Hard rockia, kevyempää musaa ja iskelmääkin. Osittain sen takia, että kesällä oli keikka härökokoonpanolla. Metallihommat ollu kyllä taka-alalla aika pitkään. Nytkään ei kauheasti innosta soitella kun ainut hyvän soundin lähde on microcube. Tuo mun Blackstar josta koitan päästä eroon, ei tuota pihalle yhtään semmoista soundia josta tykkäisin. Vie soittointoa moinen. HT-5? Mulla oli testattavana joskus se ministäkki, en kyllä oikein tykännyt. Jotenkin kireä se sointi minusta. Tai siis en saanut siitä basson jymähtelyä mielestäni tarpeeksi irti. Mielelläni vedän ihan noilla digimallinnuksillakin kun on niin kätevää jos keksii treenin ohessa jonkin idean, sen kun lyö reciä ja pistää sen ylös. Mä kyllä kestän paskaakin soundia, Pocket Podin läpi olen useestikin veivannut kuulokkeilla 8 h. Taskupodin soundista minäkin puukorva jo huomaan, mitä ihmiset tarkoittaa digisirinällä. |
Vladi 01.09.2010 19:41:08 | |
---|
aalataur: HT-5? Mulla oli testattavana joskus se, en kyllä oikein tykännyt. Jotenkin kireä se sointi minusta. Mielelläni vedän ihan noilla digimallinnuksillakin kun on niin kätevää jos keksii treenin ohessa jonkin idean, sen kun lyö reciä ja pistää sen ylös. Mä kyllä kestän paskaakin soundia, Pocket Podin läpi olen useestikin veivannut kuulokkeilla 8 h. Taskupodin soundista minäkin puukorva jo huomaan, mitä ihmiset tarkoittaa digisirinällä. HT-20. Mulla on ihan vääränlainen kaappi sen tarpeisiin tällä hetkellä, soundi on ihan tukossa. Tuota soolovetoakin on aika rankasti eq:tettu jotta se olis käyttökelpoinen. Muutamalla muulla testatulla kaapilla se kuulosti kyllä varsin hyvältä tuon hintaiseksi peliksi. Mulla on kyllä pian rahat kasassa johonkin vähän parempaan, mutta pitäis saada tuo myytyä ensin pois. Hyvä soundi tuo ainakin mulle hirveästi soittointoa ja sitä meininkiä jopa yksin kotona. Huono soundi taas lannistaa ja tekee soittamisesta pakkopullaa. Microcubesta saa ihan ok-soundia ulos, mutta se tatsi on niin erilainen putkivahvariin verrattuna. En tykkä yhtään. Saa nähä, ehkä mä vielä äänitän uuden version tosta vedostani. Eilen loppu käsistä puhti kun pitkästä aikaa soitteli metallitouhuja. Päivä kaks lepoa ja sit uudestaan. :) Kyllä se siitä. |
aalataur 01.09.2010 19:46:59 | |
---|
Joo voi olla että HT-5:kin olisi ollut ihan ok kerrostalovahvistin eri kaapilla. Mutta tosiaan oli tuo ministack. Makuasioitahan ne. |
ooidort 01.09.2010 20:44:01 | |
---|
Sieltäpä sitä löytyy, elkää nyt sitten hirveesti dissatko pliis. ;D Jos tullee onkelmia niin voin kyllä rendata semmosen pätkän että ei oo noita rytmejä. www.mikseri.net/osqvalitut |
aalataur 01.09.2010 21:17:26 (muokattu 01.09.2010 21:17:52) | |
---|
ooidort: Sieltäpä sitä löytyy, elkää nyt sitten hirveesti dissatko pliis. ;D Jos tullee onkelmia niin voin kyllä rendata semmosen pätkän että ei oo noita rytmejä. Pistähän toi tausta jakoon :D Haluun kokeilla miltä mun soolo kuulostaa noiden rytmikitaroiden kanssa. Itse soolosta, toi alkuhan oli aivan loistava. Ei muutenkaan vikaa.. |
ooidort 01.09.2010 21:20:36 | |
---|
aalataur: Pistähän toi tausta jakoon :D Haluun kokeilla miltä mun soolo kuulostaa noiden rytmikitaroiden kanssa. Itse soolosta, toi alkuhan oli aivan loistava. Ei muutenkaan vikaa.. Kiitoss! Tausta med komppiskebat: http://dl.dropbox.com/u/5798359/raskassooloskaba.mp3 www.mikseri.net/osqvalitut |
Tonski 01.09.2010 22:08:43 | |
---|
ooidort: Sieltäpä sitä löytyy, elkää nyt sitten hirveesti dissatko pliis. ;D Jos tullee onkelmia niin voin kyllä rendata semmosen pätkän että ei oo noita rytmejä. Kuuntelen tässä viidettä kertaa vetoasi putkeen:D Oot sinä kyllä yks kitarapalstan tyylitajuisimmista sälleistä, ei pääse yli eikä ympäri, hienoa! "Ynkkä on täydellinen." -JIRPPI |
John Titor 01.09.2010 22:14:49 | |
---|
Tonski: Kuuntelen tässä viidettä kertaa vetoasi putkeen:D Oot sinä kyllä yks kitarapalstan tyylitajuisimmista sälleistä, ei pääse yli eikä ympäri, hienoa! Tyylitajuisin on edelleen Frank: http://www.andybrauer.com/Guitar_Player_mag_cover.jpg "Fire meets Finesse" 'nuf said. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
aalataur 01.09.2010 22:34:34 (muokattu 01.09.2010 22:43:39) | |
---|
|
ooidort 01.09.2010 22:37:59 | |
---|
www.mikseri.net/osqvalitut |
If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan |
Soma city ward 01.09.2010 22:51:56 | |
---|
Tonski: Kuuntelen tässä viidettä kertaa vetoasi putkeen:D Oot sinä kyllä yks kitarapalstan tyylitajuisimmista sälleistä, ei pääse yli eikä ympäri, hienoa! On kyllä vähän hiton hieno soolo. Mua kiinnoistas, että millä toi soolosaundi on saatu? Tosi maukas kotiäänitykseen. Ei mitenkään älyttömät kamat kuitenkaan profiilin perusteella. Pitää kyllä itekin osallistua tähän skabaan. Tarttee vaan hivenen vielä treenata tota alustavaa versiota. Gun down a school or blow up a car.
The media circus will make you a star
-Steven Wilson |
aalataur 01.09.2010 22:54:35 (muokattu 01.09.2010 22:55:36) | |
---|
ooidort: Joooooooooooooooo aikamoista... Mulle kyllä aivan sama, jos porukalle on ookoo niin senkus isket vaan tuonne threadiin. Kuuntelin muuten mäkin tota sun sooloa toiseen kertaan ja toi jatkui myös hyvin. Mutta jotenkin mietin että oktaavia ylempää olisin itse soittanut, ja laittanut jotain harmoniakitaroita vahvistamaan paikoin, melodia oli hyvä. Mulla oli pari melodiapätkää tuossa kakkososassa mistä itselläni tykkäsin, mutta yhdistäminen ei kaikin kohdin onnistunut. Horkkaista täppäystä / alternatee vaan väleihin sitten.. Toi alkuhan on hyvin Symppis X -henkinen mutta kakkososa hyppää vähän erilaiseen vähemmän synkkään fiilikseen. Siis taustassa.. |