Aihe: Mikko Alatalo
1 2 3 4 5 6 7
padaa@dadaa!
27.07.2010 00:35:59

Tande: Ääh.. Miksi kaikki aina tarttuvat niihin lastelauluihin. Kun Alatalo tekee musiikkia kakakorille, niin kyllä mukana on aina huumoria.

Kyllä luulen että kun aikanaan Alatalo poistuu riveistä, uutisointi on tyyppiä: "Uransa alussa Alatalo levytti jonkin verran rock ja folk -vaikutteista musiikkia mutta suuri yleisö muistaa Alatalon tästä" http://www.youtube.com/watch?v=XDv7W0eeVVY&feature=related
Runar
27.07.2010 09:13:11
Olin viitisen vuotta sitten talvella Levillä HulluPoro-Areenalla, viereisessä pöydässä istui Mikko Alatalo yhdessä jonkun daamin kanssa. Ohi käveli känninen jätkä, joka huomasi Alatalon, pysähtyi ja huusi:"Mikko Alatalo, jumalauta, ootsä Mikko Alatalo?". Alatalo kääntyy känniseen päin, hymyilee(kuin lapsi) leveästi ja sanoo:"Joo kyllä minä olen Mikko Alatalo!" Jätkä jatkaa huutoaan:"Ei jumalauta, miten sä oot turvonnu noin saatanasti, miten sä oot noin lihava, ei voi olla olla totta, tollanen saatanan tynnyri, miten oot voinu turvota noin saatanasti?..." Kyllä hymy hyytyi Alatalon kasvoilta aika nopeasti.
Timetokill
27.07.2010 10:09:12
Runar: Olin viitisen vuotta sitten talvella Levillä HulluPoro-Areenalla, viereisessä pöydässä istui Mikko Alatalo yhdessä jonkun daamin kanssa. Ohi käveli känninen jätkä, joka huomasi Alatalon, pysähtyi ja huusi:"Mikko Alatalo, jumalauta, ootsä Mikko Alatalo?". Alatalo kääntyy känniseen päin, hymyilee(kuin lapsi) leveästi ja sanoo:"Joo kyllä minä olen Mikko Alatalo!" Jätkä jatkaa huutoaan:"Ei jumalauta, miten sä oot turvonnu noin saatanasti, miten sä oot noin lihava, ei voi olla olla totta, tollanen saatanan tynnyri, miten oot voinu turvota noin saatanasti?..." Kyllä hymy hyytyi Alatalon kasvoilta aika nopeasti.

Jopas oli "huvittavaa". Miten joku voi olla niin täydellisen sivistymätön moukka-apina, että huutelee tollaisia julkisella paikalla, vaikka olisi 5:n promillen kännissä?

Suosittelen lobotomiaa.
padaa@dadaa!
31.08.2010 18:36:38 (muokattu 31.08.2010 18:36:50)

Postludium: kuinka paljon Mr. Alatalolla on kokemusta viinan ottamisesta?.

Viinasta en tiedä mutta, Alatalo muistetaan myös "luulin sen olevan tavallista piipputupakkaa" -keissistä.
velipesonen
31.08.2010 18:47:32

Oltiin kerran menossa Tampereelle keikalle. Pikkubussissa oli meijän bändin lisäksi muutama kaveri jotka läksivät mukaan noin juopottelumielessä. Matkalla pysähdyimme kahveelle yhden ison bensa-aseman kahvioon. Minä olin viimeisenä kahvijonossa, tai rivihän se on, ja vasemmalla puolellani seissyt kaveri huusi suureen ääneen niin että koko paikka kaikui: "Kato Pesonen, Mikko Alatalo!" Katsoin oikealle puolelleni ja Alatalohan se siinä. Kaverini meni Alatalon viereen, siinä kymmenen sentin päähän tämän kasvoista ja tuijotti häntä samalla irvistellen, ei sanonut mitään. Alatalo sanoi myyjälle ottavansa kahvisa pahvimukiin ja sitten myös autoon.
A Socially Backward Individual
Atomic Cafe
31.08.2010 19:52:51 (muokattu 31.08.2010 19:53:15)
Mikko Alatalo -tatuointi voitti! Karpo odottaa vuoroaan
http://www.google.fi/url?sa=t&s … Avg&sig2=GPYbeq4VhezU3D8q-quEJw
Tande
31.08.2010 20:01:58
Atomic Cafe: Mikko Alatalo -tatuointi voitti! Karpo odottaa vuoroaan
http://www.google.fi/url?sa=t&s … Avg&sig2=GPYbeq4VhezU3D8q-quEJw

Tatuointinahan tuo on itse asiassa keskivertoa tyylikkämpi.
Anteeksi.
pollenprognoosi
31.08.2010 20:21:43
"Muutama ihminen on ihmetellyt, että miten joku voi olla noin tyhmä tai hullu". tuskin vain muutama - Alatalo ihon alle iäksi - no HUHHUH!
pollenprognoosi
31.08.2010 20:32:43
Timetokill: Jopas oli "huvittavaa". Miten joku voi olla niin täydellisen sivistymätön moukka-apina, että huutelee tollaisia julkisella paikalla, vaikka olisi 5:n promillen kännissä?

Suosittelen lobotomiaa.

Ei nyt sentäs lobotomiaa, kundihan vain totesi olemassaolevan totuuden ääneen (kunnia hänelle)! Ja Alatalon persehän on varmaan vain levinnyt kommentoinnin hetkestä kaikkien eduskuntavuosien jälkeen!
Coran
31.08.2010 20:41:16
Polle, korkki kiinni. Ja mites se menikään: "Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä."
Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19
Atomic Cafe
31.08.2010 20:45:26 (muokattu 31.08.2010 20:47:07)
Hannu Karpo toiseen käsivarteen, Matti Nykänen selkään ja Timo T.A. Mikkonen rintaan niin alkaa olemaan koko sarja kasassa. Se on kuitenkin pakko myöntää että tuota Hannu Karpo tatuointia voisin itsekin harkita jos Hannulla on karvahattu päässä.
pollenprognoosi
31.08.2010 20:47:58
Coran: Polle, korkki kiinni. Ja mites se menikään: "Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä."

Coran hyvä - tölkistä ei saa korkkia kiinni! "Jokainen on muusikko on yhtä arvokas" - ja miten luulet minun arvostavan "mjuussikkoita"? Tasa-arvoisesti tottakai!
velipesonen
31.08.2010 20:55:36

Atomic Cafe: Hannu Karpo toiseen käsivarteen, Matti Nykänen selkään ja Timo T.A. Mikkonen rintaan niin alkaa olemaan koko sarja kasassa. Se on kuitenkin pakko myöntää että tuota Hannu Karpo tatuointia voisin itsekin harkita jos Hannulla on karvahattu päässä.

Olis aika pähee tommonen koko selän peittävä jätti-Karpo karvalakki päässä ja jättikokoinen mikrofoni, kuin valtaisa penis, kädessä. Vesa Keskinen ja Maukka Perusjätkä olisivat myös hyviä. Perseeseen voisi tatuoida Jaana Rinteen Cliftersille tekemiä sanoituksia.
A Socially Backward Individual
slimonefeelingfat
02.09.2010 23:05:33
pollenprognoosi: Noh, katsoohan tyyppi sentään maailmaa sinisten lasien läpi - ilmiselvä patriootti siis!

Patritiosmista mitään tiiä, mutta lasithan on sellaiset vähä Elton John-maiset ja yhtä tökeröt! Muutenkin sellainen metrikeppi tynnyri, ihan kuin Suomen Sir John!
Rämppy
03.09.2010 12:53:12 (muokattu 03.09.2010 12:53:44)
On aina trendikästä mollata Alataloa. Mikolla on kuitenkin pitkä ja polveileva musiikkiura, johon mahtuu niin hyvää kuin huonoakin. Esim. Isojoki tulvii -ajan jutuissa oli hyviä biisejä, sitten esim. Pispala on todella hauska livelevy, jossa kapakkatunnelma on käsinkosketeltava. Tuoreemmista jutuista tulee mieleen tämä kantrialbumi. Ja tekstejähän se on tehnyt paljon ja vaikka kenelle. Niistä mummon moukarinheitto-jutuista minä en pahemmin perusta, mutta ehkä joku niistäkin tykkää.
En sitten malttanut olla sanomatta.
StJerky
03.09.2010 14:17:37
Rämppy: mummon moukarinheitto-jutuista minä en pahemmin perusta, mutta ehkä joku niistäkin tykkää.

Lapsena tykkäsin kovasti kaikista Mikon Syksyn Sävel huumoripiiseistä.
Calliope
03.09.2010 15:03:20
pollenprognoosi: Ei nyt sentäs lobotomiaa, kundihan vain totesi olemassaolevan totuuden ääneen (kunnia hänelle)! Ja Alatalon persehän on varmaan vain levinnyt kommentoinnin hetkestä kaikkien eduskuntavuosien jälkeen!

Näin Alatalon keväällä Randy Newmanin konsertissa, ja ei tuo nyt niin levinneeltä näyttänyt
"Your mind makes a promise that your body can't fill"
Lonesome
03.09.2010 20:47:04 (muokattu 03.09.2010 20:47:58)
Calliope: Näin Alatalon keväällä Randy Newmanin konsertissa, ja ei tuo nyt niin levinneeltä näyttänyt

Niin. MA vain sattuu olemaan "julkisuuden henkilö", jonka yksityisyyden suoja on ratkaisevasti vähentynyt julkisen toiminnan vuoksi. Että hyvähän sille on vittuilla. Vai?

Onhan miehen Casio-pelleilyt sun muut silmälasitempaukset saaneet ihmettelemään rahapulan määrää, mutta jotain rajaa. "Kaikki artistit ovat yhtä arvokkaita." Sopinee myös Mikiko Alataloon?
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
slimonefeelingfat
03.09.2010 21:11:41
Calliope: Näin Alatalon keväällä Randy Newmanin konsertissa, ja ei tuo nyt niin levinneeltä näyttänyt

Tukevuushan on vain katsojan silmissä, vai miten se meni!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)