Börje 16.03.2004 01:05:47 | |
---|
Juu, elikäs milläs ihmeellä saadaan semmonen nopea värähtely ääni skitasta. Semmonen mitä esim. Laiho joskus käyttää. Vissiinki Latvalan inspiroimana. Siis en nyt tarkoita mitään perus vibratoa sormella tai kammella, vaan semmonen hullun nopee tärinä. (Väsy, ei jaksa tarkemmin selittää!) Mikä vitun allekirjoitus? |
PoLFus 16.03.2004 08:05:00 | |
---|
Tarkoitat varmaan sitä Steve Vain juttua: vedä kampi (osottaen poispäin otelaudasta ts. toisinpäin) sitten vedät kammen hellästi ja nopeasti vähän alas ja luiskautat sormen sen päältä niin, että se saa vapaasti lillua. En oo varma, mutta kokeile. ~ 7ender $tratocaster ~ |
lapio 16.03.2004 09:33:35 | |
---|
Pitää olla floikka talla, että tuo onnistuu. Mutta noin se tapahtuu. Rempaset siis sitä kampea ja annat sen kammen täristä samalla kun pidät sen nuotin. "These pretzels are making me thirsty!"
-Cosmo Kramer |
ForSakeN 16.03.2004 12:20:48 | |
---|
Itse asiassa onnistuuhan se tavan tremolotallallaki jos ei ole lukittu eli se "kelluu", tosin silloin löysätään kammella kieliä ja päästetään kammesta irti. Höh, emmie sitä käy nostaan jos P**ka valuu alaspäin |
Lennu 16.03.2004 12:46:31 | |
---|
Tai sitten niinkuin Lukather tekee, että hakkaa nyrkillä siihen tallaan. Silloinkin väpäjää ja kurnuttaa tuollain. Selvänä symppis, humalassa huippujätkä. Kriisitilanteissa muista HÄTÄTILAPALSTA |
Da Make 16.03.2004 15:10:39 | |
---|
Englanniksi tuota kutsutaan muistaakeseni termillä: Gargle. |
Diego 16.03.2004 21:14:00 | |
---|
Olen kuullut englanniksi myös sellaisen nimen kuin bar flutter. ainakin Vai käyttää tuota nimeä usein. Snart! |
Antti1 16.03.2004 21:21:37 | |
---|
Olen kuullut englanniksi myös sellaisen nimen kuin bar flutter. ainakin Vai käyttää tuota nimeä usein. Flutteriksi tuota taidetaan useimmiten kutsua. Kannattaa muuten opetella demppaamaan muut kuin soiviksi tarkoitetut kielet tuon tempun aikana, muuten koko kitara helisee puoli minuuttia ilkeän kuuloisesti. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
kede 17.03.2004 17:26:39 | |
---|
Itse olen kuullut myös termin bitch slap :) |
leather rebel 18.03.2004 14:18:02 | |
---|
Itse olen kuullut myös termin bitch slap :) Litsari? :) "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Itse olen kuullut myös termin bitch slap :) "Teacheri [ti:tseri]" eli naisen (miksei miehenkin) opastamiseen tarkoitettu isällinen (äidillinen) läimäys avokämmenellä. |