Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Amy Macdonald
1
MV
30.08.2010 21:04:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika kova häh? On näköjään tulossa vajaan kuukauden päästä ihan kunnon keikalle Suomeen. Harkitsen lähtöä mutta mimmonen on keikkapaikkana tuo Helsingin The Cirkus? Itse en ole paikasta ikinä kuullutkaan.
 
Tykkääkö muut?
 
Simo78
30.08.2010 21:12:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Diggaillut oon voicen soittoajasta huolimatta:-D. Keikalle ei pysty venymään, kun tytön synttärit painaa niskaan. Liput oli jo hankinnassa, ennenkuin vaimo vinkkasi ja lynkkasi suunnitelmat:-)
 
jussimus
30.08.2010 21:15:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks tää nyt se eukko jonka radiohitti kuulostaa ihan Cranberriesiltä?
 
pollenprognoosi
30.08.2010 21:25:36 (muokattu 31.08.2010 02:41:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussimus: Onks tää nyt se eukko jonka radiohitti kuulostaa ihan Cranberriesiltä?
 
Cranberries - mmmm! (Homer style)
 
Osteri
30.08.2010 22:35:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, kyllä tykkään. Varsinkin biisi "Dont tell me that its over" on varsin hieno. Hienosti toteutettu melodia.
 
Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita....
Simo78
30.08.2010 22:39:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussimus: Onks tää nyt se eukko jonka radiohitti kuulostaa ihan Cranberriesiltä?
 
Voisin sanoa, että ei ole mulle tullut kyseinen bändi mieleen, vaikka samalta suunnalta tulevatkin tosin eri puolilta lahtea. Eikös Cranberries ollut pohjois-Irlannista ja tää tulee skotlannista. Tosin se Cranberriesin paras levy, missä oli zombie, on kyllä hyvä...
 
Hetfield
31.08.2010 02:25:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri reilu tunti sitten soi Yöradiossa Amyä. Voisin näin yövuorossa kuunnella vaikka vähän useammankin biisin. Kova mimmi, tykkään skottiaksentista.
 
I quit the band... Now I just play with myself.
HaloOfFlies
31.08.2010 15:51:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hetfield: Juuri reilu tunti sitten soi Yöradiossa Amyä. Voisin näin yövuorossa kuunnella vaikka vähän useammankin biisin. Kova mimmi, tykkään skottiaksentista.
 
Vihannin lukiossa kun olin pari vuotta sitten työharjoittelussa, lukion bändi treenasi kovasti sitä Amy MacDonaldin hittibiisiä joka kuulostaa kyllä ihan Cranberriesilta. Sitten oli jokin toinenkin saman artistin kappale mitä ne vetivät, joka oli myös hyvänkuuloinen.
 
Sen jälkeen on jäänyt vähän pimentoon tämä artisti. Mutta ekan levyn biisit mitä olen kuullut on hyviä.
 
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
jussimus
31.08.2010 18:56:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo78: Voisin sanoa, että ei ole mulle tullut kyseinen bändi mieleen, vaikka samalta suunnalta tulevatkin tosin eri puolilta lahtea. Eikös Cranberries ollut pohjois-Irlannista ja tää tulee skotlannista. Tosin se Cranberriesin paras levy, missä oli zombie, on kyllä hyvä...
 
Ihan sama mistä kukin tulee/on kotoisin, mut mä luulin pitkään tuota Amyn hittipiisiä Cranberriesin esittämäksi. Eukkojen lauluäänet muistuttavat toisiaan ihmeen paljon, ja tuo radiohitti on sävellyksenä ja soundillisesti muutenkin hyvin Cranberries.
 
Simo78
31.08.2010 19:59:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussimus: Ihan sama mistä kukin tulee/on kotoisin, mut mä luulin pitkään tuota Amyn hittipiisiä Cranberriesin esittämäksi. Eukkojen lauluäänet muistuttavat toisiaan ihmeen paljon, ja tuo radiohitti on sävellyksenä ja soundillisesti muutenkin hyvin Cranberries.
 
Joo se mun asia oli, joka taas kerran peittyi paskan alle, että mulle ei kyllä ole tullut yhtään mieleen kyseinen bändi. Johtuuko sitten siitä, etten ole cranberriestä kuunnellut ainakaan viiteen vuoteen yhtään biisiä? Eli ihmettelin assosiaatiota, väittämättä sitä vääräksi. Pitäis varmaan kuunnella joku c:n biisi pitkästä aikaa...
 
jussimus
31.08.2010 21:04:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simo78: Joo se mun asia oli, joka taas kerran peittyi paskan alle, että mulle ei kyllä ole tullut yhtään mieleen kyseinen bändi. Johtuuko sitten siitä, etten ole cranberriestä kuunnellut ainakaan viiteen vuoteen yhtään biisiä? Eli ihmettelin assosiaatiota, väittämättä sitä vääräksi. Pitäis varmaan kuunnella joku c:n biisi pitkästä aikaa...
 
Ite en oo kuunnellu Cranberriesiä varmaan kymmeneen vuoteen, mut silti mä luulin tuota radiohittiä niiden uudeksi sinkuksi :)
 
Paupali
01.09.2010 21:10:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtavaa huomata etten oo ainut joka ensimmäisiä kertoja ko. neitosta kuullessaan aatteli Cranberriesiä. Vaikken kyseiseen yhtyeeseen ookaan Zombietä ja Lingeriä (?) enempää perehtyny.
 
Hienosti tyttö kyllä laulaa ja soittaa ja hyviä biisejäkin osaa tehdä! Hatunnosto. Spotifystä ja Youtubesta oon seuraillut ja aikomuksena on jo jonkin aikaa ollut mennä levykauppaan, on tuo sen arvoista.
 
"Epäilen kykyjäni, en usko itteeni mutta oon silti ylpee ja seison tekojeni takana. Olisi täydellistä jos saisi painella menemään sen vanhan kunnon kaverin, uhon kanssa. Vitut muista, vittuun kaikki. Täältä pesee."
Booombox
01.09.2010 21:51:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isä ukko tätä hehkutti jo joskus parivuotta sitten. Kuulosti hyvältä, mutta jotenki jäi tarkempi tutustuminen sikseen. Tuo uudempi materiaali tuntuu olevan hieman erityylistä kun vanha. Vanhat biisit soivat radio suomessa ja uudet voicella. Eli selvästi lähtenyt uudella levyllään hakemaan hieman suurempaa kaupallista menestystä.
Kyllähän tää todellakin edukseen erottuu perus voice-musasta. Voisihan sitä levyjäkin ostaa.
 
Oletteko muuten huomanneet että nykyisin laatu mainstream musaa tekevät/esittävät pääosin naiset? Amy Winehouse, Katie Melua, suomessa pmmp jne.
 
we all are mad as hatters here
jussimus
01.09.2010 21:59:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletteko muuten huomanneet että nykyisin laatu mainstream musaa tekevät/esittävät pääosin naiset? Amy Winehouse, Katie Melua, suomessa pmmp jne.
 
No voihan höpönpöö...
 
MV
12.06.2012 10:23:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaan kun on kerta uutta matskua taas kehissä. Suomessa julkaisupäivä näköjään huomenna, mutta maailmalla uusi levy jo saatavilla. Youtube-tarjonta ainakin lupaa hyvää. Yhtä kaunista, tarttuvaa ja hyväntuulista kamaa kuin ennenkin!
 
http://www.youtube.com/watch?v=aIZwYPUvTpM&feature=relmfu
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «