Sensonic 30.08.2010 16:41:13 | |
---|
Migo: Siis täähän on ihan täyttä paskaa koko ketju. Runkatkaa tai työnnelkää sormia perseeseen. Sekin parempaa ajankäyttöä, kuin tämmöinen uitunmoinen vänkääminen. Varmasti asiaakin ketjusta löytyy, mutta onhan täällä suurimmassa roolissa tämä päänaukominen. VMP! Katsos, kun jollain täällä, nimimerkkejä mitenkään mainitsematta, näyttää olevan turhaa vapaaaikaa ja siksi ruvetaan "namusetänä" tarjoamaan tikkareita + kirjoitellaan kaikkea muuta epäasiallista. Minun puolestani tämän threadin olisi voinut lukottaa jo kauan aikaa sitten. Yngwie Malmsteen: "Some people say 'less is more'. That's bullshit. Less is less and more is more." |
Migo 30.08.2010 16:43:32 | |
---|
Mr. Speed: Mut entäs jos tykkään haistella niitä sormia, ja kirjottaa tähän ketjuun? No sekin käy, mutta eihän siinä ole mitään järkiä. Ennemmin haistelet niitä sormia jonkun mielitietyn kanssa, eikä häröiltäis täällä. "juu ei minulla ole varaa vielä bändäreille kuten acdc:lla" |
Mr. Speed 30.08.2010 16:44:13 | |
---|
Twinkle: Minulla oli Charvellissa ja sitten esim. Yamaha Pacifica D821:ssa tommoinen. Jos se olisi ollut vitsi niin se olisi naurattanut. EDIT: siis tämmöinen: http://koti.kapsi.fi/~twinkle/kuvat/yamaha_pacifica_821_talla.jpg Eli se oli ihampaskam? Mun mielestä on hyvä itse huudella ylimääräisestä ajasta :D Noh.. Kai se aika kuluu myös provosoitumalla ja järjestämällä kimppatilauksia. Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Mr. Speed 30.08.2010 16:44:51 | |
---|
Migo: No sekin käy, mutta eihän siinä ole mitään järkiä. Ennemmin haistelet niitä sormia jonkun mielitietyn kanssa, eikä häröiltäis täällä. Mut entäs jos mielitietty dadaa läppärin kans vieressäm? Sormien haistelu on kivaa.. ja sit on kivaa ku jää kakkaa näppäimistölle? Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Twinkle 30.08.2010 16:45:44 | |
---|
Mr. Speed: Eli se oli ihampaskam? Mun mielestä on hyvä itse huudella ylimääräisestä ajasta :D Noh.. Kai se aika kuluu myös provosoitumalla ja järjestämällä kimppatilauksia. no emmie tiedä, oli se sentään japanissa tehty. Kyllähän se sen hetken toimi. |
Sensonic 30.08.2010 16:46:02 | |
---|
Mr. Speed: Eli se oli ihampaskam? Mun mielestä on hyvä itse huudella ylimääräisestä ajasta :D Noh.. Kai se aika kuluu myös provosoitumalla ja järjestämällä kimppatilauksia. Niin, tai sitten joku puolestaan provosoituu näistä kimppatilauksista. Voihan sen näinkin päin kääntää. Yngwie Malmsteen: "Some people say 'less is more'. That's bullshit. Less is less and more is more." |
Migo 30.08.2010 16:48:46 | |
---|
Mr. Speed: Mut entäs jos mielitietty dadaa läppärin kans vieressäm? Sormien haistelu on kivaa.. ja sit on kivaa ku jää kakkaa näppäimistölle? Höpsö. KKK=kuivaa kakkaa kätösissä. "juu ei minulla ole varaa vielä bändäreille kuten acdc:lla" |
tender.insanity 30.08.2010 16:50:13 (muokattu 30.08.2010 16:50:34) | |
---|
Sensonic: Katsos, kun jollain täällä, nimimerkkejä mitenkään mainitsematta, näyttää olevan turhaa vapaaaikaa ja siksi ruvetaan "namusetänä" tarjoamaan tikkareita + kirjoitellaan kaikkea muuta epäasiallista. Mainitse vaan mut. Kerropas nyt rehellisesti, jos sulla on 100e ja valittavana hivenen käytetty Ibanez Edge/Lo-Pro/Edge Pro taikka uusi kiiltävä Takeuchi Herman Li -signature, niin kumman valitsisit? Vai onko tämä taas sitä, että Ladakauppias ajelee itse Volvolla? |
Mr. Speed: Eli täällä on kokemusta noista "paremmista" jaappanim floikista? No on on, johan se on aiemminkin kerrottu. :) Tossa se näkyy pöydällä, made in japan tekstiä ei vaan oikein erota taiteellisen näkemyksen vuoksi: http://simopp.wippiespace.com/random/k%C3%B6lvi.jpg "This sea of blood covered in ashes... We refer to this hell as the world." - Halibel |
tender.insanity 30.08.2010 16:52:57 | |
---|
Antti1: No on on, johan se on aiemminkin kerrottu. :) Tossa se näkyy pöydällä, made in japan tekstiä ei vaan oikein erota taiteellisen näkemyksen vuoksi: http://simopp.wippiespace.com/random/k%C3%B6lvi.jpg Selkeää laatua. On kyllä harvinaisen kallis uudenvuoden tina. |
Mr. Speed 30.08.2010 16:54:55 | |
---|
Sensonic: Niin, tai sitten joku puolestaan provosoituu näistä kimppatilauksista. Voihan sen näinkin päin kääntää. Tylsä päivä duunissa. Eli juuri nyt ei ole parempaakaan tekemistä ;) Mites sie? Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
tender.insanity 30.08.2010 17:01:30 | |
---|
Mr. Speed: Tylsä päivä duunissa. Eli juuri nyt ei ole parempaakaan tekemistä ;) Mites sie? Järkkäiskö joku kimppapimppatilauksen Thaimaasta? Kuka olisi m.netin sutenööri? |
Mr. Speed 30.08.2010 17:01:32 | |
---|
Migo: Höpsö. KKK=kuivaa kakkaa kätösissä. Mut jos on ollu vähän ripulillam viime aikoina? Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Migo 30.08.2010 17:03:22 | |
---|
Mr. Speed: Mut jos on ollu vähän ripulillam viime aikoina? PMMP=Pehmeän maukas mystillinen plörähdys? Mut joo, lukhoam tälle ja näin. Minäkin poistun häiräämästä nyt. "juu ei minulla ole varaa vielä bändäreille kuten acdc:lla" |
tender.insanity 30.08.2010 17:07:09 | |
---|
Migo: Minäkin poistun häiräämästä nyt. Niimmäkin. Seuraavaa kimppatilausketjua odotellessa... |
Sensonic 30.08.2010 17:08:46 | |
---|
tender.insanity: Kerropas nyt rehellisesti, jos sulla on 100e ja valittavana hivenen käytetty Ibanez Edge/Lo-Pro/Edge Pro taikka uusi kiiltävä Takeuchi Herman Li -signature, niin kumman valitsisit? Vai onko tämä taas sitä, että Ladakauppias ajelee itse Volvolla? Riippuu, mihin olisit sitä floikkaa kiinnittämässä. Minulla on tuossa projekti-"JEMissä" sen takia tuo Edge-Pro, koska sain sen suht halvalla. Enpä ole nähnyt noita käytettyjä vasuri-Edge(-Proita) oikein kasvavan puissa, joten tällöin laittaisin niihin 160 euron kimppatilauskitaroihin sen TRS-101, koska käytän floikkaa melko harvoin. Jossain kitaranettifoorumilla sanottiin näiden uusimpien TRS-101:n olevan laadukkaampia kuin vanhemmat painokset, mutta se nyt on taas mutu -tuntumaa, jota ei pysty osoittamaan muuta kuin kokeilulla. Joten kokeillaanpa nyt sitten omakohtaisesti. Yngwie Malmsteen: "Some people say 'less is more'. That's bullshit. Less is less and more is more." |
Antti1 30.08.2010 17:12:45 | |
---|
Jumankeuta. Ensin äijät itkee infon puutteesta ja sittenko toinen kirjaimellisesti istuu tommonen japsitalla nenän edessä, niin jauhetaan jostain ripulikeisseistä. :D No mä sanon silti: omaani on vähän ruuveja vaihdeltu, kitarasta oli vaihtunut toinen tukitolppa myös. Blokki vaikuttaa epäilyttävänkin rimpulalta ja terästä se ei ainakaan magneetilla kokeillen ole. Työstöjälki on sinänsä ihan ok tallassa, mutta pinnoitus yms. viimeistely vähän sinnepäin. Joko tallapalojen metalli on kohtuullisen pehmeää, tai sitten tätä on käsitelty lekalla, sillä niissä on edellisen omistajan jäljiltä vähän merkillistä osumaa ja koloa. Knife-edget on samaa metakkaa ilmeisesti, kuin koko aluslevy ylipäätään. Saa ne teroitettua toki uudestaan, vaan en osaa toimivuuden kestosta sen jälkeen sanoa mitään. "This sea of blood covered in ashes... We refer to this hell as the world." - Halibel |
McNulty 30.08.2010 17:46:21 | |
---|
Sensonic: Mutta kerrotaan nyt sitten kuitenkin: joku kirjoitti meikäläiselle, että olisiko mahdollista saada sellaista kohtuuhintaista lisenssifloikkaa, jonka blokin korkeus on vähemmän kuin 40 mm, koska tuo Gotohin floikka 40 mm:n blokilla ei sovi bodymalliltaan kaikista ohuempiin kitaroihin. No Takeuchin saa sekä 35 mm:n että 37 mm:n blokkia, joten se sopisi ohuempiin kitaroihin. Ok. Kiitos asiallisesta vastauksesta asialliseen kymysykseen. PS. Pyydä modeja vaihtamaan topicin otsikoksi "Lisenssi-Floikkien kimppatilausta", niin silloinhan se on ihan validi sisällölle. Vai? Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha. |