Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 549 50 51 52 53122 123 124 125 126
carlos
22.08.2010 20:37:42
Newcastle! Hyvä myllytys kelpo joukkuetta vastaan!
by the grace of God
DJKaaos
22.08.2010 20:59:41
carlos: Newcastle! Hyvä myllytys kelpo joukkuetta vastaan!

Oli kyllä mahtavaa menoa. Muutenkin on ollut ihan huikean viihdyttäviä, maalirikkaita ja tasokkaita pelejä näillä kahdella ekalla kierroksella. Tätä on todellakin ollut ikävä mm-kisaotteluiden jälkeen!
Minä olen minä.
aleksi
22.08.2010 22:31:27
Narcosynthesis: Joo, ei pääse sisään tuolla. Pistäkee oikiaa koodia notta pääsee pelaamaan!

273733-264633

Tuolla mukaan karkeloihin.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion."
Narcosynthesis
23.08.2010 10:51:26

aleksi: 273733-264633

Tuolla mukaan karkeloihin.

Tänks! Tulossa ollaan - liiga mulle, plussa sulle.
Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on.
DJKaaos
27.08.2010 12:59:06
Tottenhamille peukku siitä, että se hoiti tuon karsinnan Mestareiden liigaan kuten pitikin. Mestareiden liigan lohkot arvottiin myös torstaina ja ne löytyy tuosta:

http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapa … bremen_haastaa_interin_1933852.html
Minä olen minä.
Funkånaut
27.08.2010 13:36:25

Jotenki näyttäs siltä, että Chelsealla ja Arsenalilla kävi pienoinen tuurinpoikanen arvonnassa...
"You can't spell Funk without FUN."
DJKaaos
29.08.2010 13:23:39
Kuten varmaan jo moni tietääkin, niin Teemu Pukki palaa Suomeen. Pukki solmi HJK:n kanssa 3,5 vuoden sopimuksen. Varmasti oikein hyvä ratkaisu tämä Pukin uran kannalta. Pelejä alle ja kehityskäyrä uuteen nousuun.

Lauri Dalla Valle on huhujen mukaan menossa Fulhamiin. Ainakin aluksi kyse olisi lainapestistä, mutta joka saattaisi kuitenkin muuttua pysyväksi. Tämäkin on hyvä uutinen, mikäli peliaikaa on Fulhamin ykkösmiehistössä luvassa.
Minä olen minä.
DirectTone
29.08.2010 17:27:58
Tottenham kyllä taidokkaasti mestarien liigaan. :) Toivotaan parasta käyvän myös sitten itse mestarien liigassa :D
"Why should the devil have all the good music?" - Martin Luther
Muave
29.08.2010 18:38:07
Todennäköisesti rahkeet eivät riitä molempiin, vaikka sitä kyllä toivonkin.

Raul Meireles Mascheranon tilalle Liverpooliin. Kovan luokan vahvistus sanon ma. Pelasi tosi hyvät MM-kisat myöskin. Mascherano itse siirtyy Barcaan ja Zlatan Barcasta AC Milaniin.
carlos
29.08.2010 22:41:13 (muokattu 29.08.2010 23:52:35)
Muave: Raul Meireles Mascheranon tilalle Liverpooliin. Kovan luokan vahvistus sanon ma. Pelasi tosi hyvät MM-kisat myöskin. Mascherano itse siirtyy Barcaan ja Zlatan Barcasta AC Milaniin.

Diggailin Meirelesin menosta ainakin MM-kisoissa, muuten en ole edesottamuksia nähnyt. Eihän tuo mikään Mascherano ole tyyliltään, mutta uudistumista Liverpoolikin kaipasi ja sitä nyt sai.

Zlatanin keikka Barcassa jäi harmittavan lyhyeksi. Kai sen voi jo faninakin tunnustaa, että melko floppihankinta oli tuon tason pelaajaksi (ostohinta 40 miljuunaa + Eto'o, myyntihinta reilut parikytä..). Enkä syytä tästä herra Zetaa - hän ei vaan yksinkertaisesti istunut tuohon pelityyliin missään vaiheessa. Ihan tyytyväinen olen kuitenkin siihen, että hän menee AC Milaniin. Sopivaa hämmennystä ja josko sielläkin perluskoonit sun muut rupeis hitusen uudistamaan joukkuetta.

Ihan hyvin lähti kuiteskin katalaanien kausi käyntiin. Sai Villakin tärkeän ekan maalin tälle kaudelle pamautettua. Nyt muutenkin tuossa joukkueessa on mielestäni parempi roti viime kauden kokoonpanoon verrattuna. Villa ja Messi ovat selkeitä ykkösnyrkkejä hyökkäyksessä, kolmanneksi siihen voi tulla Pedro, Bojan tai Iniesta, joista jälkimmäisin on oivallinen myös keskikentällä. Keskellä sitten Xavi ja Mascherano ynnä Keita/Busquets. Toivottavasti Mascheranon tulon myötä Xavin ei tartte tiputtaa kovin alas.

EDIT: Real Madrid avasi kautensa 0-0 tasurilla Mallorcaa vastaan..
by the grace of God
Simo78
31.08.2010 23:13:09
AC Milan se sitten nappasi kaksi suht kovaa hyökkääjää, tai siis ainakin parhaimmillaan ovat sitä. Nähtäväksi jää miten äijien pelit alkaa luistamaan uusissa ympyröissä...
bedlam
03.09.2010 19:31:48

Oletin jotenkin automaattisesti, että nää karsintapelit näkyy YleHD:llakin, mutta eipä näemmä :(
carlos
03.09.2010 19:34:51
bedlam: Oletin jotenkin automaattisesti, että nää karsintapelit näkyy YleHD:llakin, mutta eipä näemmä :(

Joo aikamoista ribulia tää kuva. Vähä niiku Suomen pelin alku. varmaan mikä muu tahansa joukkue ku Moldova olis tintannu niistä kahdesta ekasta Hyypiän koomailusta maalit.
by the grace of God
carlos
03.09.2010 20:03:30
Mites tää Hyypiän meininki? Ihan pihalla koko ajan. Potkii pallojen ohi ja ottaa sitten tyhmän punaisen. Ei morjes.
by the grace of God
Tande
03.09.2010 20:06:43
Hankalaksi mene...
Anteeksi.
DJKaaos
03.09.2010 20:14:59
carlos: Mites tää Hyypiän meininki? Ihan pihalla koko ajan. Potkii pallojen ohi ja ottaa sitten tyhmän punaisen. Ei morjes.

Litmaseen pätee aika samat sanat. Pallonmenetyksiä ja kun kroppa vaan ei veny, niin pallot menee ohi.
Minä olen minä.
touhis
03.09.2010 20:30:30
carlos: Mites tää Hyypiän meininki? Ihan pihalla koko ajan. Potkii pallojen ohi ja ottaa sitten tyhmän punaisen. Ei morjes.

Minkäs teet kun kukaan ei enää varmistanut, annat kaverin mahdollisesti vetää pallon maaliin? Ei tämä peli vielä hävitty ole, ei tuo moldovalaisporukka mitenkään kummoinen ole. Tuurilla yksi reppu ja voitetaan vielä, vaikka nollanollalta haiskahtaa..
carlos
03.09.2010 20:37:15 (muokattu 03.09.2010 20:42:10)
touhis: Minkäs teet kun kukaan ei enää varmistanut, annat kaverin mahdollisesti vetää pallon maaliin? Ei tämä peli vielä hävitty ole, ei tuo moldovalaisporukka mitenkään kummoinen ole. Tuurilla yksi reppu ja voitetaan vielä, vaikka nollanollalta haiskahtaa..

No en ainakaan potkaise pallosta ohi? Moldovalaisten viimeistely on ollut sen verran paskaa tässä pelissä, että olis vaan antanut kokeilla..

EDIT: Onko Väyrynen loukkaantuneena, vai eikö vaan mahdu pelaavaan kokoonpanoon? Tintti/Porokara nyt hiiteen tuolta, Losa kärkeen ja Väyrynen keskelle, tängjuu.
by the grace of God
touhis
03.09.2010 20:42:07
carlos: No en ainakaan potkaise pallosta ohi? Moldovalaisten viimeistely on ollut sen verran paskaa tässä pelissä, että olis vaan antanut kokeilla..

Pitääkin varmaan laittaa vinkkiä Baxterille että täällä on kaveri, joka ei koskaan potkaise pallosta ohi. :)

Nyt on Losa hautonut ja munaillut parikolme tilannetta pilalle..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)