Aihe: Lemmikistä seuralainen soittajalle?
1 2
Morphia
28.08.2010 21:17:25
Kissoja minulla..

Eivät millää tahdo jättää soittimani rauhaan. Eilenkin olivat innoissaan syntikkani kimpussa...onhan siinä paljon niitä kivoja pikku nappuloita joita on hienoa yrittää repiä irti, ja riittää kaverillekin.. :D

Kitarapussi on myös kiva nukkumapaikka.
SINÄ JOKA OLET LAITTANUT KUVIASI INTERNETIIN NIMIMERKILLÄ MORPHIA, OLE HYVÄ JA VAIHDA NIMIMERKKISI SEKAANNUKSIEN VÄLTTÄMISEKSI!
Makkari
28.08.2010 23:35:42 (muokattu 28.08.2010 23:37:20)
Mieti haluatko oikeasti eläimen. Jos et tiedä mitä haluat, niin haluatko sitä sitten täysillä, vai ajattelitko vain että joku elikko vois olla ihan kiva?

Niin, ja täältä vahva komppi pehmoelukoille. Ovat söpöjä ja pehmeitä. Ja kyllähän niiden kanssa tulee silloin tällöin leikittyä. :) Aikuiseksi kun en rupea...

Nuages: http://www.youtube.com/watch?v=cJOZp2ZftCw

Tommonen.

Höh, veit linkit viestistäni. Mun piti just postata tää klassikko. :)

Sehän on meleki niinku komo.. !!!

Niin ja tätäkin mun piti ehdottaa. :D
Morphia
28.08.2010 23:52:05
Makkari: Mieti haluatko oikeasti eläimen. Jos et tiedä mitä haluat, niin haluatko sitä sitten täysillä, vai ajattelitko vain että joku elikko vois olla ihan kiva?

Nimenomaan. Lemmikki kuitenkin hieman rajoittaa omia menoja. Kannattaa miettiä tilanne, jos ei saakaan hoitajaa eläimelle ja sitä ei voi ottaa mukaan tai jättää kotiin?
SINÄ JOKA OLET LAITTANUT KUVIASI INTERNETIIN NIMIMERKILLÄ MORPHIA, OLE HYVÄ JA VAIHDA NIMIMERKKISI SEKAANNUKSIEN VÄLTTÄMISEKSI!
Topa-
29.08.2010 00:10:53
Mun koira tykkää jostainsyystä bassosta. Kun kuuntelee esim. heviä, missä on tuplabasarit tai jotain dubsteppiä, niin koira tulee makoilemaan pöydän alle subbarin viereen.
Rocco_Longfella
30.08.2010 02:02:54
Meidän nuorimmainen kissa pelkää Miles Davisia.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Stradlin
30.08.2010 07:04:55
Rocco_Longfella: Meidän nuorimmainen kissa pelkää Miles Davisia.

Saattaisinpa itsekin säikähtää, jos mieheen jossain törmäisin.

Meidän kissa lähtee karkuun usein jo tarttuessani kitaraan ja viimeistään siinä vaiheessa, kun napsautan vahvistimen päälle.
This guy could fuck up a cup of coffee
jusaboy
30.08.2010 18:59:14
Meidän Pippuri-koira kusi kahdesti mun Stratocasterin päälle. Nyt Pippuri tietää että kolmannesta laakista tulee kusiset paikat. Ilmoitin fortissimona (ff)...
Nonnii nappikullit!
BassoSisko
30.08.2010 21:24:48
jusaboy: Meidän Pippuri-koira kusi kahdesti mun Stratocasterin päälle. Nyt Pippuri tietää että kolmannesta laakista tulee kusiset paikat. Ilmoitin fortissimona (ff)...

Et oo sitten ajatellu että se ois viesti, vaikkapa ulkoavaruudesta!?!
Rotuvaari
30.08.2010 21:29:10 (muokattu 30.08.2010 21:30:33)
Kissa löytyy, mutta sen musikaallisuus on lähinnä catcatia. Pelkää akustista ja sähkistä ihmettelee vaan - siitä ei lähde niin kova ääni akustisena. Entinen kissa tapasi maata vahvistimen edessä kun pelleilin delay-pedaalin kanssa. Se tykkäsi niistä hälyistä ja ujelluksista - ja saattoi nukahtaa siihen pitkäksikin aikaa. Silloin tällöin tuli mieleen vetää volat Venäjälle päin, mutta en tohtinut. Nykyään sille laulelevat lähinnä satunnaiset madot ja turilaat. "Possulla on toinen, koko sikala tietää sen mua ennen..."

E: sotkin Cat catin ja Taikapeilin.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Johann Onn
30.08.2010 22:22:12
MauCer: Mitkä pörriäiset tai nuljaskat ovat siis osoittautuneet hyviksi muusikon kumppaneiksi ?

Putkimarsut ?

Ja otelaudoissa on tunnetusti frettejä...
Kimmo72
31.08.2010 00:29:19
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Morphia
31.08.2010 01:30:40 (muokattu 31.08.2010 01:32:09)
Kissoille tulee myös aina kova hätä ja tarve saada se huomio "nytheti", kun laitan kuulokkeet päähän ja synan päälle tai otan kitaran esille.

Jos en ole kuulevinani, niin monkuminen jatkuu aina suuremmalla volyymillä.

Jos tämäkään ei tehoa minuun, niin aloitetaan päätön kohellus, jolloin juostaan niin että tassut lähtevät alta, ja vauhti pysähtyy vasta kun törmätään johonkin. Käydään repimässä sohvaa, joka on kiellettyä ja juostaan karkuun. Tungetaan kaappeihin, mikä on sekin ehdottomasti kiellettyä.

Yleensä tämä hirmuinen hätä on joko pelkkää huomionhakua, tai halutaan parvekkeelle kyttäämään pikkulintuja tai sitä, että päästän suihkun lattialle vettä ja kissat saavat katsella kun vesi valuu lattiakaivoon. Huokaus..

Eipä silti, suloisia pikku otuksia ne ovat, jos vaan hermot kestävät. Ovat pirun ovelia kavereita.. :)))
BassoSisko
31.08.2010 08:31:18
Dream_eater: Kissa
http://www.youtube.com/watch?v=UtT_-Bthl7c
http://www.youtube.com/watch?v=Cl5csk5eXC4

Auttavat kitaristeja tulemaan paremmiksi soittajiksi. :)
Epämuusikko
31.08.2010 11:37:20
Entisellä opettajallani oli kissa joka naukui aina jazzstandardi "Tenderly"n tahdissa. Ei muiden kappaleiden.
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)