Aihe: Vapaamielistä keskustelua rumpujen soittamisesta II?
1 2 3 4 518 19 20 21 22244 245 246 247 248
markkuliini
27.08.2010 23:51:01

Tankero: Kaijan kans? Kaija Koo?

Sepä se.
Virhe. Liian ytimekäs kirjoitus.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Kailis
28.08.2010 04:58:16

Kauan sitten Inarissa keikka, zoomatkaa paikan keittiöön; -Mä en syö lihaa. -Etkö ees porroo?
Kailis
28.08.2010 05:04:13 (muokattu 28.08.2010 05:06:23)

markkuliini: Vielä tuli yksi tarinanpoikanen mieleen tuolta ke-illalta kun saavuttiin keikkapaikalle viimetipassa.
Järkkäri oli melko jäyhä perus-pohjasmaalainen vanhan liiton lantapaakku, ja aloitti tervetulo-toivotuksella:

-Jäittekö viikseen vetämään, vai mikä kesti niin julmetun kauan?
-Ei jääty, sori vaan, kyllä tämä tästä. (Meinasin sanoa: Eiku kato, jäätiin Lapualla P-paikalle **mostelemaan, tuu haistaan mun sormea.)

Ennen ekaa settiä järkkäri oli kysellyt multa myös seuraavat olennaisuudet:
-Onko tuo kaikki sun omaa tukkaa
-Joo, on se. (Meinasin sanoa: Ei kun vuokrallahan tämä on.)
Ja
-Onko sun molemmat vanhemmat suomalaisia?
-On joo. (Meinasin sanoa: Ei ole. Molemmat on Nigerian **kereitä, ja mä olen vaan tällainen suvun valkea lammas. Onko muuten sun molemmat vanhemmat lähisukulaisia?)
:D

En olis kestänyt pokkana. Useat noista ottaisin henkilökohtaisina vittuiluna. Mut kai se on se että faija oli junttipohjanmaalta (Vihannista, sama mistä Gobra oli), ja olin 6 lapsisesta perheestä, missä ei oikein faijoja näkynyt. Et sellasta katkeruutta täällä päässä. =D
Ruutikallo
28.08.2010 12:52:57
henydrum: Mulla on pari melko mielenkiintoista bäkkärikuvaa tallessa, laitan ne tänne kaikkien nähtäville kunhan löydän ja joudan.
Siitä oli lysti kaukana, kun joutui köökkihenkilöstön jaloissa sähläämään.

Varmasti joku täältä saattaa tunnisytaa ko. paikan.

No niih, olihan tuo tallessa =)
Kai mä saan nyt syytteet laittomasta kuvien lisäämisestä jossa en itse esiinny ja pojat haastavat oikeuteen yksityisyyden loukkaamisesta, mutta otetaan riski silti.

Asialline bäkkäri: http://www.aijaa.com/v.php?i=6616216.jpg
Tuolla 4 bändin äijää ja muutama henkilökunnan jäsen yritettiin tulla sulassa sovussa toimeen =D
Erityishuomio uudenkarheasta astianpesukoneesta.
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Sa(n)kari
28.08.2010 13:07:24
henydrum: No niih, olihan tuo tallessa =)
Kai mä saan nyt syytteet laittomasta kuvien lisäämisestä jossa en itse esiinny ja pojat haastavat oikeuteen yksityisyyden loukkaamisesta, mutta otetaan riski silti.

Tuolla 4 bändin äijää ja muutama henkilökunnan jäsen yritettiin tulla sulassa sovussa toimeen =D

Ei ainakaan kahvi lopu kesken.
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni.
jazzmies
28.08.2010 13:41:08
Kailis: En olis kestänyt pokkana. Useat noista ottaisin henkilökohtaisina vittuiluna. Mut kai se on se että faija oli junttipohjanmaalta (Vihannista, sama mistä Gobra oli), ja olin 6 lapsisesta perheestä, missä ei oikein faijoja näkynyt. Et sellasta katkeruutta täällä päässä. =D

Mä olen ollut Gobran miksaaja 1980-luvun lopulla, nääs kun olen itse Raahesta. Reno (Erkki Mikkelä), Tony (Timo Ukonaho), Uki (Tuomo Ukonaho) ja EHT (ei mitään hajua) olivat varsinainen yksikkö ja työnsankareita sanan todellisessa merkityksessä. Pistokeikka Vihannista Polvijärvelle tai Alastaroon oli arkipäivää vanhalla postiautolla.
Pottery Is Gay!
Ruutikallo
28.08.2010 13:46:09
Sa(n)kari: Ei ainakaan kahvi lopu kesken.

Ei loppunut ei =), siinäpä ne suurimmat tarjoilut olikin. Eikun sori, saatiin limpparia ja lavalle vettä eikä siinä säästelty.
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Rumba-Ali
28.08.2010 14:16:59 (muokattu 28.08.2010 14:30:01)

jazzmies: Mä olen ollut Gobran miksaaja 1980-luvun lopulla, nääs kun olen itse Raahesta. Reno (Erkki Mikkelä), Tony (Timo Ukonaho), Uki (Tuomo Ukonaho) ja EHT (ei mitään hajua) olivat varsinainen yksikkö ja työnsankareita sanan todellisessa merkityksessä. Pistokeikka Vihannista Polvijärvelle tai Alastaroon oli arkipäivää vanhalla postiautolla.

Aze, Maze, Tony ja Reno

Tosin tämä taitaa olla jo "Gobra MK VIII"

lol.

E: tämä on silti kuolematon http://www.youtube.com/watch?v=XK_vDszdb_o&NR=1
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön.
Kailis
28.08.2010 16:27:12

Rumba-Ali: Aze, Maze, Tony ja Reno

Tosin tämä taitaa olla jo "Gobra MK VIII"

lol.

E: tämä on silti kuolematon http://www.youtube.com/watch?v=XK_vDszdb_o&NR=1

Kivan "neukkulainen" tunnelma tuossa. Soitto ei kyllä lepää sitten yhtääm.
Strumbali
28.08.2010 18:28:00
henydrum: Asialline bäkkäri: http://www.aijaa.com/v.php?i=6616216.jpg
Tuolla 4 bändin äijää ja muutama henkilökunnan jäsen yritettiin tulla sulassa sovussa toimeen =D Erityishuomio uudenkarheasta astianpesukoneesta.

Heh, en voinut olla naurahtamatta. Hieno kuva. ; ) Nykyään en itse bäkkäreitä paljon kolua, mutta joitakin on tullut joskus nähtyä.

Länsi- tai Itä-Suomi olkoon juntteja tai ei. Minusta kyse on kokonaisuuden hahmottamisesta asuipa missä hyvänsä. Jokaisella on napa, mutta ei se maapallo sitä kierrä. Asun Helsingissä pohjoiseen menevän radan varressa. Olen siis Keski-Suomalainen? ; )

Lontoon pakka on sekoitettu aika tavalla paremmin, kuin esim. Helsingin. Ei riitä Englannin eri maakunnat, vaan siellä on koko maailma sekoittunut. Se oli erilaista muihin Euroopan kaupunkeihin verrattaessa. En esittele tietämystäni junttipohjanmaalaisesti vaan omaan rajalliseen kokemukseen vedoten. Omissa kuvissa Lontoon Sohosta bongattu muistolaatta. Ehkä se 110% on Keithille varattu.
Mähän sanoin, että sä sanoit.
Ruutikallo
28.08.2010 19:03:53 (muokattu 28.08.2010 19:04:13)
Strumbali: Heh, en voinut olla naurahtamatta. Hieno kuva. ; ) Nykyään en itse bäkkäreitä paljon kolua, mutta joitakin on tullut joskus nähtyä.

Kyllähän tämä nyt jo itseänikin huvittaa ja silloinkin jo piti hurtilla huumorilla suhtautua.
Hlökunta oli kyllä mukavaa ja ne lukuisat keskustelut ja pyynnöt:"Viittitkö vähän siirtyä ku laittasin nää tuopit tonne tiskiin?"
-"Oi, sori taas, mut meen tän oluttankin kaa tästä"
-"Viittittekö taas siirtyä ku kannan tän korin tästä ohi, oho anteeks tää ahtaus"

=D=D=D=D=D
Bobana
28.08.2010 19:12:45
henydrum: No niih, olihan tuo tallessa =)

No tuossahan näyttäs olevan vielä tilaakin...
Stadin paskimmat bäkkärit on kyllä Semifinaalissa ja Kantiksessa. Varsinkin jos on useemman orkesterin iltamat.
Tähän listaan ei siis tulleet ne mestat joissa ei bäkkäriä edes ole. mm. Lepakkomies, Iida tai mikä lie nykyään.

Tilavin oli taasen Arabian rannassa oleva joku kebab-kuppila jossa oli varmaan 100 neliön huone käytössä. Kyllä mahtui 4 bändiä...
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Strumbali
28.08.2010 19:16:44
Juu, mutta huomatkaa tuo asetelma. Kupissa on selkeästi Mohla-Jukkaa ja lisää on pöydällä rutkasti.. ; )
Mähän sanoin, että sä sanoit.
Ruutikallo
28.08.2010 19:18:05
Bobana: No tuossahan näyttäs olevan vielä tilaakin...
Stadin paskimmat bäkkärit on kyllä Semifinaalissa ja Kantiksessa. Varsinkin jos on useemman orkesterin iltamat.
Tähän listaan ei siis tulleet ne mestat joissa ei bäkkäriä edes ole. mm. Lepakkomies, Iida tai mikä lie nykyään.

Tilavin oli taasen Arabian rannassa oleva joku kebab-kuppila jossa oli varmaan 100 neliön huone käytössä. Kyllä mahtui 4 bändiä...

No juu, onhan noita todella huonoja tiloja olemassa ja tiloja joissa ei ole tiloja.
Eihän tuokaan takahuone oo vaan köökki =) Mutta parempi sekin kuin hillua baaritiskillä tai jossain salin puolella pöydässä.
Ruutikallo
28.08.2010 19:41:56 (muokattu 28.08.2010 19:42:56)
Strumbali: Juu, mutta huomatkaa tuo asetelma. Kupissa on selkeästi Mohla-Jukkaa ja lisää on pöydällä rutkasti.. ; )

Niin on ja basisti on tyytyväinen kun pahvimukista mokkaa sai, toisin on kitaristin laita. Raukka on ihan hölmstyneen näköinen =)

E. Eiku perkeles, olihan se oikeaa posliinia sittenkin. Lienikö oma kuppi mukana.
Bobana
28.08.2010 21:15:53
henydrum: No juu, onhan noita todella huonoja tiloja olemassa ja tiloja joissa ei ole tiloja.
Eihän tuokaan takahuone oo vaan köökki =) Mutta parempi sekin kuin hillua baaritiskillä tai jossain salin puolella pöydässä.

Tanssimestoissa lienee kylläkin aika ok bäkkärit mut ei ne tosi danssaajat mitään hilloa tuo. Ne ostaa pääsylipun ja käy kuntoilemassa.
Toisin kun keski-ikää lähestyvät metallimusiikin kuuntelija-alkoholistit. Tässä suhteessa ei kyllä palvelu pelaa soittajien suuntaan.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
hansakemanelius
29.08.2010 03:45:51 (muokattu 29.08.2010 03:47:09)

Täältä tulin just keikalta kotiin ja saatiin ennen keikkaa niin mainiot pihviannokset ja oluet, ettei ollut mitään valittamista:
http://www.sommarostrand.fi/?id=4&path=4&lang=fi
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
Kailis
29.08.2010 04:42:51 (muokattu 29.08.2010 04:45:04)

Tanssimestoissa lienee kylläkin aika ok bäkkärit mut ei ne tosi danssaajat mitään hilloa tuo. Ne ostaa pääsylipun ja käy kuntoilemassa.
Toisin kun keski-ikää lähestyvät metallimusiikin kuuntelija-alkoholistit.

Tartuinksmä taas provoon? Sua on vähän vaikea lukea.
Eli tartuin mut ok. Jopa niinkin pienessä paikassa kuin Helsinki on nähtävissä ongelmana se että muutenkin vähät potentiaaliset keikkapaikat profiloituu, ei nyt keski-ikää lähestyvien metallimusiikin kuuntelija-alkoholistien kautta, mutta siihen liiittyen myös ne lompakoillaan äänestävät ihan freessit (?) bläkkärit. Tai et miten monta hevi-iltaa tarvitaan kontra mitä muuta tapahtuu.
Kuuluisko tää siihen markkuliinin aloittamaan "kauanko tätä kestää" topiciin. Vai oliks se markkuliini? Is this real? Who am I? Who are You? Is this me for a moment?

EDIT

Bobanalle anteeksi vittuilusta, joka itseasiassa oli vain känninen aivopieru.
moderndrummer88
29.08.2010 12:12:07
Tässä kun ollut paljon juttuja huonoista kokemuksista keikkapaikoilta, niin vastapainoksi tarinaa eiliseltä hääkeikalta. Ruokana härän fileetä punaviinikastikkeessa ja uuniperunoita sekä lohisalaatti, kakkukahvit ja oma kabinetti jossa saatiin murkinoida. Sulhasmies oli niin tyytyväinen bändiin, että antoi vielä reilusti tippiä varsinaisen keikkapalkan päälle.
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)