Zuba 17.03.2004 22:49:06 | |
---|
Jepulista jee, ei ollu mun tapauksessa pelkkä elementin repeäminen vaan puhekelakin tussahti ja just sellai "puoliksi". Eli ääntä kyllä tulee, mutta häiritsevän rahinan kera. Eikä yhtään ota kaalin, eipä. Play that funky bass.. |
Teijo K. 17.03.2004 22:55:05 | |
---|
Jepulista jee, ei ollu mun tapauksessa pelkkä elementin repeäminen vaan puhekelakin tussahti ja just sellai "puoliksi". Eli ääntä kyllä tulee, mutta häiritsevän rahinan kera. Eikä yhtään ota kaalin, eipä. Se lakka siinä kelan ympärillä kait paisuu silloin... Kyllä on harmillinen tapaus. No mun PA-kaappiin tulee noista joku. http://www.netzmarkt.de/thomann/iw_ … amp;iwid=3&SUCHBEGRIFF=eminence Sieltä sopiva... Ja itseasiassa sen alumiinikartionkin tilalle laittaisin minä jotain muuta, mutta eipä siinä. Det är omöjligt att veta om en cricketmatch pågår eller om de väntar på någon som inte har kommit än.
-Torsten Ehrenmark. |
Zuba 18.03.2004 08:25:18 | |
---|
Se lakka siinä kelan ympärillä kait paisuu silloin... Kyllä on harmillinen tapaus. No mun PA-kaappiin tulee noista joku. http://www.netzmarkt.de/thomann/iw_ … amp;iwid=3&SUCHBEGRIFF=eminence Sieltä sopiva... Ja itseasiassa sen alumiinikartionkin tilalle laittaisin minä jotain muuta, mutta eipä siinä. Toistaiseksi se kaappi saa pysyä hyllytettynä odottamassa parempaa rahatilannetta. Mitenhän tuollainen Eminencen elementti sopii soundinsa puolesta alumiinikartioisten sekaan? Ulkonäöllä ei ole mitään väliä, olkoon kaapilla sitten vaikka musta silmä. Jos noita Hartkeja tussahtelee tähän tahtiin niin luulisi jo toriltakin löytyvän ehjä elementti, mutta eipä noista käytetyistä tiedä.. Play that funky bass.. |
balzary 18.03.2004 10:03:04 | |
---|
Toistaiseksi se kaappi saa pysyä hyllytettynä odottamassa parempaa rahatilannetta. Mitenhän tuollainen Eminencen elementti sopii soundinsa puolesta alumiinikartioisten sekaan? Ulkonäöllä ei ole mitään väliä, olkoon kaapilla sitten vaikka musta silmä. Jos noita Hartkeja tussahtelee tähän tahtiin niin luulisi jo toriltakin löytyvän ehjä elementti, mutta eipä noista käytetyistä tiedä.. meidän kerholla ainakin toimi vaihdokit hyvin, ne tais suht samoihin spekseihin olla tehdyt ku ne hartken värkit. siinä kaapissa on tyylikäs kolme mustaa+ 1 alumiini yhdistelmä.. |
Teijo K. 18.03.2004 10:08:48 | |
---|
meidän kerholla ainakin toimi vaihdokit hyvin, ne tais suht samoihin spekseihin olla tehdyt ku ne hartken värkit. siinä kaapissa on tyylikäs kolme mustaa+ 1 alumiini yhdistelmä.. Sehän voi olla ihan hyväsoundinenkin, minua se alumiinikartio riipii aina tosi pahasti, mutta yhtenä neljästä se voisi olla vaikkapa kiva mauste, ei tiedä... Det är omöjligt att veta om en cricketmatch pågår eller om de väntar på någon som inte har kommit än.
-Torsten Ehrenmark. |
balzary 18.03.2004 10:18:26 | |
---|
Sehän voi olla ihan hyväsoundinenkin, minua se alumiinikartio riipii aina tosi pahasti, mutta yhtenä neljästä se voisi olla vaikkapa kiva mauste, ei tiedä... mulla on joitain biisejä äänitettynä sillä kaapilla jos kiinnostaa kuulla. eri asia saako siitä mitään osviittaa, ku on bassot sun muut muuttujat mukana sopassa. |
Zuba 18.03.2004 12:27:00 | |
---|
mulla on joitain biisejä äänitettynä sillä kaapilla jos kiinnostaa kuulla. eri asia saako siitä mitään osviittaa, ku on bassot sun muut muuttujat mukana sopassa. Voithan sä laittaa vaikka parit urlit niin kipaleisiin, tosiaan moni asia vaikuttaa soundiin mutta kassellaan. Siis oliko kyseiseen kaappiin lykätty niitä eminencen elementtejä? Play that funky bass.. |
Voithan sä laittaa vaikka parit urlit niin kipaleisiin, tosiaan moni asia vaikuttaa soundiin mutta kassellaan. Siis oliko kyseiseen kaappiin lykätty niitä eminencen elementtejä? ei ne varmaan ollu eminencejä.. pitää kysellä mitä ne oli. koitan kaivaa biisit jostain. paska tsägä että näin kävi sulla just kaapin ostettua.. |
Zuba 19.03.2004 08:17:03 | |
---|
ei ne varmaan ollu eminencejä.. pitää kysellä mitä ne oli. koitan kaivaa biisit jostain. paska tsägä että näin kävi sulla just kaapin ostettua.. Ei voi minkään, joskus käy köpsästi. Loppupeleissä taisi olla kiinni ihan vaan omasta tyhmyydestä ja liian pienestä nupista. Tiesin kyl että nuppi jäi pieneksi, mutta tarkoitus oli soittaa ihan hissun kissun vain. No näin sitten kävi. Vanha kaappi sai jatkoajan ja seuraavaksi onkin hankittava kunnon putkinuppi. Play that funky bass.. |
Teijo K. 19.03.2004 08:36:06 | |
---|
Ei voi minkään, joskus käy köpsästi. Loppupeleissä taisi olla kiinni ihan vaan omasta tyhmyydestä ja liian pienestä nupista. Tiesin kyl että nuppi jäi pieneksi, mutta tarkoitus oli soittaa ihan hissun kissun vain. No näin sitten kävi. Vanha kaappi sai jatkoajan ja seuraavaksi onkin hankittava kunnon putkinuppi. Juu, kannattaa tutkailla noita ei-niin-tunnettuja merkkejä. Minä sain esimerkiksi tuon 120w Monster päättärin 200€. Ja sehän on noin kymmenesosa sen 100w pleximarsun hinnasta, josta tuo on siis kopioitu. No, se etuaasteen puuttuminen on lievä haitta, korjaantuu kyllä tässä piakkoin... Muita täällä mainostettuja mm. TOP50 ja TOP 100, London City, Sound City... Näitähän on. Det är omöjligt att veta om en cricketmatch pågår eller om de väntar på någon som inte har kommit än.
-Torsten Ehrenmark. |
vanttera 20.03.2004 15:05:32 | |
---|
Juu, kannattaa tutkailla noita ei-niin-tunnettuja merkkejä. Minä sain esimerkiksi tuon 120w Monster päättärin 200€. Ja sehän on noin kymmenesosa sen 100w pleximarsun... Joo, sulla kävikin säkä. Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
Maisteri 22.03.2004 16:51:09 | |
---|
Vanha kaappi sai jatkoajan ja seuraavaksi onkin hankittava kunnon putkinuppi. Ja jos ei ihan SVT-hintoja halua pulittaa, eikä ihan stadionluokan +300W putkitehoja tarvi, niin suosittelenpa taas Marshallin JCM 800-putkinuppiakin. Noita saattaa löytyä ajoittain aika hyvinkin käytettynä, ja hinnatkin kohtuullisia; n.400-500€. Omaani olen ollut todella tyytyväinen. Onhan tuossa koneessa vielä extrana sekin, että toimii loistokkaasti myös kitaravaffarina, jos joskus siihenkin tarkoitukseen sitä haluaa käyttää. |
Zuba 23.03.2004 15:28:17 | |
---|
En uskalla ihan ilman neuvoa tuohon elementtiä valita. Jos laittaisitte suoria urleja suositeltaviin elementteihin ja mieluiten thomannilta, sieltä tehdään samalla isompi tilaus. Elikkäs tollanen hartken oma elementti on 100 wattinen, uuden vaihdokin kai tulisi olla myös juuri tuo? Play that funky bass.. |
Teijo K. 23.03.2004 16:02:22 | |
---|
En uskalla ihan ilman neuvoa tuohon elementtiä valita. Jos laittaisitte suoria urleja suositeltaviin elementteihin ja mieluiten thomannilta, sieltä tehdään samalla isompi tilaus. Elikkäs tollanen hartken oma elementti on 100 wattinen, uuden vaihdokin kai tulisi olla myös juuri tuo? Noo, ei se wattimäärä siinä nyt niin pilkuntarkkaa ole. Tuo impedanssi on ratkaiseva, eli moniko ohminen se on. Att turista är att under tilltagande melankoli resa från plats till plats och inte höra hemma någonstans.
-Torsten Ehrenmark. |