baron 18.03.2004 09:07:14 (muokattu 18.03.2004 09:08:25) | |
---|
hoho. No siinä oli sutkaus paikallaan. Saikohan hyvät naurut vai mustan silmän? Eikös Kilkkinen kysyny bändin puhaltajalta ( tr. tai sax.), että ei kai sulle tartte samaa palkkaa maksaa, kun et soitakkaan kuin yhden äänen kerrallaan. Nyt mä tiedän, miks muu bändi ei anna mun soittaa 10 sormella. Se olis peruste maksaa mulle lisää liksaa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
funkylord 18.03.2004 09:12:55 | |
---|
Nyt mä tiedän, miks muu bändi ei anna mun soittaa 10 sormella. Se olis peruste maksaa mulle lisää liksaa. busted. ei ollukkaan sinun idea ostaa toi ykskielinen piano. vaan bändin poikien. ettei tarttis maksaa kun 1/10 osa Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
dartman 18.03.2004 11:44:00 | |
---|
Eikös Kilkkinen kysyny bändin puhaltajalta ( tr. tai sax.), että ei kai sulle tartte samaa palkkaa maksaa, kun et soitakkaan kuin yhden äänen kerrallaan. No laulaakos (?) se Kilkkinen stemmat samalla kun melodiaa...? "Sillon ku skulataan sillon jorataan." |
vanhami 18.03.2004 12:04:15 | |
---|
Mulla ois ihan käsittämätön halu päästä soittaan tanssimusiikkia..... , mutta toivottavasti saitte selvää. Mikäs siinä. Juttuhan tuossa on juuri tuo, minkä mainitsitkin. Ei ole maksajaa. Itse tarjoan nykyään aina myös kvintettivaihtoehtoa peruskvartetin tilalle, mutta ei ole ollut vielä ottajaa. Koskettimet voisi olla hyvä vaihtoehto fonin rinnalle ja sillä pääsisi sitten peruskvartettiinkin. Toki homma voi mennä siihen, että pitäisi enemmän vetää koskettimia, kuin fonia. Itse otin syksyllä fonin työn alle (sähän annoitkin neuvoja alkuun, kiitti) ja työstän instrumenttia kovalla duunilla. Ehkä sen kesään mennessä saisi muutamassa kappaleessa toimimaan. Mulla on tavallaan helpompi, kun haitari on pääinstrumentti ja se kantaa jo yksinään kaikki jutut. Foni on sitten lisäkkeenä muutamiin kappaleisiin. Kyllä kaikille soittajille kuuluu sama liksa, lukuunottamatta juuri välillisiä kustannuksia esim autokuskilta tai leaderilla. Kaikkihan siellä ollaan yhtä kauan. Alkuun voit yrittää tunkea johonkin humppapunppuun treeneihin mukaan ja yrittää tulla vaikka messiin pienemmällä liksalla, että pääsisi mesiin ja saisi kokemusta ko. hommasta. Suurin ongelma ei ole, ettei fonistia tarvittaisi, vaan että sille ei ole vielä nykyisessä genressä maksajaa Mika |
Sepsu 18.03.2004 12:05:05 | |
---|
No laulaakos (?) se Kilkkinen stemmat samalla kun melodiaa...? Jos nyt ensin laulais vireessä edes metrin tarkkudella... |
Jos nyt ensin laulais vireessä edes metrin tarkkudella... Jos vetää koko ajan nuotinvierestä niin siellä on enemmän tilaa! Koulussa oli alaluokilla kerran laulunkokeet ja koulukaverini Antti lauloi "Vain pienen kansanlaulun" niin kovaa kun vain ääntä lähti ja niin päin persettä kun vain voi. Se oli hirveän kuuloinen tulkinta! Kuunneltiin kädet korvilla! Opettaja meni Antin luo, laittoi käden harteille ja totesi isällisesti:"Kyllä sinä Antti olet rohkea mies ...kun uskallat olla noin paljon erimieltä säveltäjän kanssa!" |
isojussi 18.03.2004 14:05:07 | |
---|
Eikös Kilkkinen kysyny bändin puhaltajalta ( tr. tai sax.), että ei kai sulle tartte samaa palkkaa maksaa, kun et soitakkaan kuin yhden äänen kerrallaan. Joka oli mitä suurimalla todennäköisyydellä paremassa vireessä, kuin yksikään Märkäkorva-Mikon suusta päässyt "sävel"...;-) Osta mut - ma olen kaupan! |
Mynthor 18.03.2004 14:08:27 | |
---|
Jos nyt ensin laulais vireessä edes metrin tarkkudella... Kato, kuulostaa tuuheemmalta. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
Sepsu 19.03.2004 10:15:11 | |
---|
Kato, kuulostaa tuuheemmalta. Juu, tuuheana läpi elämän. Mitä tuuheempi laulu, sitä enemmän puuta ratissa. Seinäjoen Miesten Tuuhein-sarjan voittajalle (Täysillä pisteillä tietenkin, vaikka poikkeuksellisen kovatasoinen?? kilpailu) bonuspalkintona kroppaan installoitu vibrakampi tai vaihtoehtoisesti Pitch Bend tikku, oletus asetuksena pieni, mutta ripeä terssi. Tarttuu kiinni heti kun ääni syttyy, eikä hevilläkään irrota otettaan. |
Eddy 04.04.2004 05:54:12 (muokattu 04.04.2004 05:57:45) | |
---|
Edit:Joku ehtikin jo ensin Koskettelen soittimia... |